Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
21.4.2014 14:27
jalkapyörä kirjoitti:Tohon pakoputken laihalle vetämiseen kommentoin sen verran että ihan sama se melkein on mikä putki siellä pärisee kun on tullut seurailtua noita männän vaihto juttuja niin yhtälailla aina vakiona pidetyistä joutunu vaihtaa mäntää jo ennen 20tkm paikkeilla.
Juuri näin, kone käy jo valmiiksi laihalla ja putkiston vaihtaminen ei ainakaan paranna tilannetta, ei seosten eikä moottorin toimivuuden kannalta. Laihalla käyvällä koneella voi ajaa mutta sen kestävyys ja toiminta on mitä on, käykää vaikka ajamassa säädettyä kaasarikonetta niin tiedätte mitä tarkoitan. Tästäkin on ollut juttua ja asioita on perusteltu lukuisia kertoja, eihän aloiteta taas tätä, eihän?
21.4.2014 17:08
Osaisko joku kertto mikä se linkku systeemi on siellä WeeRan takaiskarin alapäässä? Tai siis ku jotku puhuu että kun sieltä kääntää jonku kolmion toisinpäin nii perä nousee. Nii oisko jollaki kuvaa siitä kolmiosta missä se on? Ja jos se on se kolmella pultilla kiinni oleva kolmio iskarin alapäässä nii sitte asia selevä
Kiitos jo etukäteen!
21.4.2014 18:34
Se juurikin. Kolmio on epäsymmetrinen eli sitä kääntämällä (mieti järjellä) saat korotettua perää. Varmaan valehtelematta sata kertaa tätäkin kysytty mutta turha siitä on enään kenellekkään huomauttaa saati kehottaa käyttämään motot.netin hakutoimintoa..
21.4.2014 20:52
Ja mitenkäs sitte jos tuohon vaihtas änkän nii joutuuko välipilliä jotenki modailemaan? Joutuuko näyttään rälläkkää ja hitsiä? Vai saako sen vakio änkän irti siitä ja uuen vaa tilalle? Sain itelle tänä aamuna Weeärrän nii pitäs vähä laitella sitä
21.4.2014 23:50
Riippuu minkä änkän meinaat laittaa. Arrow, Gianelli, Leovince, IXIL tms pyörään tarkoitettu menee suoraan alkukäyrään kiinni mutta jos esim Hatamoton tms yleisänkän haluat niin menee hitsailuhommiksi. Ebaystä kannattaa selailla äänenvaimentimia, esim Arrowia saa Nakkilan kone ja pyörästä (jos jaksat odottaa syksyyn, kokemusta on..) ja Leovinceä muistaakseni Allrightilta. Äänenvaimentimet on suomessa uutena 350€ pintaan.
22.4.2014 2:04
Mä voin järkätä 180e jonkun kivan vaimentimen sulle cpt_siika
ja hei vaikka kuullostaakin härskiltä en mä mikään varas ole
22.4.2014 12:44
Mitäs tehoputkea ihmiset suosittelee? Mistä lähtee parhaimmat äänet?
Vaikuttaako ääneen jos asentaa vain äänenvaimentimen kuten arrowin änkän?
Mistä saisi halvimmalla, olisiko jollain myydä käytettynä?
Kiitos jo etukäteen
22.4.2014 13:03
No vaimenninhan (tai sen puute) vaikuttaa eniten ääniin.
22.4.2014 14:56
Kellään ois myynnissä Arrowia,Gianellii tai Leovincee
? Muitakin saa toki ehottaa.. ois nimittäi kortti viikonpäästä taskussa ja en oikei innostas vakioänkällä pöristelä
Et jos jollain ois myynnissä tai valmis luopumaan niin laittakaa YV ! =)
Edit : Ei yhtään änkkää myynnissä..?
22.4.2014 21:06
Käykö WR:ään Yamaha DT:n kytkin/jarru vivut? Kun netistä ei WR:ään tarkoitettuja tahdo löytyä. Pitäs saaha omaan weeärrää vähä pikku hifistelyä ku eilen tuli pihaan ja täysin vakio kunnossa paitsi käsisuojat laitettu
Jos löytäs jostaki punaset vivut siihen ja vaikka punanen tai joku gunsmoke kalvo umpioon
22.4.2014 23:16
Oisko kellää joka on laittanu R mallii X mallin smoto niin kuvaa etujarrun adapterista? Että sais vähän mallia.
23.4.2014 15:52
Tilasin wr:rään airsalin 125 männän gearparts24:sta. Mäntä osoittautui ilmeisesti korkeapaine männäksi vaikka kuvissa samasta männästä se on tasainen. Eli osaisko kukaan sanoa mahtuuko tuollainen vakio kannen kanssa tai pitäisikö ruiskua sen jälkeen säädättää jne.?
23.4.2014 21:36
Ei kellään ois kuvaa ku on korotettu WR kolmioilla et miten päin ne pitäs olla..?
23.4.2014 22:40
Sen kyllä luulis hoksaavan tosi nopeesti, kun vähän aikaa sitä kolmiota toljottaa...
23.4.2014 23:02
Paljonko kehtaisi pyytää hintaa 180cc weerasta. Löytyy myös kireämpi nokka, 10-porttinen ruiskusuutin, isompi imukaula ja kaasuläpät, hatamoton vaimennin ja power commander. VM. 09 ja ajettu 19tkm