16.11.2014 21:12
2.1.2015 14:12
18.1.2015 12:34
JusHond kirjoitti:Oisko kellään tietoa mistä näihin pyöriin saa jarrupaloja, tai ylipäätänsä osia? Finmotohan on se yksi vaihto ehto, vaan tietysti se kallein En ainakaan itse löytänyt nuita jarrupaloja muualta vaikka kuinka etsin
19.1.2015 17:48
19.1.2015 19:28
19.1.2015 20:33
20.1.2015 0:13
Hmmi kirjoitti:Miten porukalla jotka uutena ostanu tämmöse ni toiminu? Itel ollu mopona hm joten mienasin pitäskö kevariks kans... Jos semmone tulis ni tottakai tt ja tuorevoitelut pois yms.. Luultavasti kans 154polini pytty ja isompaa kaasaria tarvis pytyn kans varmaa. Mut miten tuo rotax toiminu muilla?
20.1.2015 9:12
20.1.2015 10:06
20.1.2015 18:37
juusooh kirjoitti:perus tt-putki riittää ainakin omassa ja potkii aika hyvin sekä alhaalta että ylhäältä. Sillä pienemmällä kaasarilla alhaalla ei ollut lainkaan vääntöä alhaalla, mutta kyllä sen säätöihin sai vaikkakin se oli ihan perseestä ajaa alakierroksilla. Positiivisena yllätyksenä tuli kyllä se, että kuinka helposti sain sen kaasarin sopivaks tolle pytylle
No siis kyllä tää Rotaxin dissaaminen on jotain hussepoikien kateellista marinaa, jos vaihdat öljyt ajallaan niin ei pitäisi olla mitään ongelmia. Tai ainakaan omassa ollut öljypumpun poisoton jälkeen mitään vikaa, eikä myöskään kaverin sx 125:ssa, jossa sama kone.
PS. Tt-husse vs. tt-rotax - rotax vie
20.1.2015 21:09
22.1.2015 16:58
JusHond kirjoitti:Oisko kellään tietoa mistä näihin pyöriin saa jarrupaloja, tai ylipäätänsä osia? Finmotohan on se yksi vaihto ehto, vaan tietysti se kallein En ainakaan itse löytänyt nuita jarrupaloja muualta vaikka kuinka etsin
23.1.2015 21:40
Hmmi kirjoitti:Mistähän päättelit että en osaa?
25.1.2015 18:31
JusHond kirjoitti:
Miten on, ite laitan tuon 34mm kaasarin. Pitääkö kaasuasennon tunnistin ohittaa? Joku tapa oli ohittaa se jotenkin rautalangalla kiertää ja jotain en muista enää Vaan voiko sitä ohittaa jotenkin muuten?
26.1.2015 16:24