Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
29.9.2014 21:47
Ei kukaan haluis vaihtaa nelari Husseensa kakstahtiseen? Löytyy nettimotosta ID: 1760772
29.9.2014 22:57
Ei, elletsä maksa mulle 1000e väliä koska 17500km on aika iso luku.
30.9.2014 12:36
Mistähän husseen saisi kaasarin kalvon?
30.9.2014 20:44
http://www.mp-osat.fi/fi/varaosat/husqv ... aasutin-ii Tossa osa 8. DIAPHRAGM KIT
Millasta oireiluu sulla on ton kaasarin kalvon kans?
1.10.2014 15:19
Noxq kirjoitti:http://www.mp-osat.fi/fi/varaosat/husqvarna/125-cc/sms4-te-125cc-4-tahtinen/09-kaasutin-ii
Tossa osa 8. DIAPHRAGM KIT
Millasta oireiluu sulla on ton kaasarin kalvon kans?
Kiitos! Siis oikeesti 140€??
mutta siis ajattelin kokeilla vaihtaa kun ei tuppaa oikein nätisti lähteä käyntiin kylmänä. Iskee vähä niinkuin takaisin tai meinaa tukehtua just kun ois lähdössä käymään. Tänäänki oli aamulla 4 astetta ja yöllä pakkasti niin kun yritin käynnistää niin 5 kertaa kuulu vaan että "tups" ja tavallaan kai tukehtu ja sit hetken päästä uudestaan? Tk 35 ps140 ja twinair ja vapari putki
1.10.2014 15:35
Onhan noita halvempiakin kalvoja, täälläkin ollut joskus linkkiä, haku tai google auttaa varmasti.
Oletko varma että vika on kalvossa? Kalvo oireilee myös lämpimillä keleillä ja lämpimällä moottorilla. Tyhjäkäyntisuuttimen voisit vaitaa isommaksi, 40 on aika hyvä. Vaihda myös tulppa uuteen jos ei ole vähään aikaan vaihdettu, tavallinen, ei iridium.
1.10.2014 15:48
Nyt kun kalvo on taas aiheena nii voisko joku antaa jotain ehdotuksia miks toi nykii ympyrää keuliessa (matalat kierrokset, iso kulma yms) vaikka oonkin vaihtanut ton kalvon ja EGR on otettu irti? Vakio suuttimet - Tulppa musta.
1.10.2014 16:14
Varmaan bensapinta vaan menee vituiks, nää kun on kadulle oikeinpäin suunniteltu toimimaan, ei mettään tai muualle missä ollaa välillä mitensattuu
1.10.2014 17:27
Kyll net methässä toimii, ainakin Beta ja siinä on sama kone/kaasari
1.10.2014 19:52
No voihan se bensapintakin olla kun keula tippuu alemmas nii se nappaa sitten kierrokset takaisin normaaliin... En kyl koske edes siihen, menee vituiks kuitenkin xD
1.10.2014 22:08
Tulppa on melko uusi ja vakioputkella vika tuntuis olevan vaan pahempi kun seokset menee rikkaamalle. Täytyy toi tyhjäkäyntisuutin koittaa kun sellanen hullystä löytyy oliskohan ollu just toi 40 tai sitte 45. Googlella en ainakaan eilen löytänyt kalvoa enkä täältäkään haulla mitään.
6.10.2014 22:45
Mitäs tohon tulee kii?
Dropbox linkkiMuokkasin linkiksi kun kuva ei näkynyt.
jonicc
7.10.2014 6:31
EGR:än alipaineletku joka pitää tukkia jos siihen ei laita EGR letkua kiinni.
7.10.2014 20:04
mites toi jäähdytysjärjestelmä ilmataan, onko jossain jotain poistoruuvia mistä voi valutella nesteitä pihalle?
7.10.2014 20:46
Pytyssä eturenkaaseen päin on pultti, siitä saa nesteet pihalle.
Ilmaus sillein, että tyhjään järjestelmään kaadat nestettä, ja kun syylari on täynnä, niin käynnistät pyörän ja annat käydä lämpimäksi samalla letkuja puristellen. Kaada samalla myös paisuntasäiliöön tarvittava määrä nestettä. Tarvittaessa lisäät nestettä, ja kun näyttää ettei enempää mene, niin käyt vaikka pienen lenkin ajamassa (kortteli pari tms.) ja tarkistat nesteet ja lisäät tarvittaessa. Jos ei tarvitse niin voit ajaa normaalisti ja vaikka seuraavan ajolenkin jälkeen katsot että onko vielä nestettä ja lisäät tarvittaessa.