Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

4.9.2008 15:01

eihän tuosta viilailla tarvitse :O sehän on millin liian väljä, mutta eikai se mitään haittaa kun se on sitä vaan yhdestä kohdasta eli muut boorit menee sit kunnolla kiinni. ja onhan siinä se varmistava levy :D

4.9.2008 16:38

Nyt olis ihan uus Quannon myynnissä 2800 euroa :D Ite en tee sillä mitään.

4.9.2008 20:02

Käy kyllä pkuitesella säkä kun kuvias kattellin :D kaks kevaria voittanu jostain arvonnasta ;)

5.9.2008 11:19

kyllä tuollanen tuuri saa muut ihmiset helpommallaki kateelliseks :D
ei voi muuta sanoa ku että meeppä kokeileen lottorivin tekoa ;)

8.9.2008 19:28

^Siis ei kai noi mitään tuuri voittoja ole? Eikö tuo YROY mittaa ajotaitoja? Vai arvotaanko noi palkintopyörät?

9.9.2008 17:31

mut vaikka mittaaki nii onhan se aika tuuria päästä sinne finaaliin?

mutta, takasi topiciin...
tänään on saapunut clr cityflyn 16h eturissa motoseinäjokeen ja enää pitää se sieltä hakea, hintaa on alle 5e, ei sanonu tarkkaa :D laitan sit viestiä et miten se sopi ja pitikö jotain viilailla tai muokata.

9.9.2008 18:09

Teillä piikkityypeillä menee varmaan kohta hermot kun yks jä sama mopopoika pomppii täällä kyselemässä tyhmiä, mutta täältä tulee taas: Eli millainen peli tämä kymco olis tulevaksi kevariksi? Onko vakaa ajaa? Miten kestää, entä miten tähän saa varaosia? Saako helposti lisää poweria ja paljonko vie bensaa? Kaipailisin siis jonkunnäköstä tiivistelmää tästä kun yhtenä vaihtoehtona tulevaksi piikiksi on tääkin. Hiukan tosin arveluttaa toi kyykky ajoasento joten sanokaas joku ihan rehellisesti, että tuleeko tämmösellä kädet, selkä ja niska kipeeks hiukan pitemmällä lenkillä? Kiitos jos joku viitsis ottaa tästä sekasotkusta tolkun ja vielä vastatakin...

9.9.2008 18:28

^"kyykky ajoasento"? :D siis quannonin ajoasentohan on pysty ku mikä :D ei tule mikään kipeeksi, se on ku enskalla ajais. Ainaki itestä tuntu gpr:än jälkeen. Tota ajoasentoa ei kannata huolehtia. Kestää hyvin, ei kuluta pahemmin bensaa. Tehot on unohtunu suunnittelu pöydälle, eikä niitä kovin helposti saa lisää. Kyllä sillä ajaa. Perus nelari. Kiihtyy kohtuullisesti, mutta huipuissa on toivomisen varaa.

9.9.2008 18:47

No joo... Vaikuttaa ihan mukavalta jos toi asentokaan ei kerran oo paha :D ja toimii muutenkin mukavasti. Mutta katsellaan nyt mikä keväällä ilmestyy talliin tässä on sentään vielä (onneksi) paljon miettimisaikaa...

9.9.2008 19:27

On niitä tehoja kuitenkin ihan kiitettävästi verrattuna esim. hyosung xrx, riejuun tai yleensäkin yamahan vanhempaan nelarikoneeseen, sekä siihen lisenssiin mikä löytyy derbistä.
Eihän tää mikään tehotykki silti ole. Kestää kyllä matka-ajoa vaikka koko ajan vinguttaa kaasupohjas, se normi vauhti mitä kulkee tasasella jos ei huippuja yritä on n.110kmh mittariin ja mittari falskaa sen -5 siinä vauhdis, ainaki noiden mittaustaulujen mukaan.

itse olen ollu muuten tyytyväinen tähän värkkiin, mutta nuo huiput sais nousta pikkasen korkeemmalle. silti tällä pysyy joukon mukana moottoritielläkin, ei jääny jalkoihin ja sai vasempaa kaistaa ajaa koko ajan.

Asiasta banaaniin, tässä joku päivä vois pyörän penkittää ja saada varmuuden tosta oikeesta tehosta joka sanotaan olevan ~9kw. Tietääkö kukaan mitä se dynomittaus maksaa?

9.9.2008 19:56

Noniin ja taas täällä ärsyttämässä muita,tällä kertaa tosin vastaamassa :D . Mulla on nimittäin huoneen hyllyllä mp-lehti tän vuoden alusta ja siinä oli jtn juttua noista dynotuspaikoista pk-seudulla ja hintataso pyöri ainakin niissä siinä 60e paikkeilla, joten käy ihmeessä dynottamassa jos viitsit, itseä ainakin kiinnostais tietää noi oikeet tehot :nörtti: ...

9.9.2008 22:25

pitääpi miettiä tuota, nyt ei ainakaan ole rahaa siihen mutta ehkä ensi kuussa kun tilille tulee taas :D
tälläinen arvaus on että teho pyörii siinä 8.5-9kw paikkeilla koska 04 cbr jättää viivalla ja huipuissa pikkasen ja siinä sitä tehoa on 9.7kw
tai eipä teho ja huiput nyt käsikädessä kulje, tämähän vääntää paremmin kun seppo.
on paljon leveempi takanakki ja painoaki melkee 40kg enemmä.
että voi olla enemmänki ku 9 kw

10.9.2008 10:27

nyt on 16 piikkinen kiinni ja oon kyllä tyytyväinen. kiihtyy paremmin kun vakiolla ja tasaisen normaali nopeus on 117 mittariin ja vastatuuleenkin jaksaa hyvin pitää 105 ku vakiolla se tippu 100aan. eli suosittelen että kanuunan omistajat vaihtaa eteen 16h honda clr cityflyn rattaan. meni kiinni heittämällä, pientä klappia jäi mutta seki meni pois ku kiristi kunnolla sen lukkolevyn.

Etu verkko

10.9.2008 16:08

Voisitteko näyttää/laittaa kuvii millainen se verkko viritys siinä edessä on. Miten kiinnititte sen siihen ja mistä hankitte verkon? Muakin on alkanu ärsyttään, kun kiviä menee koko ajan sisään siitä etu aukosta.

10.9.2008 17:36

ntjt kirjoitti:nyt on 16 piikkinen kiinni ja oon kyllä tyytyväinen. kiihtyy paremmin kun vakiolla ja tasaisen normaali nopeus on 117 mittariin ja vastatuuleenkin jaksaa hyvin pitää 105 ku vakiolla se tippu 100aan. eli suosittelen että kanuunan omistajat vaihtaa eteen 16h honda clr cityflyn rattaan. meni kiinni heittämällä, pientä klappia jäi mutta seki meni pois ku kiristi kunnolla sen lukkolevyn.


entäs tapahtuko mittää huipuille? vai pysykö samana ?