Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
11.6.2011 12:24
No eiköhän Evoluxione tule kertomaan meille, kunhan herää.
11.6.2011 13:23
No pitää alkaa laskemaan aina noin 80km lisää siihen ku valo alkaa palamaan ja sitte tankille
eli bout 200km tankilla
12.6.2011 3:47
No siis valonhan pitäis syttyä sillon kun on 2,5l jäljellä tankissa eli veikkaan että sulla on se anturi siellä vinossa tai jotain. Ja itsellä ainakin toimii tuo ihan normaalisti toi valo(eikä vaikuta kiihdyttelyt).
12.6.2011 10:57
mitäs kuinka kannattavaa on vaihtaa 2t husse tämmöiseen derbi DRD 125 SM missä 150cc ja putkisto vaihdettu ja laitettu säätöihin? .. kuoleeko siinä vitutukseen kun eihän näiden nestejäähyjen nyt mitään niin laiskoja pitäisi olla? ja kuluttaa sen 4-5l/100km ? ja millaisia vikoja näihin tulee ? onko joku laittanut honda cr/crf katesarjaa tälläiseen?
12.6.2011 15:40
Eiköhän se ihan kannattavaa ole
Mitä nyt jotku sanonu että kytkin kärsis/menis paskaks mut käyttäjäl
BCD on tuo 150cc ja putket vaihettu ym. niin hän varmaan pystyy kertomaan tarkemmin.
Varmaan hänen derbiä oot kattellukki tuolla nettimotossa?
16.6.2011 22:49
Mites ton huollon merkkivalon saa sammumaan? Huollossa kävi jo palaa edelleen ni pois se siitä pitäisi saada.
17.6.2011 9:57
Ite oon miettiny samaa mutta empä viä oo keksiny eikä vielä tarviikkaa ku derbin konelahos näin kesän alkuun...
Nyt oon si ainakin yhen kk ilman pärrää ja jos ei mee takuuseen (ilman putsarin avarruksen takia?) nii tulee nii maan perkeleen kallis reissu .
17.6.2011 10:02
Mitä oikee kävi?
17.6.2011 11:59
starttasin iha normisti, kuulu rasahdus , lopetin starttaamisen ja kattelin et näkyykö jotai erikoista eikä mitää sen kummempaa näkyny nii starttasin uusiks---> startti pyöri hetken ja jumahti si paikallee.
Ja siis kone o kokonaa lukossa ei pyöri ees työntämällä.
Luultavasti nokkaketju katkennu / tipahtanu paikoiltaa. Ja ongelma o se et se on voinu rikkoo jotai muutakin sieltä . Tietty jos jollekkin tulee joku muu vaihtoehtomieleen nii sanokaa ihmees
.
Ainoo mikä vähä pelottaa ku just edellisenä päivänä vaihoin suuttimen ja avarsin putsaria nii meneeköhä noista si takuut yms. Vai oonkohan mä onnistunu tekee jotai vääri suuttimen vaihos et ois voinu siitä johtua?
17.6.2011 12:08
En kyllä usko, että suuttimen vaihdolla ja ilmanputsarin avarrus voisivat hajoittaa nokkaketjun. Vie huoltoon ja katso mitä sanovat.
17.6.2011 12:21
saako stormilta uusia jarrupaloja derbiin?
17.6.2011 14:35
Kuis paljon sä avarsit sitä putsarii ja minkä suuttimen pistit sisään? Ja tosiaan jos ne huomaa sen että oot sorkkinu nii ne ottaa takuut aika varmasti pois ja jos ei huoltamo niin maahantuoja viimestään.
17.6.2011 23:28
No empä mä sitä hirveesti avartanu suutin oli 110 ku piti laittaa uus änkkä kii seuraavana päivänä ja huoltamo ei takuita oo ottanu ja sanovat et ei niitä kiinnosta mutta enemmän mä sitä maahantuojaa pelkään
Ja en mä muuta keksi mikä sieltä ois voinu mennä noitte oireiden jälkee.
E: Joku startin ratas ois voinu kans mennä ja si kaniutuu jonnekki ...
28.6.2011 19:40
.
Viimeksi muokannut Mettäläinen päivämäärä 4.7.2011 13:37, muokattu yhteensä 1 kerran
28.6.2011 21:06
B-Miäs kirjoitti:No empä mä sitä hirveesti avartanu suutin oli 110 ku piti laittaa uus änkkä kii seuraavana päivänä ja huoltamo ei takuita oo ottanu ja sanovat et ei niitä kiinnosta mutta enemmän mä sitä maahantuojaa pelkään
Ja en mä muuta keksi mikä sieltä ois voinu mennä noitte oireiden jälkee.
E: Joku startin ratas ois voinu kans mennä ja si kaniutuu jonnekki ...
Rieju Marathonissa oli sama vika, vika oli startin solenoidissa (liikkeen mukaan)