4.1.2005 23:02
Tomppade kirjoitti:Jepo, tuohon on saanut 80-luvulla yliporaus sarjaa jolla ilm. vakiokansilla sai ulos 24hummaa/10500rpm ja siitä sitten jatketaan. ja kuutioita siis löytyi 175cc.
5.1.2005 13:23
Moukari kirjoitti:Not toi 160km/h...ylikokoon rankasti tai uudet syl.putket. Sen verran et daxin männät mahtuu, avaremmat putket(tai sit 2-1 versio), 2x22(tai 20,21jne..))mm kaasarit, imukaulat avaria ja niis sit vähä pyörrettä porattu/sorvattu et bensa "kiertää", kannesta ensiksi siistitään pois valujämät,epästasaisuudet yms. sitten kanavat avarretaan, puolipalloiksi muotoillut palotilat(jos pysytyy), just jokku fiiun tai vaikka toyotan venat. Nokka/nokat(jos on se twinimalli)kireemmiksi koneistuttaminen, paras kai ostaa valmis. Alakerta tasapainoitetaa jne... ja välit varmaankin mahollisimman pitkät, mutta ei niin et ei kumi palais enää alakierroksilla!! "häh?! menikös tuosta vanha cb? Juu..164km/h näytti tutka.."
5.1.2005 16:39
no ei todellakaan ota yli 140km/h.TmZ kirjoitti:uskallan veikata, ettei noilla muutoksilla cb:n tehot vielä tuplaannu, eikä aerodynamiikka niin paljon parane, että 160km/h ottaisi todellista...
5.1.2005 20:49
5.1.2005 21:43
6.1.2005 20:36
6.1.2005 21:58
6.1.2005 22:41
6.1.2005 23:17
6.1.2005 23:58
7.1.2005 0:27
7.1.2005 0:51
noh tuota sääli tuottaa pettymys, tunnen tyypin jolla on classic kilpuri cb, noi virit ja tilavuus tais olla 140cctai136cc...et silleen
eiköhän tuohon cb sais 250cc sylinterin ja kannen 250cc rebelistä. sit käyttäs kannen työstettävänä avara putki ja isot kaasarit jyrkkä nokka jostai japanin kung-fu virittäjältä..
7.1.2005 10:21
7.1.2005 11:04
7.1.2005 11:33
Moukari kirjoitti:noh tuota sääli tuottaa pettymys, tunnen tyypin jolla on classic kilpuri cb, noi virit ja tilavuus tais olla 140cctai136cc...et silleen