Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
3.1.2013 10:51
Ei niillä vehkeillä aina ajeta täysiä ja kaasu pohjassa, on myös hyvä katsoa tulpan väri pintakaasulla ajon jälkeen.
3.1.2013 16:32
Ahaa, selvä. Enää yks meni vikaa, tulppa ei ollu uus :S. Pitääpä jossai vaiheessa kokeilla uuella tulpalla toi.
3.1.2013 21:05
Mikähän on vikana mopetissa (?), sammuksissa vaihteen saa laitettua vapaalle normaalisti.. Käynnissä ollessa ei taas saa millään vapaata vaihdetta päälle, joskus sillontällön saa vaihdettua vapaalle vauhdista, mutta paikallaan ollessa ei kyllä mene sitten millään..
ps: Jos löytyy ylimääräisenä oikenpuoleista mustaa etusivukatetta -10 vm, niin saa tarjota
Viimeksi muokannut ilm4rii päivämäärä 3.1.2013 21:08, muokattu yhteensä 1 kerran
3.1.2013 21:07
Ooks koitellu liikutella pyörää kun vaihdat paikallaan vaihteita? Yleensä ne menee päälle aika huonosti paikallaan.
3.1.2013 21:12
Kolmetoista kirjoitti:Ooks koitellu liikutella pyörää kun vaihdat paikallaan vaihteita? Yleensä ne menee päälle aika huonosti paikallaan.
on kokeiltu liikutella, ei mene sen kummemmin vapaalle.. Ennen se on kuitenkin mennyt vapaalle vaikka käynnissä olis.. Muut vaihteet menee kyllä silmään, mutta meinaa välillä olla ihmeen jäykkä vaihtaa..
4.1.2013 0:52
Sun kytkimes ei irrota kunnolla, joten säädä mahdollisesti vaijeria vähän kireämmäksi.(kuitenkin vähän vapaaliikettä kahvaan.) Vanhat öljyt voi myös vaikeuttaa vapaan löytämistä.
Tohon vapaan löytämiseen yleensä kyllä auttaa pienimuotoinen kaasuttelu ja edestakas keikuttelu
4.1.2013 13:01
Jaksaakos tää wr vetää hyvin ylämäet kun täällä lähellä on tommoine yks muistaakseni 15% ylämäki jossa 50 rajotus että meneekös se sen kui hyvin?
4.1.2013 13:54
^DeeTee^ kirjoitti:Jaksaakos tää wr vetää hyvin ylämäet kun täällä lähellä on tommoine yks muistaakseni 15% ylämäki jossa 50 rajotus että meneekös se sen kui hyvin?
Menee kevyesti
4.1.2013 22:22
^DeeTee^ kirjoitti:Jaksaakos tää wr vetää hyvin ylämäet kun täällä lähellä on tommoine yks muistaakseni 15% ylämäki jossa 50 rajotus että meneekös se sen kui hyvin?
Juu menee kyllä ihan heittämällä, ei nää sentään mitään mopoja kuitenkaan enää oo
6.1.2013 23:32
Kestääkös vakioumpio miten 60w h4 polttimoo? Ja tuleeko virta valoille suoraan akulta?
E. Ja onkos tommonen sininen parkkipolttimo miten laiton ja saako sitä parkkia pois päältä käynnissä ollessa muuten kuin jollain erillisellä kytkimellä?
7.1.2013 0:22
Parkkipolttimosta ainaki mulle tykkäs poliisi vinkua, parkkia ei saa muuten kiinni kuin omatekemällä katkaisimella. Ja sehän syttyy kun virrat laittaa päälle.
7.1.2013 8:10
JiiÄll kirjoitti:Kestääkös vakioumpio miten 60w h4 polttimoo? Ja tuleeko virta valoille suoraan akulta?
E. Ja onkos tommonen sininen parkkipolttimo miten laiton ja saako sitä parkkia pois päältä käynnissä ollessa muuten kuin jollain erillisellä kytkimellä?
Eiköhä se kestä, ittellä on xenonit siellä
(On ollut myös xenonlook)
Sininen parkkipolttimokin on löytynyt ja ei ole tullut valituksia, kotarilla oli punainen, ei poliisilta sanomisia. (Eikä edes pysäyttänyt vaikka polttimo hajalla + punainen parkki palaa vain)
Onhan se sininen parkki laiton, mutta ei kyllä mikään ongelma poliisien kanssa, Drifter4sampillakin on sininen parkki
7.1.2013 15:38
Onko tuo 2012 mallin wr matalempi kuin nämä 2010 tai muut mallit? ja millä tapaa saisi korotettuu perää? kiristämällä takajousta vai kääntämällä jotku palat toiste päin?
7.1.2013 15:59
Eiköedellisellä sivulla jo käyty läpi perän korotusta ja jousituksen säätämistä? Mikä kohta erityisesti jäi mieltä askarruttamaan?
Se että korotetaan pelkästään takapäätä, muuttuu alustan geometria oleellisesti, ja yleensä huonompaan suuntaan. Jos korotuksen, varsinkin perän korotuksen syynä on pelkästään ulkonäölliset asiat niin aika pahasti mennään metsään pyörän ajettavuuden kanssa.
7.1.2013 16:36
onko se 2012 malli matalempi ku muut mallit?