Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
18.8.2012 14:03
alpinestars^ kirjoitti:Alexir kirjoitti:Sohoo kirjoitti:Konerempan kanssa 300h kohdalla noin.
Itellä rullattu 340h ja kun avasin koneen 330h kohdalla oli kampura kuin uusi, ei väljyyttä ylös/alaspäin yhtään, joten annan olla vielä ensi männänvaihtoon asti.
Uskosin, että kadulla pärjää kevyesti 300h...
Niin, tarkottanet nyt kiertokankea.. ?
Kampura, kun ei ees oo kuluva osa. Tasapainottaa / suoristaa sen vaan aina kiertokankee vaihtaessa.
viewtopic.php?f=100&p=3973635
Totta totta, kiertokankihan se
18.8.2012 14:26
hegasu kirjoitti:Oisko aihetta vaihtaa kiertokankeahin kun tuntuu vauhtipyörästä pieni välys,kiertokangel ajettu jotain 90h rempan jälkee ja joskus 60h kohilla leikkas lievästi sillon vaihettii pelkästään mäntä ,eli ainakin laakerit ja mäntä vaihtoon?
Nosta pytty pois ja kato mitä siellä näkyy, että onko siinä kiertokangessa ylös-alas suunnassa väljää ja onko kaikki muuten ok ?..
18.8.2012 18:11
mitäköhän tulppia ootte käyttäny tai käytätte kun itella on b9evxzz
18.8.2012 18:18
Mikä läppärunko nuis on vakiona. V-Force 3?
18.8.2012 18:34
Sohoo kirjoitti:Mikä läppärunko nuis on vakiona. V-Force 3?
Sehän se
18.8.2012 18:45
bömbeer_ kirjoitti:mitäköhän tulppia ootte käyttäny tai käytätte kun itella on b9evxzz
BR9ECMVX on vakio ja ihan yhtä hyvin käy esim. br9eg, joka myöskin halvempi.
18.8.2012 19:03
Polisport on hyvä valmistaja kun niitä orkkiksenakin käytetään (no en muista käyttikö just ktm, mutta joku iso merkki käyttää), eli osta pois vaan.
Toinen vaihtoehto on ufon sarja stormilta, mutta hinta on samaa luokkaa.
18.8.2012 21:01
Kotari taitaa käyttää Acerbiksen muoveja. Mutta itte oon pohtinu onko esim. noi Polisportin muovit sellasta samanlaista kumimaista jota voi väännellä mitenpäin tahansa, kuten vakio acerbiksiä?
18.8.2012 21:12
Eiköhän ne semmoset väänneltävät ole.
18.8.2012 21:23
Siinähän on lähinnä takana se, ettei rossia yms ajettaessa katteet hajoa/halkea kokoajan, niitä kaatumisia tulee kummiskin. Eli siksi käytetään joustavampaa, ja ehkä pehmeämpää muoviseosta. Kadullahan tällä ei ole niinkään merkitystä, harvoin kaatuessa ne katteet edes maihin osuu. Ja pehmeämpään seokseen tulee tietysti naarmujakin helpommin. Mutta kun tälläseen kisaenskaan, eli juurikin sinne metikköön suunniteltuun vehkeeseen myydään muoveja, niin voisi juurikin olettaa, että muovit on siihen harrastamiseen sopivat/juurikin sellaiset taipuisat.
19.8.2012 1:21
alpinestars^ kirjoitti:bömbeer_ kirjoitti:mitäköhän tulppia ootte käyttäny tai käytätte kun itella on b9evxzz
BR9ECMVX on vakio ja ihan yhtä hyvin käy esim. br9eg, joka myöskin halvempi.
B9EG käy kanssa, r on vain häiriönpoistaja josta on hyötyä jos on kierroslukumittari, jota harvemassa kotarissa on.
B10EG on itsellä tällä hetkellä kiinni ja hyvin sytyttää
19.8.2012 3:20
Oisko jollain heittää tohon uuempaan mittariin soveltuvan patterin mallimerkintää?
19.8.2012 10:01
huVud kirjoitti:Oisko jollain heittää tohon uuempaan mittariin soveltuvan patterin mallimerkintää?
Etkö vois ottaa maskin pois, ottaa sen patterikotelon kannen irti mittarin takaa ja kahtoo mikä se on ?
Oikeesti niin helppo homma..
19.8.2012 14:00
huVud kirjoitti:Oisko jollain heittää tohon uuempaan mittariin soveltuvan patterin mallimerkintää?
CR 2430