Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
3.4.2012 9:12
Menneessä pyörässä oli rave1, arrow, 34mm ja vhm flat top eikä antanut kuin ~26,5 takarenkaalta, koneelta 30hp
kävi kylläkin reilusti rikkaalla penkissä mutta tuskin siitä 30 saa takaselta ellei isompaa pyttyä laita (140 italkit tai 154 polini)
ei nämä kuitenkaan kisapyöriä oo
3.4.2012 21:20
Riippuu aika paljon penkistä missä käyttää, ne heittäävät kumminkin jonkin verran. Itsellä oli vanha omistaja kuuleman mukaan 27hp takapallolta penkittänyt kun kiinni tyhjä putki ja rave 2. Siitä ei tosin ole tietoa onko pyöristellyt vähän ylöspäin sitä lukemaa
3.4.2012 22:59
Kaverikin oli saanu ex tt säxästään 27.5hp takapallolta. Nääkin riippuu niin paljon penkistä yms.
4.4.2012 16:53
Mikäköhän ihme tuolla PJME:llä mättää, vajaa 2 viikkoa kulunut tilauksesta ja mitään ei ole kuulunut. Toissapäivänä lähetin sähköpostiakin sinne mutta siihenkään eivät ole vastanneet.
Viimeksi kun tilasin tuolta niin osat taisivat tulla viikon sisään kotiovelle. Kaasukättäkin kutittelee siihenmalliin että ajelemaan pitäisi päästä ja mäxä atomeina
4.4.2012 22:35
Joo o, ittelläki niillä meni joku reilu 3viikkoa, että saivat paketin lähetettyä. Sähköpostia lähetin pariinotteeseen ja sanoivat, että odottelevat jotain osia tehtaalta/maahantuojalta. Kai sunkin tapauksessa näin on.
5.4.2012 13:12
Minkä kantainen polttimo näissä on?
Ei jaksais alkaa purkamaan pyörää sen takia, että saa polttimon irti.
Jos sen xenon-sarjan ostaisi, saisi suoraan kiinni ja valokuviokin pysyis oikeana.
5.4.2012 14:29
Mites näissä irrotetaan tuo etuakseli?
Ja jos sulla vakiomaski on, nii eikös siellä ole H4?
5.4.2012 14:43
Vakiomaskissa on ba20d kanta, ellei joku ole sinne H4:sta patentoinu. Ja etuakseli lähtee irti, kun ensin löysäät ne 10mm kannalla olevat pultit siitä takaapäin katsottuna oikeelta puoelta ja sitten akselin päässä olevasta kusarista ruuvaat irti
5.4.2012 15:41
Nyt on tosiaan xenoni asennettu!
Ainut "ongelma" vaan, että kun pyörässä on pitkät päällä, niin valo on lyhyillä. Ja toisinpäin.
Johtojen paikat jos vaihtaa niin ei liiku ollenkaan koko polttimo. Vissiin joku vastus pitäis iskee jommankumman johon väliin.
Mutta tuollapa ei sinänsä ole merkitystä, ei ole pitkien valoakaan häiritsemässä, koska mittari on tangossa kiinni:p
5.4.2012 16:48
Miten polttimon laittoit maskiin kiinni? Onko vakiomaski vai joku tuninki?
5.4.2012 17:16
Tuninki maski on, H4 kannalla.
Sinnehän se meni niinkuin halogeenikin, tosin sitä mustaa kumisuojaa, mikä tulee polttimon takaosan päälle, piti vähän leikata että veny tarpeeksi.
5.4.2012 19:55
Tänää lähti pyörä huoltoon. Laittavat ainaski koso Db-01R mittarin ja rave 2:sen ja muut mitä tarvii
saa nähä millon saan pyörän takasi.
Ps. Lisäsin pari uutta kuvaa
5.4.2012 21:31
voisko joku neuvoo ku mäxässä on käynnistymisvika?
Saa kipinää, meni tammikuun alussa vielä käyntiin, mäkistartti kokeiltu, tulppa ei oo märkä, ja kokeiltu toista tulppaa. Vanhat bensat tankissa .. ?
5.4.2012 21:39
Pipercross1996 kirjoitti:voisko joku neuvoo ku mäxässä on käynnistymisvika?
Saa kipinää, meni tammikuun alussa vielä käyntiin, mäkistartti kokeiltu, tulppa ei oo märkä, ja kokeiltu toista tulppaa. Vanhat bensat tankissa .. ?
Saako bensaa?
5.4.2012 21:41
Kauan männällä ajaa, jos pyörä on tt? Ittellä ajettu n.12tkm, alkaa puristuksetki vähitellen hävitä.