16.6.2010 20:19
seeimu kirjoitti:Millä konstilla vetoakselin stefa lähtee mäkee, kun tuntuu olevan niin lujassa kiinni että ei irtoo ruuvarilla vääntämällä?
16.6.2010 21:42
23.6.2010 18:39
seeimu kirjoitti:jooh kaveri ehotti ulosvetäjää, pitää testaa sillä, mutta putsasin siitä päältä stefaa ja eipä vuodakkaa enää yhtää ja muutenkaan ei vuotanu ku 1desin kork. johonkin 10h..
23.6.2010 21:35
25.6.2010 2:25
25.6.2010 12:59
26.6.2010 14:19
seeimu kirjoitti:http://www.cross-shop.eu/index.php?item=&action=page&group_id=10000034&lang=NL
Tuolla on parit tarrat.
7.7.2010 18:19
7.7.2010 18:20
theaaltonen kirjoitti:Käytättekö 95 vai 98 bensaa? Luin jostain että TM kannattaa tankata 98:lla 2,5% seoksella?
7.7.2010 20:27
7.7.2010 22:18
7.7.2010 23:57
Selvä peli, kiitos vastauksesta. Luulen, että tuo 2,5% seos on ihan sopiva kadulla.Zuidaaja kirjoitti:theaaltonen kirjoitti:Käytättekö 95 vai 98 bensaa? Luin jostain että TM kannattaa tankata 98:lla 2,5% seoksella?
Kyllähän näissä peleissä voi 95 käyttää mutta suurin osa pistää sitä 98, pari senttiä sinne tänne per litra ei kisapiikin kuskin taloutta kaada 2,5% on ihan hyvä.
9.7.2010 12:19
9.7.2010 12:22
wilzun kirjoitti:Olen jo vuoden haamuillut tätä kyseistä kevytmoottori pyörää. Mopo ikä alkaa olla lopuillaan ja syksyllä pitäisi ostaa kevari. Täytän kummiskin vasta tammikuussa ja ajoon pääsee vasta kun lumetsulaa ;s.
Aattelin kysellä pyörästä vähän enemmän.
Männän vaihtoväli perus katukäytössä et ajaako yli 50h?
Alakerran remppa itse vai purolle ja missä ajassa alakerran remppaa?
Onko samanlainen huoltaa kun kotari?
Ja saa laittaa yv:llä jos teillä on tm smr 125cc myynnissä
Kiitos etukäteen