Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
16.4.2011 20:37
Ihan eri kokoset keulat. Näyttäis aika huvittavalta
16.4.2011 20:40
Taitaa olla liian lyhyet pumput näsärissä. Vaihda vaa stefat ja osta vaikka uus jarrusatula.
Ja kävin vähän mittailemassa, niin mulla jäis renkaan ja lokarin väliin 6cm näsärin pumpuilla
17.4.2011 2:00
takanasi kirjoitti:Sopiiko nsr kelua kuinka suoraan crm? t-palat olis tarkotus säilyttää. Tarkotus ottaa jaarulevy ja satula kans ja istuttaa crm vanteille. Onnistuuko tämä?
orgis keulasta vuotaa stefat ja jarrusatulasta männät. ja se mikä pitää akselin paikoillaan niin siittä 2/4 menny kiertaat.
Tehe uuet kierteet? Vaiha stefat? Osta uus jarrusatula? Vois olla aika hauskan näkönen nsr keulalla ja jos vielä jää siihen renkaan ja loksun väliin vain 6cm
17.4.2011 10:33
kävi mielessä että voisin pitää crm putket jos on yhteen sopiva. tämmöiseksi väliaikaseksi patentiksi että saa keulan kunnostettua
17.4.2011 15:54
Meni purkuvaiheessa vaihteen siirtäjät sekasin.. Nyt sain kasattua rattaat ja siirtäjät oikeen, mut mihin vaiherummun uriin noi siirtäjän tapit laitetaan? Laitetaanko se missä on yks siirtäjä siihen keskimmäiseen koloon ja se missä kaks niin ylempi ylimpään ja alempi rummun alimpaan? Pikaisia vastauksia kiitos
17.4.2011 16:09
Joo toi ainaki kuulostaa järkevältä, ja mulla on tossa yhessä vaihteistossa just tuolla tavalla miten sanoit.
17.4.2011 20:20
Sanokaas mistä voi johtua semmonen vika että kun polkasee käyntiin ni käy jonkin aikaa sit vaan saammuu, polkee uudestaan käyntiin ni sit taas käy hetke ja sammuu, hermot menee ton paskaläjän kans.
17.4.2011 20:41
Tuli tossa mieleen, kun itellä löytyy irralliset keskiöt ja vannekehät. Jos pinnottaisi etunavan takavanteelle olisi 18 pyörät molempiin päihin. Ja 18 smoto kumejakin on kaupoissa.
Itse vain olen pyörää myymässä ja idealle ei ole käyttöä, että jos jotain kiinnostaa ostaa osat voi ilmotella Kalliit ne ei ole. ;D
17.4.2011 22:09
Terppaa^ kirjoitti:Sanokaas mistä voi johtua semmonen vika että kun polkasee käyntiin ni käy jonkin aikaa sit vaan saammuu, polkee uudestaan käyntiin ni sit taas käy hetke ja sammuu, hermot menee ton paskaläjän kans.
Tuli mieleen että vois olla tyyliin bensan suodatin tukossa. voi ajatella sillä että se ei kerkee tiputtaa tarpeeks nopeesti kun käynissä.
18.4.2011 19:44
Kuinka hyvin tollanen Honda crm x derapage kulkee muitten 4-tahtien joukossa ? entäs onko kuinka helppoa virittää ? ja onko noita rajoitettu jollai piuhalla vai oks se 11kw tt niillä vakio osilla ?
18.4.2011 20:25
Marmori kirjoitti:Kokeileppa nostaa neulaa 1 pykälällä... mulla ainakin autto sen verran että meni suoraan säädöilleen
Nostin sitä pykälällä autto vähäsen mutta siltikki röpöttää välillä ja välillä ei sitte röpötä ollenkaa hmm... Pitäisköhän kokeilla jos vielä nostas pykälällä sitä neulaa tai vaihtas suuttime?
18.4.2011 21:08
Onko kellään 1991 crm etupäänstefojen mittoja tai renkaitten laakereitten?
18.4.2011 21:45
takanasi kirjoitti:Terppaa^ kirjoitti:Sanokaas mistä voi johtua semmonen vika että kun polkasee käyntiin ni käy jonkin aikaa sit vaan saammuu, polkee uudestaan käyntiin ni sit taas käy hetke ja sammuu, hermot menee ton paskaläjän kans.
Tuli mieleen että vois olla tyyliin bensan suodatin tukossa. voi ajatella sillä että se ei kerkee tiputtaa tarpeeks nopeesti kun käynissä.
Bensan suodatin putsattu 200km sitte eikä se heti tukkoon mene.
18.4.2011 22:05
Käykö se ajossa normaalisti? Ei mulkaa kummosesti käy tyhjäkäyntiä, kun menee tukkoon vakioputkella.
18.4.2011 22:19
Ootko tehny pyörälle jotakin? Oisko vanhat bensat tankissa ja ei pala enää kunnolla? Kaasari tukossa? ilmanputsari tukossa? väärä tulppa? putki vuotaa? Liikaa öljyä vaihteistossa? Mahdollisia syitä on vaikka kuinka paljon