6.3.2014 18:44
YamWR kirjoitti:Mäntää joutuu vaihtaa aikaisemmin, jos ei ole ruiskua säädetty
Semmoinen kysymys muille, että kun oma weera on säädetty gianellin putkiston kanssa powercommanderilla dynopenkissä, niin jos nyt otan tuon powercommanderin pois, niin häviääkö ruiskun säädöt vai jäävätkö ne? Ajattelin, että jos nyt myisin erikseen tuon pc:een
6.3.2014 22:40
Eemelijan kirjoitti:Tiedän että tästä aiheesta on ollut vaikka kuinka keskustelua, mutta kysympähän nyt vielä kuitenkin.. Eli vaihdoin tuossa Leovincen LV-one Evo 2 änkän ja mietin että vaikuttaako nyt pahastikkin koneen käyttöikään ja toimivuuteen? Sen tiedän että kokoputkistolla ainaki ois ruiskun säädätys todellakin suositeltavissa, mutta onko tällä änkän vaihdolla nyt niin suuria vaikutuksia että kone pahastikkin kävisi laihalla? Eli voiko nyt ihan huoletta ajella ilman pc:n ostoa ja ruiskun säädätstä?
Toinen kysymykseni on että onko ihan yleistä kun tuossa leovincen änkässä näytti olevan tavallaan kaksi db-killeriä?
Toinen putken päässä normaalisti mutta toinen tavallaan siinä änkän ja väliputken välissä. Tuota väliputken ja änkän väliin tulevaa ihmettelin kovastikkin kun se melkeinpä tukki koko tuon putken.. muutamat reiät vain sivuilla, joist pakokaasut pääsisivät virtaamaan läpi änkkään. Noh jätimpä nämä molemmat laittamatta ja äänet on ainaki ihan sopivat ja mukavat. Mutta siis mikä on syynä että Vincessä on tämmöset db killeri ratkaisut?
Olen todella kiitollinen vastauksista näihin askarruttaviin kysymyksiini!
6.3.2014 23:56
7.3.2014 0:24
naksu007 kirjoitti:
Ei se änkän vaihto niin paljoa vetäse laihalle että tarvis huolestua. Toinen juttu jos alkukäyränkin vaihat.
Mistä muuten ostit ton vinssin? Hinta? Kun itekkin oon sitä ostamassa, mahollisimman halvalla Halvin mitä oon löytäny 300€ posteinee tais olla.
7.3.2014 0:39
7.3.2014 0:43
aakkoset kirjoitti:Terve, mitäs mieltä porukka on weeärrän ajettavuudesta maastossa? Tarkotan ihan kunnolla maastoa, eikä pelkästään hiekkapolkuja. Miten käyttäytyy ja onko paino ongelma? Tottakai pitäs enskavanteet tai ainakin vähän rouheemmat kumit hommata mutta mites muuten toimii? Jousitus kestää vaikka vähän raskaasti alas tulisi jne?
7.3.2014 7:57
Wildzuria kirjoitti:Omalla wr:rällä ajettu nyt 29tkm ja edellisen omistajan mukaan syö öljyä jos ajetaan yli 90km/h eli olisi männänvaihto edessä. Gearparts24 olisi saanut mäntäsarjan 35€ mutta ne oli loppu niin tuli mieleen, että riittääkö pelkkien männänrenkaiden vaihto? ja voiko tarvike männänrenkaita (airsal) laittaa alkuperäiseen mäntään? Mäntä olisi tarkoitus vaihtaa ennen kortin saantia ja kun ei tiedä yhtään koska tuonne tulee uusia ja muualla hinnat posteineen huomattavasti kaalliimpia.
7.3.2014 9:47
7.3.2014 11:13
aakkoset kirjoitti:aakkoset kirjoitti:Terve, mitäs mieltä porukka on weeärrän ajettavuudesta maastossa? Tarkotan ihan kunnolla maastoa, eikä pelkästään hiekkapolkuja. Miten käyttäytyy ja onko paino ongelma? Tottakai pitäs enskavanteet tai ainakin vähän rouheemmat kumit hommata mutta mites muuten toimii? Jousitus kestää vaikka vähän raskaasti alas tulisi jne?
Niin ja se sitten vielä, jos (ja kun) turvallaan käydään niin meneekö jotkut tietyt palikat helposti rikki? Katteet kuulemma ei kestä ollenkaan vääntymistä mut onko sitten jotain muuta vielä mikä vääntyy/halkeaa/katkeaa helposti?
8.3.2014 19:51
8.3.2014 21:18
8.3.2014 21:53
8.3.2014 22:00
8.3.2014 22:10
Wildzuria kirjoitti:Onko normaalia että kun keulaa kääntelee siinä tuntuu ns. keskikohta eli keskellä pieni kohta jossa keula ei käänny ollenkaan vai onko ohjauslaakereissa kulumaa? Ja oman wr:n iskari/linkusto narisee kovasti kun istuu pyörän päälle öljyä kokeiltu laittaa jokapaikkaan mutta ei tunnu olevan vaikutusta pitää varmaa purkaa ja laittaa vaseliinit väliin.. onko muilla ollut samanlaista ongelmaa?
9.3.2014 14:07