Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Kawasaki KMX 125

13.7.2012 17:38

kaneli2 kirjoitti:Onkos kenelläkään kokemusta isommasta kaasarista? Miten mahtaa pelailla 34mm kanssa? Ja miten kun monella tuon 28mm nähnyt, onko paljon tuohon vakiokaasariin?


Vääntöä tulee, ei paljoa vaikuta nopeuteen isompi kaasari. Kemexin pytyssä on sellaset kanavat että saadaan vääntöä.




Toi ilmanputsarikuvahan oli mun, joku aikasempi polttanu siit muovin pois.

Re: Kawasaki KMX 125

21.7.2012 14:57

Nyt olis sitte uus pytty ja mäntä tilauksessa :D
Kannatako laitta vakio röri kii sisän ajoks?

Re: Kawasaki KMX 125

21.7.2012 15:49

beni95 kirjoitti:Nyt olis sitte uus pytty ja mäntä tilauksessa :D
Kannatako laitta vakio röri kii sisän ajoks?


Jos on kuriton vakio ni ei sillä väliä ole. Muista sitte että nättiä ajoa, et olisi ensimmäinen jolla leipoo kiinni uus mäntä :D

Tietääks muuten kukaan millanen vilkkurele kawaan menee ja missä se siel on

Re: Kawasaki KMX 125

21.7.2012 20:27

Mistä saan kawaan rajottamattoman CDI:n? VM: 1999. Ja mikä/minkä värinen on maadotuspiuha niin että kone sammuu?

Re: Kawasaki KMX 125

22.7.2012 22:00

Vilkkurele mun mielestä tankin alla runkoputken alla semmonen pieni musta pätikkä johtonipun päässä. Tankki pois nii näkyy. Rajottamaton CDI...?? Näissä mitään sähköisiä rajottimia ole.

Re: Kawasaki KMX 125

22.7.2012 23:35

Rajoitettu cdi on vain saksan 80km/h kulkevassa mallissa. Siellä kun saa ajaa 16-vuotiaana vain 80km/h, yli satasta vasta kun täyttää 18-vuotta.

Ja kiitoksia vilkkureleen paikasta :)

Re: Kawasaki KMX 125

6.8.2012 10:43

Riitäköhän 200km kmx:än sisänajon????

Re: Kawasaki KMX 125

6.8.2012 12:36

beni95 kirjoitti:Riitäköhän 200km kmx:än sisänajon????


En ite ainakaa ajais nii vähän kun on on uus mäntä ja sylinteri :D joku 500km ainakin.

Re: Kawasaki KMX 125

6.8.2012 16:27

Hyvin riitttää, mutta 200km jälkeenkään sitä ei sitten kylmänä vinguteta ja muista antaa sille lämpimänä monoa. Ekat käynnistykset annat lämmetä rauhassa ja älä turhaan pilaa hyvää konetta monottamalla sitä kylmänä, lämpimällä koneella pitää sitten ajaa, eikä vaan hissutella. Raskaita vedätyksiä pitää välttää, mutta kiihdyttelyjä pitää tehdä. Helppo homma, kuhan käytät vähän järkeä.

Re: Kawasaki KMX 125

6.8.2012 23:22

Käykö kawa laihalla kun pätkii yläkiekoilla ja leijailee ihan vähän (ei imuvuotoa) + tyhjäkäyntiä ei löydy joko liian korkealla tai liian alhaalla. Tulppaa vaiheltu ja on oikea lämpöarvo yms. Kaasari Dellorto PHBH 28mm.

Re: Kawasaki KMX 125

10.8.2012 19:31

Mitkä säädöt siinä kaasarisa on?

Re: Kawasaki KMX 125

10.8.2012 21:10

kaasarin säädöt vaa kuntoo kato perus ohjeet kaasarin säätöön http://www.motot.net/wiki/2t_kaasuttimen_s%C3%A4%C3%A4t%C3%A4minen

Re: Kawasaki KMX 125

10.8.2012 22:30

Noniin vaihdoin vakiopaska kotelon tilalle uni filsun niin johan heräs viilattu 141cc. 8) Tosiaan mitä näihin suositellaan ns.TT suuttimeksi ? Mulla oli lortossa 125.

Re: Kawasaki KMX 125

11.8.2012 0:28

PevuRaging kirjoitti:Noniin vaihdoin vakiopaska kotelon tilalle uni filsun niin johan heräs viilattu 141cc. 8) Tosiaan mitä näihin suositellaan ns.TT suuttimeksi ? Mulla oli lortossa 125.


Kuvia ja videota 140cc:stä !!

Re: Kawasaki KMX 125

12.8.2012 19:57

Löytääkös kawaan mistään sopivia imukaulia isommille kaasareille? Harkinnassa olisi 28mm tai 34mm kaasari.