Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
25.5.2008 10:56
JerQQ kirjoitti:Nyt on AF1 tallissa
Vuosimallia -89.
Onnittelut!Remontti alkakoon
Meillä on siis vm-90 samanlainen,juuri hankittu.Pientä laittoo,mikä olikin odotettavissa,mutta kyllä siitä tulee vielä peli.Kyllä sillä on mukava päästellä,ajotuntumakin on kyllä mp-tasoa.
25.5.2008 10:59
Oooops
Viimeksi muokannut jaaman päivämäärä 5.6.2008 21:55, muokattu yhteensä 1 kerran
25.5.2008 16:34
jaaman kirjoitti:jaaman kirjoitti:JerQQ kirjoitti:Nyt on AF1 tallissa
Vuosimallia -89.
Onnittelut!Remontti alkakoon
Meillä on siis vm-90 samanlainen,juuri hankittu.Pientä laittoo,mikä olikin odotettavissa,mutta kyllä siitä tulee vielä peli.Kyllä sillä on mukava päästellä näin vanhemmitenkin,ajotuntumakin on kyllä mp-tasoa.
Se oli juuri huollettu ku ostin. Naapurilta ostin niin tietokin pitää paikkaansa.
25.5.2008 19:15
Mikä moottoriöljy on sopivaa? Entäpä vaihteistoöljy?
Mikä sytytystulppa olisi hyvä? joku tietävä vois valistaa.
25.5.2008 19:25
vílì_ kirjoitti:Mikä moottoriöljy on sopivaa? Entäpä vaihteistoöljy?
Mikä sytytystulppa olisi hyvä? joku tietävä vois valistaa.
Voiteluöljyksi riittää mikä tahansa täyssynteettinen 2-tahtiöljy. Vaihteistoon laita jotain 2T transmission-öljyä. Sytystulpaksi vakio NGK10ECS.
25.5.2008 20:36
10 tulppaa ei kannata käyttään kun ei kierrokset normi ajossa ole koko ajan tehopiikin alueella. NGK.n 9 tulpat kestää eikä karstoitu.
25.5.2008 20:44
JGGA kirjoitti:10 tulppaa ei kannata käyttään kun ei kierrokset normi ajossa ole koko ajan tehopiikin alueella. NGK.n 9 tulpat kestää eikä karstoitu.
Oma pyöräni ei tuolla 9 tulpalla jaksanut kiertää loppuun asti vaan noin 2000 viimeistä kierrosta jäi uupumaan. Kun vaihdoin tuohon kymppiin niin nekin löytyivät ja nyt kiertää loppuun asti. Voi tietysti olla hieman pyörä- ja kuskikohtaista että kuinka käyttää kierroksia ym.
25.5.2008 21:07
no kyllä npm mulle sano että ei ysiä kannata laittaa laita 10 ja ei mulla karstotu yhtää tulppa, vaikka sisäänajobensatki oli mitä oli
3000 kilsaa ajettu ja kaikki lukemat näky viel männässäki
25.5.2008 23:00
9 oon aina luottanu
ja kiertääkin aika tarkalleen 11 200
25.5.2008 23:50
JGGA kirjoitti:9 oon aina luottanu
ja kiertääkin aika tarkalleen 11 200
offtopic: miks helv... toi mainos banneri menee just "omat viestit" valikossa noiden nimien päälle et kuka on viimeks kirjottanu topikkiin?!
26.5.2008 7:26
Kertokaapas nyt äkkiä ,että kun on tuommoinen mopon tehopuola af1:sessä niin pitääkö se puola maadottaa??
26.5.2008 14:23
Mimmonen homma olis laittaa uudemman af1 tankki replicaan, vai meneekö heittämällä? Entäs renkaat?
siis voisko laittaa uudemman af1 renkaat replicaan
26.5.2008 18:35
Kertokaas paljo teillä on seosruuvi auki ku tuntuu et ei 9500 jälkee kakku riittäs
26.5.2008 19:04
Saattaiskohan joku täällä tietää mikä mulla on nyt tossa aprillipilassa..
Eli aina kun on ottanut pyörän tallista ja ajanut ~10km niin ei tahdo enää kestää käynnissä jos kierroksia on alle 4 000 . Tämän jälkeen kun on isoilla kierroksilla ajellut vähän aikaa niin se hyytyy.
Tämän jälkeen pääsee jatkamaan ajamista kun starttaa ryyppy päällä, mutta hyvin pian se hyytyy taas.
Tulpan vaihdoin tänään , eikä mulla oo enään mitään aavistusta mistä tää vois johtua. Toivottavasti joku tietää!!
26.5.2008 20:15
vílì_ kirjoitti:Saattaiskohan joku täällä tietää mikä mulla on nyt tossa aprillipilassa..
Eli aina kun on ottanut pyörän tallista ja ajanut ~10km niin ei tahdo enää kestää käynnissä jos kierroksia on alle 4 000 . Tämän jälkeen kun on isoilla kierroksilla ajellut vähän aikaa niin se hyytyy.
Tämän jälkeen pääsee jatkamaan ajamista kun starttaa ryyppy päällä, mutta hyvin pian se hyytyy taas.
Tulpan vaihdoin tänään , eikä mulla oo enään mitään aavistusta mistä tää vois johtua. Toivottavasti joku tietää!!
säädäppä kohoja niin että ainetta pääsee enemmän kaasariin ja tarkasta bensa raana että ei ole tukkoinen.