Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

20.9.2006 21:58

hm.. mie oon nyt miettiny ja paljon :D eli välit on näköjää aika "riittävät" jos se vetää 149 ku saa kiertämää.. eli siis.. miula ainaki talven tavote saaha kiertään ajossa enemmä. voi voi. sit se kulkis ;D lähetin tuos muute just mascole viestin.. vittu halennu kate riajusta. siitä jalantakaa se lipake.. ei oo voinu osuu mihinkää.. kysyin siinä viestis takuu ehtoja.. ja laitoin kuvia tankin reunoista ku maalihalennu ja takalokarista ku sitä on rengas nussinu ja jalkatappi/putki hangannu... saa nyt nähä mite hyvi on masco valmis kuittaamaa riejun vikoja :D --> uusia kuvia muute. ;)

20.9.2006 22:06

Kallee_ kirjoitti:
mcking kirjoitti:joo mutta tommosellä jammun 4t koneella varustettu kevari ei kulje 100 kovempaa tasaisella ei sittten millään
kummasti tuo tuntuu sigmaan 102 ottavan tasasella :D tuskin se sun elämästä on pois jos joku yberlaiskanelaripaska vetääkin enemmän ku sun villeissä xxxanalthunderfistfuckdoggystyle fantasioissas.

että näin.

nii ja tuo rieju vetää aikas paremmin ku toi mun xt. huipuissa sekä kiihtyvyydessä


no 100 tai 102 ihan sama xD

21.9.2006 13:02

itellä ku oli kate halki niin toimittivat liikkeen kautta uuden katteen jostain päin espanjaa..
niin ja dumbbi olitkos mistä tilaamassa sitä kaasutinta ja muita osia?

21.9.2006 15:47

Jollei mcking vähän rauhota tuota 4-tahtien dissaamista niin banaania tiedossa :)

Itellä oli lähes vakio nelari Derbi ja kummasti sekin yli 100 kulki, samoin kulkee ybr ja varmasti myös tämäm rieju kun ilmanvastuksia miettii.
Lähinnä kiertämisestähän se on kiinni mitä pyörän saa kulkemaan mutta äkkiä mietittynä mcking on kohtuu iso kaveri jossei MILLÄÄN saanut kulkemaan yli 100...
Ja ex pyörä siis kulki putkenvaihdolla parhaillaan 115 sigmaan ja 125km/h omaan mittariin.

Onko muuten ollut paljon valmistusvikoja riejussa kuten uusissä pyörissä yleensä on?

21.9.2006 16:01

eipä oo mitään vikoja löytyny tämän 5 tonnin aikana..

21.9.2006 16:18

osia saan kaverin mukana ku se menee isäsä luokse thaimaasee. .et ei saa enempää tavaraa tähä tilauksee :/ joo.. wertyllä ollu munkki. miula vissii maanantai kipale:mittariston nappi jäi pohjaa-->auki, sain kuntoo mut välilä meinaa jumittuu yhä sinne pohjaa..sit näkyy noita suunnittelu mokia oleva..oikeele ku kääntää, näpit jää maskin välii, vasemmale ei tätä ongelmaa oo..sit tuo takalokis on ainaki miula iha toispuoleine.. hankaa renkaasee ja putkenkiinnikkeesee ja jalkatapppii... eikä tuo putken sijotus oo paras.. jalka palanu monesti ku seisauttaa ja jos polttaa paikallaa rengasta, liikkuessahan se ei toki haittaa :D ja ainaki miula on kiinnike pultteja kadonnu matkan varrela.. asun tosi hiekkatien varrella ja tää ois varmaa jo aika EK. suorittaa rallikuskeillekkii :D nii.. ja tuo takapenkki häiritsee, se heiluu vaikka mie korjasin sen lukko lipakkeen.. sit on enää ne kilinät ja kolinat mitä tuosta tulee.. mut mahtava pyörähä tää on ajaa yms. ja pikkuhiljaa alkaa löytymää kewlaamis kulmaki kohallee :D :D enempiä haukkumatta, dumbbi kuittaa suhahtaen :D

21.9.2006 20:17

Onko mitään putkea tohon mikä tois tehoa eikä vain ääntä, mutta hyvä jos molempia, eli onko ketään tietoinen asiasta....????? :) olisin ostamassa tätä ensi kesäksi mutta on varmaankin aikas tehoton (polttaako edes kumia), joten haluisin saada tietoon että miten voisin virittää tätä pyörää vähän tehokkaammaksi, koska kaverilla on NSR enkä haluaisi olla aina sen jaloissa vaan pysyä tahdissa???????? (madollisesti myös ohitella autoja) :):):)

21.9.2006 20:23

toss ei oo sitte 100kmh nopeudassa autojen ohitteluun potkuu.Nsr perässä et pysy

21.9.2006 20:46

-Rico- kirjoitti:Onko mitään putkea tohon mikä tois tehoa eikä vain ääntä, mutta hyvä jos molempia, eli onko ketään tietoinen asiasta....????? :) olisin ostamassa tätä ensi kesäksi mutta on varmaankin aikas tehoton (polttaako edes kumia), joten haluisin saada tietoon että miten voisin virittää tätä pyörää vähän tehokkaammaksi, koska kaverilla on NSR enkä haluaisi olla aina sen jaloissa vaan pysyä tahdissa???????? (madollisesti myös ohitella autoja) :):):)
Et ikinä saa lähellekään samoja tehoja tosta ku näsäristä, tai pysy sen peräs. kylmä fakta. Nelareissa uus putki tuo käytännössä vain ääntä.

21.9.2006 21:51

-Rico- kirjoitti:Onko mitään putkea tohon mikä tois tehoa eikä vain ääntä, mutta hyvä jos molempia, eli onko ketään tietoinen asiasta....????? :) olisin ostamassa tätä ensi kesäksi mutta on varmaankin aikas tehoton (polttaako edes kumia), joten haluisin saada tietoon että miten voisin virittää tätä pyörää vähän tehokkaammaksi, koska kaverilla on NSR enkä haluaisi olla aina sen jaloissa vaan pysyä tahdissa???????? (madollisesti myös ohitella autoja) :):):)
Kyllä se varmasti polttaa, vakio mopotki jaksaa :D Mullaki jaksaa vakio nelariderbi polttaa vitosellaki viel :)

21.9.2006 22:21

tää NSR on ihan vakio ei mitään virejä, mut en pysyis silti perässä???????

21.9.2006 22:43

jos on vakio nsr nii et kovin paljoa kyllä jää... ja äänenvaimentimen vaihto vapaammin virtaavampaan vissiin auttaa koska tuo on niin saatanan tukkonen...

21.9.2006 22:47

pioneer2 kirjoitti:jos on vakio nsr nii et kovin paljoa kyllä jää... ja äänenvaimentimen vaihto vapaammin virtaavampaan vissiin auttaa koska tuo on niin saatanan tukkonen...


Onkos tietoa mistä sais ja millä hintaan???? :)

21.9.2006 22:49

-Rico- kirjoitti:tää NSR on ihan vakio ei mitään virejä, mut en pysyis silti perässä???????
Siis vakiolla meinaat kuristettua eli a1-tehosta? Kyllä sillonkin jäät muttet paljoa. Huipuissa tosin näyskäri vie :)

22.9.2006 10:56

Jos se NSR on täysin vakio, eli a1-tehoinen, niin et sä sen jaloissa pyöri, vaan voi olla melko tiukkaakin "kisaa" teillä. Ainakin kaverin näsäri, josta oli kaasarista otettu kurilaippa pois, jäi cbr:lle helposti. :)