Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
30.12.2012 14:46
niin mutta kun entinen omistaja oli ostanut tähän "uuden mallin" gianellin nii aattelin et voisin ostaa sen vanhan mallin arrowin tähän ku menee täl hetkel hikisesti mittariin 130 eli jtn 120 ku mittari kusettaa
(
30.12.2012 15:28
Ööh.. Kuinka kovaa sä kuvittelet kevarin kulkevan
30.12.2012 15:49
Kyllä se uudenmallin giannellilakin vetää mittarin loppuun jos on säädöt ja muut kunnossa
Mutta oot kyllä väärän pyörän valinnu, jos huiput kiinnostaa noin paljon
E: jos täällä joku on laittanut pyöräänsä kiksin, niin iskekääs yv:tä tai kurkattaa dt viritys/tekniikka topikkiin! Tarttis vähän apuja ton kanssa, kun osa osista puuttuu
30.12.2012 20:49
Toi 130 mittariin on ihan normaalia, ei se detsi mitään kahtasataa kuljekkaan, eikä ne turbokittien vaihtamiset paljoa auta. Säädöt kuntoon ja uutta mäntää jos on väljä jo (tehot kateissa). Mut toi 130 kuulostaa ihan normaalilta, mut mitä välii tämmösen pyörän huipuilla on
1.1.2013 15:44
Minkähän kokoset on keulan stefat 125X?
1.1.2013 22:15
Mikähän startissa mahtaa olla kun välillä pyörii ja välillä ei sano yhtään mitään (ei siis mitään.) joku kosketushäikkä? Akkua on. Ja toinen.. mikä voi olla pakoaukonsäätimessä vikana kun avainta kääntäessä kuuluu tarkistuskierros mutta ypvs on yhtäkkiä ollut vain kokoajan auki? En oo ehtinyt vielä avata mutta mikähän mahtaisi olla vikana? Pyörä seisoo pihalla kun ei ole tallia mutta ajelen talvella.
2.1.2013 1:38
Mikä on detsissä käytettävän sinisen värikoodi
3.1.2013 12:45
nojoo ootte oikees ei detsin tarvii kovaa mennäkkään kuhan näyttää hyvält
3.1.2013 20:32
Jos jollaa on myynnissä uuemman mallin Arrow tai Gianelli nii oisin kiinnostunu! Vastatkaa vaikka Yv:llä.
7.1.2013 0:23
KIIRE!! pitääkö noi YPVS vaijerit mennä ristiin (räjäytyskuvassa ei näy servon puolta), aloin aattelemaan niin koska kotelossa lukee 1 vasemmalla ja servossa oikeella ja kakkonen toisinpäin, eli menevätkö vaijerit suoraan vai ristiin? Itse tehnyt vaijerit joten pituudesta en sitä järjestystä katsoa voi.
7.1.2013 1:07
oisko kellään tietoo pystyykö kytkimen puoleisen petilaakerin stefan vaihtaa avaamatta lohkoja?
7.1.2013 2:05
En nyt muista kumminpäin vaijerit oli, mutta jos pyörässä on sähköt paikoillaan niin laita ypvs tekemään tarkistusliike (auki-kiinni-auki) ja mieti kumminpäin ne vaijerit tulee.
Stefan, itseasiassa molemmat kampuran stefat voi vaihtaa ilman lohkojen avausta. Hommaa valmiiksi uusi stefa ja katso siitä sen rakenne, valitse ohut kohta stefasta johon poraat reiän koukkua varten. Jollain meisselillä tms. vedät sen vanhan stefan siitä reiästä ulos ja vaihdat uuden tilalle. Älä hoppuile uutta stefaa asentaessasi ettet sitä riko ja yritä asentaa se sopivan syvälle, siis se voi painua liian syvällekkin joka ei ole suotavaa.
7.1.2013 11:17
Saakos noita katteita detsiin mistään muualta halvemmalla kuin yamaha-centeriltä?
Kun olis ny tarkotus hommailla kaikki katteet uusiks valomaskia ja umpiota myöten niin tulis aika kallls pieti jos Suomesta joutuis yamaha-centerin kautta ottamaan.