Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
1.4.2014 18:42
Se joka on vaihtanu R malliin X mallin smotot niin löytyiskö keltää A4 paperille tehtyä muottia etujarrusatulan adpterista?
Ja onkos noissa X mallin renkaissa sisuskumit?
1.4.2014 19:09
X mallin renkaissa on sisuskumit vaikka onkin tubeless renkaat
1.4.2014 22:29
Nyt tulee epäselvää tekstiä, koittakaa ymmärtää.
Eli tilanne on nyt siis tämä. Sähkö kulkee releeltä (penkin alla) tankoon katkaisijalle ja siitä valoon. Releeltä lähtee virtaa, mutta se ei saavu tankoon. (Tanko-valo väli toimii yleismittarin mukaan.)
Katkaisin johtosarjan johdon tankin alta. Virta ei saavu kyseiseen pisteeseen, eikä myöskään siirry kyseisestä paikasta tankoon katkaisijalle. Releeltä toisella piuhalla virta kulkee tankoon avattuun katkaisijaan, josta valot toimii normaalisti.
Onko mahollista et toi releen-tangon välinen johto on poikki kahdesta paikkaa? Vai mistä ihmeestä täs on kyse..?!
1.4.2014 22:32
Okei kiitti pojat
Sitten jos joku vihtis siitäadapterista laittaa vaikka kuvia ja mittoja.
1.4.2014 22:59
En tiiä liittyyks tää nyt tekniikkaan,mut toimisko tällane oikeesti?
http://www.amazon.co.uk/EVO-Tech-Perfor ... B0078C16H4laskujen mukaan pitäs tulla 2,25hp lisää ja kiihtyvyyden pitäs parantua?
haiskahtaa vähä kusetukselta
2.4.2014 0:31
Paha sanoa että onko tuo kusetusta vai ei, mutta miksipä tässä pyörässä ei lastulla saisi lisätehoa, kun kerran niin moneen muuhunkin härpäkkeeseen saa. Jonkun pitää olla se ensimmäinen, joka uskaltaa laittaa rahansa kiinni ja kokeilla. Varmemmin tuolla saa lisätehoa kuin putken vaihtamalla.
2.4.2014 0:39
Toinen kysymys vielä,onko tällainen oiken lainen potikka?
http://www.partco.biz/verkkokauppa/prod ... ts_id=5388
2.4.2014 6:39
Joonaassss kirjoitti:Nyt tulee epäselvää tekstiä, koittakaa ymmärtää.
Eli tilanne on nyt siis tämä. Sähkö kulkee releeltä (penkin alla) tankoon katkaisijalle ja siitä valoon. Releeltä lähtee virtaa, mutta se ei saavu tankoon. (Tanko-valo väli toimii yleismittarin mukaan.)
Katkaisin johtosarjan johdon tankin alta. Virta ei saavu kyseiseen pisteeseen, eikä myöskään siirry kyseisestä paikasta tankoon katkaisijalle. Releeltä toisella piuhalla virta kulkee tankoon avattuun katkaisijaan, josta valot toimii normaalisti.
Onko mahollista et toi releen-tangon välinen johto on poikki kahdesta paikkaa? Vai mistä ihmeestä täs on kyse..?!
Minä en ainakaan keksi muuta, kuin tosiaan että sieltä olis johto poikki. Ootko liittimet kattonu? Joku huikkasi tossa aikaisemmin virtalukon pohjasta, siinähän on weeroissa ollut aina ongelmaa, check?
2.4.2014 8:10
Toi on rikkaan miehen potikka ja köyhän miehen PowerCommander. Tolla saa säädettyä seokset likimain kohdalleen mutta epäilen suuresti tehojen kasvamista kyseisessä moottorissa ilman muita muutoksia.
Muistetaan että Minarelli on suunniteltu 11kw moottoriksi eikä sitä ole kuristamalla tehty mistään tehokkaammasta moottorista, tästä syystä siitä on aika hankala saada enempää tehoa ellei ala vaihtaa moottoriin palikkaa.
Markkinamiehet on kieroja kettuja mainostaessaan jotain tuotetta. Jos vakiona moottorista tulee 14kw, siihen vaihdetaan putki niin laihalla käyvässä ruiskussa voi tehot pudota sinne 13kw tuntumaan. Siinä kohdassa laitetaan tollanen mokkula väliin ja säädetään seokset kohdalleen niin voidaan päästä 14.5-15kw paikkeille. Eroa on vakioon mutta ei niin paljoa mitä mainosmiehet valehtelee
2.4.2014 9:34
Kui paljo 10.9hp takapyörält mahtaa olla konetehona
520 jakosil xrengas kettingeil? Yllättävä paljo vääntöö oli ku peräti 11.2nm xD oisin odottanu et o vähemmmä
ja semmone toho laihal käymisee ni mulla säädettii alhaalt vissii laihemmal ja ylhäält rikkaammal :o
2.4.2014 10:23
Ghostly.K kirjoitti:Joonaassss kirjoitti:Nyt tulee epäselvää tekstiä, koittakaa ymmärtää.
Eli tilanne on nyt siis tämä. Sähkö kulkee releeltä (penkin alla) tankoon katkaisijalle ja siitä valoon. Releeltä lähtee virtaa, mutta se ei saavu tankoon. (Tanko-valo väli toimii yleismittarin mukaan.)
Katkaisin johtosarjan johdon tankin alta. Virta ei saavu kyseiseen pisteeseen, eikä myöskään siirry kyseisestä paikasta tankoon katkaisijalle. Releeltä toisella piuhalla virta kulkee tankoon avattuun katkaisijaan, josta valot toimii normaalisti.
Onko mahollista et toi releen-tangon välinen johto on poikki kahdesta paikkaa? Vai mistä ihmeestä täs on kyse..?!
Minä en ainakaan keksi muuta, kuin tosiaan että sieltä olis johto poikki. Ootko liittimet kattonu? Joku huikkasi tossa aikaisemmin virtalukon pohjasta, siinähän on weeroissa ollut aina ongelmaa, check?
Ei mullakaan tuu enää mitää muuta mieleen et johto poikki. Täytyy toi virtalukko kattoo viel ennen kun ruopee mitää virittelemään.
Mut silti edelleen mua ihmetyttaa et miten voi olla mahollista et johto olis kahesta paikkaa poikki, kun virta tosiaan ei kulje siitä leikatusta kohasta tankoon valovalitsijalle eikä myöskään releelle.
2.4.2014 10:26
aatteleppa ite kirjoitti:ja semmone toho laihal käymisee ni mulla säädettii alhaalt vissii laihemmal ja ylhäält rikkaammal :o
Juuri tuona takia kannattaa käyttää kone penkissä säädettävänä, jos ei ole itellä AFR mittaria ja taitoa säätää seoksia kohdalleen. 10.9rwh lienee jotain 14-15hp paikkeilla koneesta, on niin paljon penkistä kiinni minkälaiset lukemat tulee paperille.
3.4.2014 11:05
Onko muilla ollut sellasta ongelmaa että vilkut ei tahdo katkasijasta mennä mitenkään päälle? Välillä alkaa vilkkua kun sitä räplää, mutta muuten ei. Se katkasija on vissii rikki?
3.4.2014 13:30
Mulla oli tota viime syksynä, avasin sen katkasijan ja suihkuttelin crc:tä sinne, sen jälkeen ei ole ollu ongelmia.
3.4.2014 19:56
Sattusko kukaa tietämää mistä sais smoto malliin oikeen puoleisien etupumpun runkon siis se missä öljytkin on ja mieluiten mahdollisimman halvalla
Ja erooko enduro mallin ja smoto mallin pumput mitenkää toisistaan?