1.1.2013 23:38
 . Saakos tuota takaiskarin esijännitystä säädettyä jotenkin? On muuten ihan kiva tapa tutustua uuteen pyörään sillain että rupee vaan purkamaan ja kattoo mitä mistäkin löytyy
 . Saakos tuota takaiskarin esijännitystä säädettyä jotenkin? On muuten ihan kiva tapa tutustua uuteen pyörään sillain että rupee vaan purkamaan ja kattoo mitä mistäkin löytyy   
			
		1.1.2013 23:54
JiiÄll kirjoitti:Nyt sain ne palat käännettyä, ihan hyvältä näyttää. Saakos tuota takaiskarin esijännitystä säädettyä jotenkin? On muuten ihan kiva tapa tutustua uuteen pyörään sillain että rupee vaan purkamaan ja kattoo mitä mistäkin löytyy
2.1.2013 0:21
2.1.2013 0:33
Kolmetoista kirjoitti:Kun pyörää kattoo takaapäin niin oikealla puolella rungon suojapalan yläpuolella se musta työkaluboxi missä on hopea säätötyökalu iskarille. Säätövara oli muistaakseni 1-8 ja tehdasasetuksella tais olla 4. kohdassa. Mulla on kasissa ja silti tuo tuntuu löysältä. Se säätäminen on helppoa kun teet sen oikein päin, työkalu vaan kiinni siihen ja käännät. Taas järki mukana.
Onko tämä halvin K&N:n ilmanputsari vai tietääkö joku paikan josta sais halvemmalla? K&N Air Filter YA-1208? Aika kovissa hinnoissa noi on, vakioputsari oli tuolla 18 euroa.
 
			
		2.1.2013 6:03
 ja nuo etukatteiden tarratki näytää melko maukkailta
 ja nuo etukatteiden tarratki näytää melko maukkailta  
			
		2.1.2013 8:08
 eipä ole onneksi tullut 2 päällä ajettua niin ei ole mennyt semmoseksi pomppukepiksi tai ihan löysäksi
 eipä ole onneksi tullut 2 päällä ajettua niin ei ole mennyt semmoseksi pomppukepiksi tai ihan löysäksi  
			
		2.1.2013 11:16
 
			
		2.1.2013 12:32
 Varmaan kannattaa nuo alkuperäset stefat ostaa kun ne vaihtaa ja takaiskarikin tekis mieli vaihtaa mutta alkuperänen maksaa varmaan yli 200 euroa. Mitkähän öljyt tuohon keulaan kannattaa laittaa, alkuperäiset? Varmaan yli 15cm putket menee sisäkkäin kun yläkropan painolla keulaa painaa alaspäin. On muuten helvetin epämukava ajaa, jarruttaessa painuu niin että tuntuu kuin pian endoisi yli
 Varmaan kannattaa nuo alkuperäset stefat ostaa kun ne vaihtaa ja takaiskarikin tekis mieli vaihtaa mutta alkuperänen maksaa varmaan yli 200 euroa. Mitkähän öljyt tuohon keulaan kannattaa laittaa, alkuperäiset? Varmaan yli 15cm putket menee sisäkkäin kun yläkropan painolla keulaa painaa alaspäin. On muuten helvetin epämukava ajaa, jarruttaessa painuu niin että tuntuu kuin pian endoisi yli  Vajaa 17tkm nyt mittarissa ja löysä alusta ollu siitä asti kun pyörän ostin (9kk ja 11tkm sitten)
 Vajaa 17tkm nyt mittarissa ja löysä alusta ollu siitä asti kun pyörän ostin (9kk ja 11tkm sitten)
			
		2.1.2013 13:04
2.1.2013 18:57
3.1.2013 0:53
 ) kun otin tulpan irti
) kun otin tulpan irti

3.1.2013 4:13
3.1.2013 4:17
3.1.2013 7:45
3.1.2013 8:28
