Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
17.8.2012 9:42
raottiks ne enemmänki? näki valoo läpi sieltä ym? pystyykö niitä jotenki tarkistaa jollai kikalla ettei turhaa ostele läppiä..
Tuon verran itellä. N. puol milliä ulkoa katsoessa. Jos näkyy valoa läpi kannattaa kokeilla irrottaa läpät rungosta ja putsailla, saattaa auttaa! Btw ebaysta saa vforcen läppiä runkoineen halval
17.8.2012 12:27
Maatte kirjoitti:raottiks ne enemmänki? näki valoo läpi sieltä ym? pystyykö niitä jotenki tarkistaa jollai kikalla ettei turhaa ostele läppiä..
Tuon verran itellä. N. puol milliä ulkoa katsoessa. Jos näkyy valoa läpi kannattaa kokeilla irrottaa läpät rungosta ja putsailla, saattaa auttaa! Btw ebaysta saa vforcen läppiä runkoineen halval
Ihtellä raottaa aikalailla ton oikeen verran toisella puolella läpät..no pitää kahtella ja ihmetellä
17.8.2012 12:56
Mistäköhän nuita läppiä saisi halvalla kun voisi itsekkin vaihtaa eikä kiinnostaisi tuota 91e alkuperäis hintaa maksamaan?
17.8.2012 13:21
Onkoha mulla menny pa-säätimen joku laakeri ku alkaa rohisee ku siitä kytkinkopan säätöpaikasta säätää sitä sisäämpäi nii alkaa rohisee ja sitku on aika ulkona se tai siinä tasalla nii ei rohise ? vai onks siel jotkut vääriin/ menny rikki/ tippunu joku osa pois ym? se "hevosenkenkä" liikkuu siel kyll..
17.8.2012 14:47
Maatte kirjoitti:..Btw ebaysta saa vforcen läppiä runkoineen halval
Lue ensin -.-
17.8.2012 16:02
Kertokaapa nopeesti paljo ton varatankin tilavuus tai kauan ootte sillä ajanu?
17.8.2012 17:06
Juhou's kirjoitti:Kertokaapa nopeesti paljo ton varatankin tilavuus tai kauan ootte sillä ajanu?
En tiedä tilavuudesta mutta hyvin pääsin 25km kaasuttelua säästelemättä
17.8.2012 21:16
n.2 litraa sanoo ohjekirja.
17.8.2012 22:06
Monen tunnin kohilla näihin pitäs vaihtaa kampiakseli katuajossa?
17.8.2012 22:53
Konerempan kanssa 300h kohdalla noin.
17.8.2012 23:05
Eli vaihetaanko siinä konerempassa kiertokanki,kampiakseli,laakerit ja jtn muuta tarpeen vaatiessa?
17.8.2012 23:48
kisaisin kirjoitti:Eli vaihetaanko siinä konerempassa kiertokanki,kampiakseli,laakerit ja jtn muuta tarpeen vaatiessa?
Kyllä kiertokangen vaihtamisella pärjää 300h kohdalla. Tietenkin jos rahaa löytyy nii aina parempiha se enemmä o vaihtaa tavaraa
18.8.2012 2:40
Sohoo kirjoitti:Konerempan kanssa 300h kohdalla noin.
Itellä rullattu 340h ja kun avasin koneen 330h kohdalla oli kampura kuin uusi, ei väljyyttä ylös/alaspäin yhtään, joten annan olla vielä ensi männänvaihtoon asti.
Uskosin, että kadulla pärjää kevyesti 300h...
18.8.2012 10:27
Alexir kirjoitti:Sohoo kirjoitti:Konerempan kanssa 300h kohdalla noin.
Itellä rullattu 340h ja kun avasin koneen 330h kohdalla oli kampura kuin uusi, ei väljyyttä ylös/alaspäin yhtään, joten annan olla vielä ensi männänvaihtoon asti.
Uskosin, että kadulla pärjää kevyesti 300h...
Niin, tarkottanet nyt kiertokankea.. ?
Kampura, kun ei ees oo kuluva osa. Tasapainottaa / suoristaa sen vaan aina kiertokankee vaihtaessa.
viewtopic.php?f=100&p=3973635
18.8.2012 13:55
Oisko aihetta vaihtaa kiertokankeahin kun tuntuu vauhtipyörästä pieni välys,kiertokangel ajettu jotain 90h rempan jälkee ja joskus 60h kohilla leikkas lievästi sillon vaihettii pelkästään mäntä ,eli ainakin laakerit ja mäntä vaihtoon?