22.9.2006 18:23
22.9.2006 20:38
Jookoo kirjoitti:omasta mielestäni pelkissä välien vaihtamisessa ei ole järkeä, jos vaihtaa pidemmät välit niin kiihtyvyys laskee ja jos taas lyhyemmät niin huippunopeus laskee. eli mitä muuta kannattaisi tehdä kuin välien vaihto?
24.9.2006 1:24
24.9.2006 13:41
25.9.2006 22:01
Breadfan kirjoitti:Loppujen lopuksi, onko tälläinen SMX järkevä ostos? Saisiko niillä kaasareilla, putsareilla yms. kutkuteltua sitä huippunopeutta johonkin 100km/h+ ja kiihtyvyyttä. Tietysti 2T on sitä varten, jos haluaa kulkea kovaa, mutta rupeaa tosiaan tympimään jos tuleva kevari kulkee yhtä paljon kuin nykyinen skootteri.
25.9.2006 23:17
Breadfan kirjoitti:Loppujen lopuksi, onko tälläinen SMX järkevä ostos? Saisiko niillä kaasareilla, putsareilla yms. kutkuteltua sitä huippunopeutta johonkin 100km/h+ ja kiihtyvyyttä. Tietysti 2T on sitä varten, jos haluaa kulkea kovaa, mutta rupeaa tosiaan tympimään jos tuleva kevari kulkee yhtä paljon kuin nykyinen skootteri.
27.9.2006 20:26
27.9.2006 20:44
pioneer2 kirjoitti:kuristuksinahan tässä on käytetty rajotettuu puolaa ja kuristettua pyttyä eli pakoaukko liian pieni... juuri vein oman pyöräni 5000km huoltoon niin käskin kysellä teho puolaa ja sitten että meneekö takuu umpeen jos sitä pakoaukkoa avartaisi mutta huoltomies usko ettei vaikuta takuuseen... ja tehopuolan hinnaksi arvioi 70-90 euroa...
27.9.2006 21:44
sit jos tommonen vitunnäkönen tehopuola jostain löytyy niin ilmotelkaa tässä topicissa xt:hen kans.Anti-hero kirjoitti:pioneer2 kirjoitti:kuristuksinahan tässä on käytetty rajotettuu puolaa ja kuristettua pyttyä eli pakoaukko liian pieni... juuri vein oman pyöräni 5000km huoltoon niin käskin kysellä teho puolaa ja sitten että meneekö takuu umpeen jos sitä pakoaukkoa avartaisi mutta huoltomies usko ettei vaikuta takuuseen... ja tehopuolan hinnaksi arvioi 70-90 euroa...
Näin siis rieju rs2 elikkä jos tuo pitää paikkansa niin tässäkin on.
26.10.2006 15:09
28.10.2006 16:11
28.10.2006 16:16
Ettet vaan oo ajellu tapanilassa päin, näin tapanilassa viime viikolla just samanlaisen riejunb0rab0ra kirjoitti:Dodiih poijjaat ostakaas hyvä rieju:
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... rch=Hae&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?status=F@id_bike_type=@id_make=106@id_model=1851@id_sub_type=@pfrom=@pto=@yfrom=@yto=@efrom=@eto=@eng_type=@search=Hae
29.10.2006 13:43
-Alpinestars- kirjoitti:b0rab0ra kirjoitti:Dodiih poijjaat ostakaas hyvä rieju:
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... =405981&PN[0]=owner_vehicle&PL[0]=listOwnerVehicle.php Ettet vaan oo ajellu tapanilassa päin, näin tapanilassa viime viikolla just samanlaisen riejun
11.12.2006 16:56
11.12.2006 18:36
supermopo_ kirjoitti:160cc BORE KIT
61mm Piston, 13:1 Compression.
Awesome throttle response and lots of top end power. Best kit for riders who like to rev.
INCLUDES: Sleeve, forged piston, pin, rings, circlips, headgasket, basegasket.
REQUIRES: Resleeving and boring of your stock cylinder. Case Machining. Rejetting. Race gas 110 octane or greater.
http://www.powroll.com/P_YAMAHA_TTR125.htm
jos ton osan tuolta tilaa, niin mitä kaikkea joutuu ite ostaa, ja onko varmna että sopii riejuun 06 ? kiitos etukäteen