Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
24.8.2012 16:57
Jako on juu 420, pituudesta en osaa sanoa varmaksi.
27.8.2012 14:58
Mullahan olis samat välit mutta kans pari senttiä pidempi akseliväli joten en osaa sit sanoa. Käy ostamassa jotkut 140-lenkkiset 420-jaolla olevat ketjut ja lyhennä niitä sit sopiviks.
5.9.2012 11:52
MB93 kirjoitti:http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id27603/
Siitä jos kevarimankia mielii...
Herranjestas pojat mitä hintoja, näähän on arvokkaampia ku entisöidyt pappatunturit!
Alkaa taas mankikuume nousta kun isoveljen 125 lifanilla höystettyä manaa herättelemässä eilen tallilla..
5.9.2012 14:28
Ei ole tyhmä se joka pyytää...
5.9.2012 14:45
Niin, aina kannattaa tarjota ja mulla on omat epäilykseni millä säkin myisit, mutta kun en ole ostamassa niin en ruve huutelemaan ja myyntiä sotkemaan.
5.9.2012 18:35
MB93 kirjoitti:Ei ole tyhmä se joka pyytää...
OIkea asenne!
On tohon sun laitokseen vaivaakin nähty, niin ihan ymmärrettävää.
9.9.2012 14:53
Mites ku mulla on tollanen bse 125, menee noi mankin rattaat, millä eturattaalla saan 2 vaihteella nostettua keulaa ku ei nyt oikeen tahdo nousta kun vaan 1;sellä.. edessä 15 takaaent tiedä oisko joku 13hyvä? Saako tolla eturattaalla tota kiihtyvyyttä nostettua niin että lähtee 2 paremmin? en tiedä näistä mitään valaskaa joku nyt tyhmää.. tarkotus olis saada keula nousemaa !
15.9.2012 23:38
Saiskos tähän mankiin vielä jotai lisäpiristystä suht halvalla ku alkaa tuntuu luumulta.mankissa on nyt kiinni fiddy putsari,suutinsarja ja imukaulan kurit pois ja ``tehoputki``
16.9.2012 15:04
Kannattaa kysyä maahantuojalta ja tehtaalta ja ootko ebaystä kattonu?
16.9.2012 17:03
Siinä mitään papereita tarvi.. Runkonumeron vaihat vaan rungosta toiseen
jos oikein virallisesti tahtoo siirtää niin lähin katsastuskonttori auttaa asiassa.
16.9.2012 17:05
Siinä mitään papereita tarvi.. Runkonumeron vaihat vaan rungosta toiseen
jos oikein virallisesti tahtoo siirtää niin lähin katsastuskonttori auttaa asiassa.
16.9.2012 18:22
Miksi tarvit kevarimanan runkoa?
16.9.2012 22:50
Joo no tuohon tarkoitukseen voi olla vaikia löytää
mie sitä aattelin että tarttet mankiis uuen rungon..
19.9.2012 15:15
Noh nyt heltis vanhemmilta vihdoinkin lupa kevariin ja korttiin omalla kustannuksella.
Tuli mieleen kun kattelin näitä kevarimankeja, että paljonko on männänvaihtoväli/huoltoväli esim. 133 cc tai vastaavalla vähän vakiota tehokkaammalla pytyllä/putkella?
Ei jaksais oikeen vakiokevarimankilla ajella, niin ostan mieluummin hyvin rakennettun käytetyn, joka kulkisikin jonku verra.
19.9.2012 18:58
Öljyjä suunnilleen tonnin välein vaihtoon ja mäntää sitten kun tehot ja puristukset alkaa hiipua (ei voi sano ohjetta kun nelarissa pitäisi periaatteessa kestää sama mäntä +50 tkm), ja sitten vaan normaalia paikkojen rasvausta ja ilmanputsarin putsausta yhtä usein kuten muissakin, tosin ne rasvaukset täytyy sitten ekan kerran tehdä tosi tarkkaan joka paikkaan kun kinkki ei ole tajunnut mitään paikkaa ainakaan kunnon rasvalla voidella.
Ja kumiletkut on kanssa semmosia mitkä ei kunnolla kestä, mutta hyvällä huollolla kinkkikin kestää ihan hyvin, ja monkey kone on laadukkaimmasta päästä kiinasta verrattuna esim. kinkkiskootterien motteihin jotka on jo suunnittelultaan melkosen huonoja kun ei ees käynnistyspoljin kestä oikeaa käyttöä.