Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

13.8.2014 7:44

Tk 45, ps 142.5 tuntuu toimivan toisessa pyörässä vastaavalla paketilla.

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

13.8.2014 21:54

No tuli tilattua PS 140 ja TK45, pitää testata ja tutkia miten toimii, tarvittaessa sitten isompaa :nörtti:. Joku voisi vaikka tietopankkiin tai tuonne Minarelli WR topicin aloitusviestiin lisätä vähän suuntaa antavia suutinkokoja kurittomalle, 180cc pytyn kans jne joten vältyttäisiin aina tältä saman asian kyselemiseltä monta kertaa :lol:

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

14.8.2014 7:56

Nöyrä pyyntö on esitetty modelle jos se laittaisi tietopaketin aloitusviestiin ;)

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

14.8.2014 10:49

Arskan tietopaketti tulee esiin heti kun pääsen tietokoneelle. Hyvää kannattaa odottaa ;)

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

14.8.2014 14:36

Hyvää kannattaa odottaa ja paskaan kannattaa tyytyä.

Tuli postissa uus kaasarin kalvo, sen varmaan pystyy laittamaan paikoilleen ilman mitään käsittelyä?

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

14.8.2014 18:49

Noxq kirjoitti:Hyvää kannattaa odottaa ja paskaan kannattaa tyytyä.


Näin siinä voi käydä :lol:

Kaasarinkalvo ei vaadi mitään käsittelyjä, ruuvaat kiinni ja mopo ajoon.

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

14.8.2014 21:35

Kiitos Murska Arskalle ja moderaattoreille Homman hoidosta! :P Tämän topicin aloitusviestiin tai Minarelli WR 125 topicin alkuun voisi lisätä muutakin tietoa jota kysytään usein ja muita yleisiä vinkkejä!
E: korjattu pieni virhe :lol:
Viimeksi muokannut RM-96 päivämäärä 16.8.2014 11:52, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

14.8.2014 22:52

Nyt on Arskan tietopläjäys tekniikkapuolella, jos joku keksii lisättävää tuohon aloitusviestiin, niin viestiä vaan meikäläiselle, joniccille tai Ghostlylle.

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

15.8.2014 14:43

Moro. Pitäis husquttimeen tehä 18t huolto ja siihen kuulu nokkaketjun -ja pyörän vaihto sekä nokkaketjun ohjurit normi öljyfilsuje ja muitte juttuje lisäks. Smc:llä ei noita ollu ni kannattaako tilata ulkomailta ja mistä jos sais halvemmalla :D ? Vai mennä kyselee muist liikkeist kuiteski sama kone yammus ja muis.

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

15.8.2014 23:02

Johan alkoi husku pelaamaan kaasarin kalvon vaihdon jälkeen, kiihtyy paremmin, vääntää paremmin, ottaa kierroksia keveämmin ja tietysti se vittumainen nykiminen loppui. Nyt tyytyväinen olo kun ei menny rahat hukkaan :)

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

20.8.2014 12:51

Taas olis edessä öljynvaihto, niin suositteko tota ohjekirjas olevaa öljyä vai kannattaako käyttää jtn muuta?

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

20.8.2014 14:46

Pistä 10 w50 tai 15 w50. Esim. castrol, motox, motol todettu hyviksi.

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

20.8.2014 14:55

Ei Motoxia, se on Motonetin omalla tuotemerkillä myytävä öljy ja laadusta monella on mielipiteensä. Tarkoitit varmaan Motorexiä ;)

Teboil 15w50 Superbike pyörii Betan koneessa ja hyvin on toiminut. Saatavuus melkein jokaisesta marketista ja halpakaupasta, hinta n.40€/4L.

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

20.8.2014 15:58

Itellä ollut WR:ssä ja hussessa castrollin power1 10w40 öljyä. Hieman kallista mutta ainakin on hyvää. Samaa olen käyttäny myös 450cc Kotemissa

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

20.8.2014 17:19

Kannattaa siinä 450 kotarissa siirtyä 10w50 tai 15w50 öljyyn, eikä se ole huono viskositeetti näihin pienempiin moottoreihin. Yksipyttyisten mäntä on suuri lämmönlähde ja 10t kiertävän koneen mäntä vaatii keskeytymättömän voitelun. ?w50 öljyt toimii näissä pääsääntöisesti paremmin koska ei mene niin helposti liruksi kuumassa koneessa.