Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
11.6.2013 21:11
Hva1 kirjoitti:Mites helpolla menee sms 4t hussen vanteet wrään? Mitä muutoksia pitää tehdä?
Takavanne menee suoraan, ja etuvanteeseen pitää vaihtaa laakerit ja laakeriholkki vakiovanteista tai ostaa uudet, eli eipä se paha homma ole.
11.6.2013 22:24
SMS4:hän on ne kapeet vanteet, niin en ainakaan ite laittais niitä, ellei sit oo tosi halvat.
12.6.2013 0:22
Kurkkasin tonne kaasariin ja sieltä löyty seuraavanlainen setti: 400ps, 37,5tk ja 6DJ8-60 neula toisiks laihimmassa asennossa. Eli pitäs vissiin olla aika passelit Minimiehen pyörän perusteella, mutta kiekat leijaa aika paljon ja tyhjäkäynnille laskee vasta pienen leijailun jälkeen, eli epäilenkö imuvuotoa vai lähenkö vaan koittamaan isompaa tk-suutinta?
13.6.2013 20:57
Millasset osat käy vuoden 1989 WR? Kiinnostais ostaa semmonen, mutten yhtään tiedä mitkä osat käy. Googlaillakkin koitin, mutta männät vanhimpiin mitä löysin olivat -97 malleihin.
13.6.2013 23:37
Heittäkääpä veikkauksia mikä saattas olla vikana hussessa. Ei meinaa käyntiin lähteä millään, ja sitten kun lähtee, on aluksi ihan tukkonen. Vähän pumppailee kaasua niin alkaa avautumaan ja sen jälkeen kulkeekin ihan normaalisti.
Bensaahan se saa eli jostain syystä ei aina anna riittävää kipinää..? Tulpan vaihdoin mutta ei tuntunu olevan vaikutusta. Tosin sitten taas ihmettelen miksi se ajossa sitten toimii normaalisti eli kipinääkin tulee.
Mystistä.
E: Tänään meni maalatut vanteet ja uudet nakit alle, tsek tsek galleria
14.6.2013 0:44
minulla ainaki tuntuu tuo olevan ominaisuus, jos ryypyn kanssa laittaa tulille. Paitsi lähtee kyllä aina ekasta käyntiin, mutta on iha helevetin tukkonen kunnes lämmöt nousee +40c.
Onko -11 wrrässä a1 putki erikseen? ei mukana tullu, tuli vaan kaasarin a1 osat ja ilmanputsarin kuristin.
14.6.2013 1:12
Täällä ei ole kyllä ennen noin tehnyt, ja ei se kyllä tuossa määrin ole yhtään normaalia. Tekee tuota oli sitten ryyppy tai ei. En kyllä perhana tiedä mikä nyt on vikana. Pitää varmaan tsekata tuo magneeton kiila taas.. Vähän samantapasta tehnyt joskus kun kiila mennyt tuhannen pillun päreiksi mutta nyt en ihan kyllä uskois siihenkään. Sytytyksessä kuitenkin pakko olla jotain mätää.
14.6.2013 1:32
Jepjep, mullaki se varmaan on siitä ku taitaa olla reilunkokone ryyppysuutin kiinni. Pitää tsekata itekkin joskus. Joo kyllähä tuo sitten taitaa mennä sähkövian piikkiin, ko ei kerta meinaa käynnistyäkkää.
14.6.2013 17:35
MiniMies: Tsekkaa neulaventtiili! Jos sulla on ollu bensahana auki kun pyörä ollu sammuksissa ja neulavena on vuotanu ni se on laskenu bensaa kokoajan läpi.
14.6.2013 18:32
Ilmeisesti se nyt olikin se tulppa. Ekan kerran vaan kun käynnistin uudella niin oli niin tukkonen. Tänään kun laitoin sitten käyntiin niin nätisti pärähti ekalla ja ei mitään ongelmaa. Jäänyt tietty vanhan tulpan jäljiltä tukkoisuudet kun sillä poljeskelin ennekun uuden tulpan laitoin.
15.6.2013 0:46
Ronxi kirjoitti:Millasset osat käy vuoden 1989 WR? Kiinnostais ostaa semmonen, mutten yhtään tiedä mitkä osat käy. Googlaillakkin koitin, mutta männät vanhimpiin mitä löysin olivat -97 malleihin.
Cagivan moottoreista passaa nuihin vanhempiin WR:iin männät, kunhan on tasalakimäntä
koska nuissa vanhemmissa on cagivan valmistama yläkerta, alakerta on vissiinkin erilainen kuin esim. mitossa
15.6.2013 21:30
paljonko näissä pitäs puristukset kylmänä olla? itellä 80h tuntii ajettuna tuli 11bar, eli onko vielä siedettävä vai ajeleeko muutaman kymmentä tuntii viel? vedot kuitenki vielä tallella.
16.6.2013 0:01
Heh, jännä että itse juuri tänään ajattelin samaa, että pitäisi omasta puristukset mittailla ja kysyä täältä missä lukemissa pitäisi olla
Tosin mäntähän mulla on ajettu jo arviolta siinä 120h korvilla.
16.6.2013 1:24
joo, mutta itellä pasko tuo mittaus
eise nyt 1100 Kpa'ta voi olla
16.6.2013 2:34
kyllä se ihan paikkansa pitää varmaankin, itellä kotarissa 10.98bar.