Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
12.4.2011 19:37
Onkoha tämä ihan normaalia että röpöttää aiva saatanasti ennen piikkiä?
12.4.2011 21:49
kyllähän se aivan normaalia on jos sulla ei ole mopo säädoissä
12.4.2011 22:19
Kokeileppa nostaa neulaa 1 pykälällä... mulla ainakin autto sen verran että meni suoraan säädöilleen
14.4.2011 19:32
meneeks nsr kampiakseli crm lohkoihin? perkele liikkeessä antoivat nsr kiertokanki sarjan ja liian pieni limppu tohon crm kampiakseliin.. jos laittais vaa nsr kampiakselin ku sattuu löytyyn kaapista..
14.4.2011 20:12
Tuol aiemmissa viesteissä näkyis, et ois laitettu.
14.4.2011 20:12
motormans kirjoitti:meneeks nsr kampiakseli crm lohkoihin? perkele liikkeessä antoivat nsr kiertokanki sarjan ja liian pieni limppu tohon crm kampiakseliin.. jos laittais vaa nsr kampiakselin ku sattuu löytyyn kaapista..
Käy. Ite ainakin laitoin.
14.4.2011 20:35
Mr_Simppa. kirjoitti:motormans kirjoitti:meneeks nsr kampiakseli crm lohkoihin? perkele liikkeessä antoivat nsr kiertokanki sarjan ja liian pieni limppu tohon crm kampiakseliin.. jos laittais vaa nsr kampiakselin ku sattuu löytyyn kaapista..
Käy. Ite ainakin laitoin.
vaikuttaako mihinkään? vääntöä katoaa? kierrokset kasvaa?
14.4.2011 21:28
Perkule itellä ois tarvetta syylärin korkille ku omassa on tiiviste menny.
Tietäiskö kukaan, jos joltain löytyisi ylimääräinen?
14.4.2011 21:36
motormans kirjoitti:Mr_Simppa. kirjoitti:motormans kirjoitti:meneeks nsr kampiakseli crm lohkoihin? perkele liikkeessä antoivat nsr kiertokanki sarjan ja liian pieni limppu tohon crm kampiakseliin.. jos laittais vaa nsr kampiakselin ku sattuu löytyyn kaapista..
Käy. Ite ainakin laitoin.
vaikuttaako mihinkään? vääntöä katoaa? kierrokset kasvaa?
itelläkin nsr kampiakseli, ei siinnä mitään tehoeroa ainakaan persdynossa huomaa
14.4.2011 21:52
Marmori kirjoitti:Mahtoiko olla 17mm takana ja 15mm edessä?
15.4.2011 0:15
Tuotaa... Mikäs ois hyvä männänvaihto väli? Taitaa olla ajettu nykyisellä männällä jo yli 7000km
15.4.2011 7:31
peeekes kirjoitti:Tuotaa... Mikäs ois hyvä männänvaihto väli? Taitaa olla ajettu nykyisellä männällä jo yli 7000km
Ajaa vielä toiset 7000km sillä männällä ja sit voit harkita vaihtoa jos ei oo tarvike mäntä..
15.4.2011 15:56
Meikällä tussahti 14tkm paikkeilla mäntä paskaks ja samalla meni pyttykin. Siinä 10tkm paikkeilla katot missä kunnossa on.
15.4.2011 19:41
Ei kellään sattuis olemaan jonkun vanhan crm:än änkkää nurkissa lojumassa? Tartteis olla sellanen "2-osanen" eli pitkä ja keskeltä mutkan tekevä niinkuin tossa kuvassa--->
http://www.cmsnl.com/honda-crm125r-1991 ... _1800.htmlyv:tä tulemaan jos haluaa luopua omastaan. Kunnolla ei merkitystä.
16.4.2011 20:33
Sopiiko nsr kelua kuinka suoraan crm? t-palat olis tarkotus säilyttää. Tarkotus ottaa jaarulevy ja satula kans ja istuttaa crm vanteille. Onnistuuko tämä?
orgis keulasta vuotaa stefat ja jarrusatulasta männät. ja se mikä pitää akselin paikoillaan niin siittä 2/4 menny kiertaat.