Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
25.8.2014 15:25
Perustuu mutta ei mitää varmuutta. Esim, omaan husseen ei sopinut edes twin air, vaikka joillakuilla mennyt aivan moitteetta
25.8.2014 17:48
Jep, tupit ja kahva ainakin.
25.8.2014 21:09
Twin airia en ainakaan lähde kokeilee
mutta tuo K&N suodatin on ulkomoudoltaan sama kuin vakio ja kiinnityssysteemi ja muut, pitää mittailla ja tarkistella että on samat mitat, muotokin näyttää äkkiä samalta että on tuo "kulmaus"
25.8.2014 23:55
Mistähän sais nelarihusseen ostettua koneen
31.8.2014 14:05
RiZu kirjoitti:Mistähän sais nelarihusseen ostettua koneen
Tehtaalta, purkuypörästä.. vaihtoehtoja on
2.9.2014 21:40
onko kenelläkään pk-seudulta myydä pakoputki-eg venttiilin välistä letkua tarvisi nopeasti oma räjähti äsken kesken ajon......
2.9.2014 22:05
Ota koko höskä pois. ja tukit kaikki kolme letkua
2.9.2014 22:46
muuten joo, mutta kun pyörä on uusi ja takuu lähtee moottorin osalta ja ennekuin kysytte miksi en vie huoltoon korjattavaksi niin siellä kestää viikkoja ennenkuin korjaavat sen joten mielummin koitan eka löytää jostain vastaavan/kyseisen letkun
2.9.2014 22:53
Huomenna käyt vaikka motonetistä/paikallisesta autotarvikeliikkeestä/korjaamolta ettimässä samanpaksusta kumiletkua ja sen lätkäset vaan kiinni.
3.9.2014 14:10
sain ajan samantien rm heinolle kun asun vieressä he tukkivat koko systeemin ilman että takuu kärsii.
3.9.2014 16:01
Eikös kaasari pidä säätää egr tukkimisen jälkeen? Sanoppa samalla että tekee sen. Itellä huomas kyllä egr tukkimisen hyvin. Ei nykinyt enään nii paljoa, veti tasaisemmin ja kävi ehkä jopa viileämpänä? Tai ainakaan db killeri ei hehkunut ikinä sinä aikana kun egr oli tukittuna..
3.9.2014 17:56
Kaasarin säätö EGR poistossa ei ole välttämätöntä koska sen poisto ei suoranaisesti vaikuta seoksiin niin että ne menisi laihemmaksi, mutta koska nämä käy muutenkin laihalla niin samalla reissulla kannattaa pyytää vaihtamaan isommat suuttimet.
6.9.2014 11:34
Mikä mahtaa olla hussessa vikana ku endosin ja sitten ku perä osu maahan nii ei enää ota kunnolla kiekkaa ja ku vääntää kaasun pohjaan niin booaa vaan ja saattaa sammua, sitte vielä lisäksi tuntuu että kierrokset jää leijailemaan vähäsen ja paukkuu ihan perkuleesti ku päästää kaasun irti?