Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
21.6.2014 14:45
Joo-o sattu semmonen homma että menin weeralla nurin jostaki 30-40 kmh vauiheista ja tanko väänty ja etukatteessa jälkiä ja änkän muovi suojassa ja jotaki pientä. Mutta hokasin nyt että eturengas on kierossa loksuun nähden. Olis niinku pari senttiä oikeelle eestäpäin katottuna. Elikkäs voiko olla mahdollista että pumput väänty? Mistä kannattas alkaa vikaa etsimään? Ajaa pystyy ihan normaalisti mutta ihan vähän pitää olla sarvet käännettynä kun suoraan mennään ei juurikaan edes huomaa mutta tuntuu silti toisessa kädessä niinkuin olisi koko ajan väännätyksessä. Mikä muu vois olla rikki ku pumput? Laakerit? Laakeripesä? Jos oikeesti on pumput kierossa nii onko mahdollista suoristaa? Vai saisko weeärrää jostaki halvalla uuden etupään? Tai joltakin jos teillä on myydä? Passaako joku USD keula tuohon suoraan?
21.6.2014 14:53
Löysäät vaan ne pumppuja pitävät t-palojen pultit ja suoristat keulan. Samalla periaattella kuin polkupyörässäkin että rengas jalkojen väliin ja tangosta väännät suoraks. Suoristuu se tankokin luultavasti samalla.
21.6.2014 15:51
Tuli kyllä ostettua jo fättis ja raiserit tohon
Mutta pitääpä kokeilla!
24.6.2014 20:09
Kannattaako hommata Arrowin vai Giannellin alkukäyrä? Vaiko kenties joku muu?
Sitten säilyykö PC:ssä penkissä tehdyt säädöt kun sen irrottaa ja vaihtaa toiseen pyörään?
24.6.2014 20:31
Ei säily säädöt jos irroittaa PC.
24.6.2014 20:33
Tässä kun ajelin weeralla kotio, niin mittaristossa alkoi palamaan "OIL" ilmoitus. Mites saan sen pois kokonaan? Mittariston nappia painaessa se lähtee, mutta kun käynistää pärrän uudestaan OIL palaa uudestaan. ps öljyt tuli vaihettua aikalailla heti
24.6.2014 21:12
Eli jos sitä pcv:een laittaa niitä valmiita karttoja usb kaapelin avulla tietokoneelta niin se pitää olla pyörässä kiinni? Ja olikos siinä V mallissa muuten usb paikka?
Edit: Riittääkös jos sen PC:n maajohdon laittaa runkoon vai pitääkö se vetää akun miinus napaan?
24.6.2014 21:26
ediiiii kirjoitti:Tässä kun ajelin weeralla kotio, niin mittaristossa alkoi palamaan "OIL" ilmoitus. Mites saan sen pois kokonaan? Mittariston nappia painaessa se lähtee, mutta kun käynistää pärrän uudestaan OIL palaa uudestaan. ps öljyt tuli vaihettua aikalailla heti :lol:
Juu tuo OIL teksti tulee tiettyjen kilometrimäärien välein, oli öljyt vaihdettu tai ei. Pois se lähtee pitämällä sitä nappulaa pohjassa. rtfm (:?
http://i838.photobucket.com/albums/zz30 ... aWR125.jpg
24.6.2014 21:34
naksu007 kirjoitti:Eli jos sitä pcv:een laittaa niitä valmiita karttoja usb kaapelin avulla tietokoneelta niin se pitää olla pyörässä kiinni? Ja olikos siinä V mallissa muuten usb paikka?
Ahaa tarkotit että säilyykö ne säädöt siinä pc:ssä
Säilyy siinä, luulin että säilyykö ne siinä pyörässä vaikkei pc olisikaan kiinni........
24.6.2014 21:40
Mä rupesinkin miettii että eikö siinä muistia patteria oo ollenkaan
Mutta jos joku viel osais noihi kysymyksii vastata.
25.6.2014 19:31
Minkä suurune vastus ihimisillä on potikasa kun on vaihdettu vapaammin virtaava änkkä? Ite oon koittanu sääjellä vaikka miten sitä potikkaa ja se on samallainen mitä täälä ohojeisa lukee:D tulppa vaa aina melkee liidun värine
25.6.2014 21:17
Ei kai tuossa weeran vakio änkässä ole db killeriä?
25.6.2014 22:03
kai siellä on, mutta ei sellasta minkä vois ottaa mitenkään järkevästi pois.
26.6.2014 0:00
Wärrä meni joitain viikkoja sitten kaupaks ja itelle jäi arrowin kokoputkisto ja enskanastat nurkkiin pyörimään. Kellään halua ostaa vaikka tota arrowia pois?
Hintaa vaikkapa 350e, änkäs pientä naarmua ja alkukäyrässä oleva lämpösuoja huonosti kiinni. DB-killeri lukkosokkineen löytyy.
26.6.2014 23:47
Tietääk porukka mist sais turust weeraan takalipast ja kytkinkahvaa suoraan tiskiltä vai pitääk alkaa tilailee :/ ( mp team salonen perhaps?)