Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
25.6.2014 19:20
Mitäs tehdä kun smr hussestani on pöllitty kolme kertaa bensat? Elikkä bensaletku on poikkastu ja bensat valutettu pulloo tms. Onko olemassa jonkinnäköistä lukkotsydeemiä tohon hanaan? Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan.
25.6.2014 22:28
Teräspunos bensaletkua niin on muuten hankalampi katkasta
Mutta eipä siihen varmaan oikeen muute voi tehä ettei niitä sieltä varasteltas
28.6.2014 21:28
Mikäs hussessa vikana, kun sillontällöin lyö mittariin FAIL ja flekti huutaa.
Useimmiten keuliessa syttyy, joskus normi ajossaki. Olisko jotain sähkövikaa?
Jäähdytysnestettä löytyy, syylärit kylmät ja mikään niistä letkuista ei jomota että luulis nesteidenkin kiertävän. Alkukäyrä oli kyllä kuuma, kun termostaattia kokeillessa siihen käteni poltin
Aluksi kärähti valokatkaisija, sen jälkeen ajovalo- ja parkkipolttimo meni palasiks ja nyt lyö failia mittariin
29.6.2014 20:56
Mistäs sais noita leovincejä husseen? En löydä mistään.
29.6.2014 22:32
siinä se juttu onkin valmistus lopetettu kokonaan
Viimeksi muokannut jonicc päivämäärä 29.6.2014 22:40, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei lainata edellistä viestiä
29.6.2014 22:33
mutta asiaan liittyen ilmottakaa jos on myydä jotain änkkää tähän pyörään meni suoraan tai ei!!!
Viimeksi muokannut jonicc päivämäärä 29.6.2014 22:40, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei lainata edellistä viestiä
30.6.2014 22:27
Noniin kertokaas nyt. Taitaa olla, ettei nesteet kierrä. Kone lämpenee vitusti, varsinki keuliessa. Syylärit on ihan kylmät. Syyläriin menevät letkut termostaatilta ja pumpulta on lämpimät, mutta silti syylärit suorastaan jääkylmät päältä. Mikä neuvoksi?
30.6.2014 22:32
Jos ne letkut termarilta syylariin ja syylarista vesipumpulle molemmat ovat lämpimät niin silloin niitten nesteitten pitäis kyllä kiertää. Kokeileppa avata syylarin korkki ja kierrättää lämmintä konetta. Jos ne nesteet sielä liikkuu niin sen liikkeen kyllä huomaa tuolla tavalla.
30.6.2014 22:41
Tänään en enää sitä mene lämmittelemään, mutta jos nesteet sitten kiertäisivät, niin onko normaalia että syylärit on ihan kylmät vaikka kone hehkuu lämpöä?
Jotain tässä on vialla, kun varsinkin keuliessa FAIL ja flekti huutaa.
Vähän aikaa sitten poikien kaa pommitellessa kytkin vähän meinasi luistaa. Antoi koneen viiletä n. 5 min niin ei enää luistanut. Voiko tämä sitten olla sen takia että jos osat lämpes niin paljon vai mikä siellä riivaa
30.6.2014 22:50
No kyllä itellä ainakin oikeen puolimmainen syylari on vähän lämmennyt ylhäältäkin. Varmaan kannattaa aluksi kattoa se että kiertääkö ne nesteet oikeesti ja sitten miettiä lisää. Toki voi termarikin olla esim puoliksi auki vain tms.
1.7.2014 16:29
Vähän kupli syylärissä kun antoi kaasua. Tarkoittaako että kiertää vai mitä?
- Voisiko muuten olla termostaatti rikki? Jos on, niin saa luvan mennä takuuseen saatna
1.7.2014 21:31
Joo, semmonen virtaus pitäis näkyy tai jokin liike. Silloin kiertää nesteet. Varmaan kannattaa kattoo että aukeeko termari kokonaan seuraavaks.
1.7.2014 23:32
Jos kuplii, niin silloin järjestelmässä on vielä ilmaa. Koita puristella letkuja, jotta kaikki ilma lähtis liikkeelle. Termostaatti on myös hyvä tarkistaa.
2.7.2014 0:07
Miten tarkistan termostaatin, ja miten sen saa kokonaan auki?
2.7.2014 5:20
Irroittamalla termostaatin, laitat kattilaan vettä ja kattila liedelle ja termari kattilaan. Jos sulla ei ole lämpömittaria millä näkee veden lämpötilan niin seuraa koska vesi alkaa kiehumaan, sitä ennen termarin pitää aueta.