Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
13.1.2015 21:34
no miten saan sen kuntoon joson veula ven tiili kun en ole koskenut tyhjennys ruuviin
14.1.2015 8:16
Kaasutin purkuun, pohja irti niin pääset käsiksi kohoon ja neulaventtiiliin. Neulaventtiilissä voi olla roska, se voi olla kulunut, tai koho voi olla rikki joka on aika epätodennäköistä.
14.1.2015 10:28
Voiko seolla jäätynytkun pyörä on kylmässä
14.1.2015 13:27
On mahdollista mutta epätodennäköistä.
18.1.2015 19:53
Minkä kokosia suuttimia muilla on ollu leovincen ja 2t ilmanputsarin kaa?
Ja täällä on varmasti ennenki puhuttu tästä mutta kännykällä vähän huono selata näitä keskusteluja
19.1.2015 12:42
Kenelläkään täälä kiinnostusta ostaa Husqvarna wr 2009 enskoja, menee vissiinki laakereiden vaihdolla kiinni smr ja sm ? sijaitsee pohjois-espoossa
28.1.2015 21:12
Moikka millä tavoin ootte piristäny teijä husseja?
Ostin tossa vähä aikaa sitte "slib race blunt äänenvaimentimen. Kiinni en ole vielä laittanut kun pitäisi välipilli kehitellä
oisko kellää ideoita siihe et millase väsäis
? Mitens ton "EGR" tukkiminen hyödyttää? Entä miten ootte laittanu twinaireja? Sitte silmään pisti tälläne
http://www.motot.net/wiki/Husqvarna_SMR ... ten_poisto että uskaltaako tota johtoa leikata ja tuoko se oikeasti mitään?
28.1.2015 22:03
Omaan husseen laitoin vakioänkän ilman db killeriä, säädin kaasarin hyviin säätöihin ja tukin egr. Tuntui vääntävämmän hieman paremmin ja tasaisemmin.
Egr saa poistettua käytöstä kun tukkii pakoputkesta lähtevän letkun kunnolla umpeen, esim heti siitä kun lähtee putkesta. Itse laitoin jonkun sopivan kokoisen tulpan ja kiristysjuttu siihen viellä päälle.
Tuo johto tasoittaa vääntöaluetta ainakin betoissa ja riejuissa, fanticeissa ja vissiin hemmeissäkin? Kukaan hussekuskeista ei tietääkseni kuitenkaan ole kokeillut, mutta kaikissa muissa kaasariminarelleissa se on tuo sama johto, eli B5 (katso liitoskohtaa ecusta valon kanssa) Ainahan sitä voi kokeilla, mitään takuita ei kuitenkaan tule.
Joillakin twin airi on sopinut hyvin suoraan, omaani ei mennyt ja mp racingilla kun kokeilivat sillon huollossa olleeseen husseen ( ei omani) niin ei sopinut. Jos jollain kaverilla on 2t husse niin suosittelen lainaamaan putsaria sieltäpäin hilppeineen. En kuitenkaan suosittele, sopivuus ei todellakaan ole varma, voi olla että kaikilla jotka laittanut lämätty vain katsomatta jääkö se varmasti ihan joka puolelta tiiviiksi.
28.1.2015 23:03
Itse poistin tuon EGR kun ei ollut scalvinissa koko letkua enkä tukkinut mitään
29.1.2015 7:51
Eikös husse wr takakatteet käy
? Niit saat tilattuu ainaki 24mx
Oisin maalaamassa hussen vanteita punaseks nii oisko kellää mitää väri ehotuksia?
oisko candyn punanen vai sit iha tavalline tumman punanen
http://www.moto-hame.fi/index.php?main_ ... ts_id=9440 tietääkö kukaa käykö nää smr hussee
Sitä viestiä voi muokata niin ei tarvitse tuplapostailla
jonicc
Viimeksi muokannut Joniz98 päivämäärä 29.1.2015 17:50, muokattu yhteensä 1 kerran
29.1.2015 9:38
WR takakatteiden kanssa oli jotain yhteensopivuusongelmaa, änkkä ei mahtunut katteen alle tms. Husse smr 510 2009?-> takakatteet samallaiset kuin wr, mutta levennykset molemmilla puolilla. Näitä saa hussen jälleenmyyjiltä, olikohan vaan hinta yht. joku 60e.
Oikeaoppisesti se egr poistetaan käytöstä tukkimalla ne letkut, mutta myös pelkkä pakoputken letkun tukkiminen riittää. Jos sen on jättänyt tyhjilleen niin pyörä ei välttämättä toimi niinkuin kuuluu, kannattaa tukkia se, ei se iso vaiva ole
1.2.2015 17:21
Persehän siinä puutuu ekan parinkymmenen kilometrin jälkeen mutta onhan niitä ~300 km matkoja ajeltu helposti