16.2.2007 20:25
Onhan sitää juu muutama tunti tullu elämän aikana ruuvattuajarez kirjoitti:JUR1 kirjoitti:Se nyt on niin yksinkertaista kun vaan voi olla.
sanoo mankin koneen vaikka silmät kiinni kasaava poju
16.2.2007 21:56
JUR1 kirjoitti:Onhan sitää juu muutama tunti tullu elämän aikana ruuvattuajarez kirjoitti:JUR1 kirjoitti:Se nyt on niin yksinkertaista kun vaan voi olla.
sanoo mankin koneen vaikka silmät kiinni kasaava poju
20.2.2007 18:57
22.2.2007 18:06
23.2.2007 13:01
no kerros lisää ?jarez kirjoitti:Nokan vaihto alkoi heikolla menestyksellä ja sitä jatketaan myöhemmin.
23.2.2007 13:22
jarez kirjoitti:ja takaratas
23.2.2007 16:23
jamppa- kirjoitti:jarez kirjoitti:ja takaratas
Käy allrightista hakemassa se 50CRF:n 37hamppinen, 16e muistaakseni, tai ees vertailemassa vakiorattaan mahdollisia eroja siihen?
Ja kuvia myös.
23.2.2007 22:58
paperbox kirjoitti:no kerros lisää ?jarez kirjoitti:Nokan vaihto alkoi heikolla menestyksellä ja sitä jatketaan myöhemmin.
25.2.2007 16:46
27.2.2007 14:35
27.2.2007 16:10
simpsa kirjoitti:kävin eilen ostaas tollasen db 125. ja siin sit hierottii kauppaa ja kyseltii kaikkee ni siihen tuli sit korjaus mies ja kysyttii et mitä nois on suurin vika ni kaveri vastas et kisa käytös ei oo menny yhtää konetta rikki mut takaåyörän laakerit on suurin ongelma niis. eli ihan jämäkält pelilt tuntu. muuten mut on vähä pien piikki
27.2.2007 22:26
jarez kirjoitti:simpsa kirjoitti:kävin eilen ostaas tollasen db 125. ja siin sit hierottii kauppaa ja kyseltii kaikkee ni siihen tuli sit korjaus mies ja kysyttii et mitä nois on suurin vika ni kaveri vastas et kisa käytös ei oo menny yhtää konetta rikki mut takaåyörän laakerit on suurin ongelma niis. eli ihan jämäkält pelilt tuntu. muuten mut on vähä pien piikki
tervetuloa joukkoon Toivottavasti tulee tänne topikkiin vähän enemmän postailuja eri käyttäjiltä, kuin multa
Tosta takalaakeri hommasta, niin omat laakerit oon jo taakse vaihtanut kun kiristin takarenkaan akselin vähän liian tiukalle? Senjälkeen otin laakerit pois, toisen laakerin hajottamalla hienosti. Nyt skf:n laakerit takana ja keväällä sitten ajoon ja kattoo kuinka kestää.
Kosteus/paskasuojaus on vähän onneton noilla laakereilla myös, mutta tuskin pääsee ikinä paskaantumaan katukäytössä ja säännöllisellä puhdistuksella painepesuria välttäen.
Etupään laakeritkin tuntuu vähän jäykiltä, Liikkeen kasatessa joko ylikiristäneet tai sitten laakerit ovat oikeasti paskat jo valmiiks.
27.2.2007 22:39
simpsa kirjoitti:jarez kirjoitti:simpsa kirjoitti:kävin eilen ostaas tollasen db 125. ja siin sit hierottii kauppaa ja kyseltii kaikkee ni siihen tuli sit korjaus mies ja kysyttii et mitä nois on suurin vika ni kaveri vastas et kisa käytös ei oo menny yhtää konetta rikki mut takaåyörän laakerit on suurin ongelma niis. eli ihan jämäkält pelilt tuntu. muuten mut on vähä pien piikki
tervetuloa joukkoon Toivottavasti tulee tänne topikkiin vähän enemmän postailuja eri käyttäjiltä, kuin multa
Tosta takalaakeri hommasta, niin omat laakerit oon jo taakse vaihtanut kun kiristin takarenkaan akselin vähän liian tiukalle? Senjälkeen otin laakerit pois, toisen laakerin hajottamalla hienosti. Nyt skf:n laakerit takana ja keväällä sitten ajoon ja kattoo kuinka kestää.
Kosteus/paskasuojaus on vähän onneton noilla laakereilla myös, mutta tuskin pääsee ikinä paskaantumaan katukäytössä ja säännöllisellä puhdistuksella painepesuria välttäen.
Etupään laakeritkin tuntuu vähän jäykiltä, Liikkeen kasatessa joko ylikiristäneet tai sitten laakerit ovat oikeasti paskat jo valmiiks.
pinnatki kannattaa tarkistaa
28.2.2007 1:18
simpsa kirjoitti:kävin eilen ostaas tollasen db 125. ja siin sit hierottii kauppaa ja kyseltii kaikkee ni siihen tuli sit korjaus mies ja kysyttii et mitä nois on suurin vika ni kaveri vastas et kisa käytös ei oo menny yhtää konetta rikki mut takaåyörän laakerit on suurin ongelma niis. eli ihan jämäkält pelilt tuntu. muuten mut on vähä pien piikki
28.2.2007 11:35
jarez kirjoitti:simpsa kirjoitti:jarez kirjoitti:simpsa kirjoitti:kävin eilen ostaas tollasen db 125. ja siin sit hierottii kauppaa ja kyseltii kaikkee ni siihen tuli sit korjaus mies ja kysyttii et mitä nois on suurin vika ni kaveri vastas et kisa käytös ei oo menny yhtää konetta rikki mut takaåyörän laakerit on suurin ongelma niis. eli ihan jämäkält pelilt tuntu. muuten mut on vähä pien piikki
tervetuloa joukkoon Toivottavasti tulee tänne topikkiin vähän enemmän postailuja eri käyttäjiltä, kuin multa
Tosta takalaakeri hommasta, niin omat laakerit oon jo taakse vaihtanut kun kiristin takarenkaan akselin vähän liian tiukalle? Senjälkeen otin laakerit pois, toisen laakerin hajottamalla hienosti. Nyt skf:n laakerit takana ja keväällä sitten ajoon ja kattoo kuinka kestää.
Kosteus/paskasuojaus on vähän onneton noilla laakereilla myös, mutta tuskin pääsee ikinä paskaantumaan katukäytössä ja säännöllisellä puhdistuksella painepesuria välttäen.
Etupään laakeritkin tuntuu vähän jäykiltä, Liikkeen kasatessa joko ylikiristäneet tai sitten laakerit ovat oikeasti paskat jo valmiiks.
pinnatki kannattaa tarkistaa
siitäkin varotti mua liikkessä, tietenkin masain maksamisen jälkeen vasta
pitäis "kuulemma" mennä 120km ajon jälkeen liikkeessä käymään niin ne kiristäis pinnat jos tarvetta on ja tarkastais ettei mitään ruuveja/muttereita puutu vehkeestä.
Tästä huvista yrittävät ryöstää multa 60e ja pelottelivat jos en tuo näytettäväks niin takuu raukeaa tjsp, mut munpuolesta saa haistaa kakan. Käyn ite ostamassa pinnojen kiristys avaimen ja käyn läpi pinnat ajokauden alussa ILMAISEKSI (ainaski melkein).