Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

22.9.2006 18:23

Mene töihin ja kerää helvetisti rahaa, niin saat kulkemaan :D

22.9.2006 20:38

Jookoo kirjoitti:omasta mielestäni pelkissä välien vaihtamisessa ei ole järkeä, jos vaihtaa pidemmät välit niin kiihtyvyys laskee ja jos taas lyhyemmät niin huippunopeus laskee. eli mitä muuta kannattaisi tehdä kuin välien vaihto?

sähän halusit vauhtia.. vai?

24.9.2006 1:24

öhh... useimmat, etenkin nelitahtipiikit on aika yliratastettuja että esim. -99 shadowiin tulee lisää vauhtia ja kiihtyvyyttä pienemmällä eturissalla ja varmasti riejuunkin että ratastus voi olla joskus hyvin paikallaan :)

24.9.2006 13:41

Loppujen lopuksi, onko tälläinen SMX järkevä ostos? Saisiko niillä kaasareilla, putsareilla yms. kutkuteltua sitä huippunopeutta johonkin 100km/h+ ja kiihtyvyyttä. Tietysti 2T on sitä varten, jos haluaa kulkea kovaa, mutta rupeaa tosiaan tympimään jos tuleva kevari kulkee yhtä paljon kuin nykyinen skootteri.

25.9.2006 22:01

Breadfan kirjoitti:Loppujen lopuksi, onko tälläinen SMX järkevä ostos? Saisiko niillä kaasareilla, putsareilla yms. kutkuteltua sitä huippunopeutta johonkin 100km/h+ ja kiihtyvyyttä. Tietysti 2T on sitä varten, jos haluaa kulkea kovaa, mutta rupeaa tosiaan tympimään jos tuleva kevari kulkee yhtä paljon kuin nykyinen skootteri.

25.9.2006 23:17

Breadfan kirjoitti:Loppujen lopuksi, onko tälläinen SMX järkevä ostos? Saisiko niillä kaasareilla, putsareilla yms. kutkuteltua sitä huippunopeutta johonkin 100km/h+ ja kiihtyvyyttä. Tietysti 2T on sitä varten, jos haluaa kulkea kovaa, mutta rupeaa tosiaan tympimään jos tuleva kevari kulkee yhtä paljon kuin nykyinen skootteri.


No osta 28mm kaasari, vie kansi avarrettavaks ja muotoiltavaks ja pistä pipercross viel kaupan päälle nii kylhä se Riejukin iha suht hyvin sen jälkeen kulkis ja kiihtyis. Varmaan jonnekki 110:n ja 120:n km/h väliin :D Hintaa toimeenpiteille kertyisi jotain 300-400 ¤ :D

27.9.2006 20:26

Selailkaapas vaan tuonne sivun 8 paikkeille ja siitä sitten eteenpäin ja lukekaa mitä Röpöttäjä vm-60 siellä valistaa...

27.9.2006 20:44

pioneer2 kirjoitti:kuristuksinahan tässä on käytetty rajotettuu puolaa ja kuristettua pyttyä eli pakoaukko liian pieni... juuri vein oman pyöräni 5000km huoltoon niin käskin kysellä teho puolaa ja sitten että meneekö takuu umpeen jos sitä pakoaukkoa avartaisi mutta huoltomies usko ettei vaikuta takuuseen... ja tehopuolan hinnaksi arvioi 70-90 euroa...


Näin siis rieju rs2 elikkä jos tuo pitää paikkansa niin tässäkin on.

27.9.2006 21:44

Anti-hero kirjoitti:
pioneer2 kirjoitti:kuristuksinahan tässä on käytetty rajotettuu puolaa ja kuristettua pyttyä eli pakoaukko liian pieni... juuri vein oman pyöräni 5000km huoltoon niin käskin kysellä teho puolaa ja sitten että meneekö takuu umpeen jos sitä pakoaukkoa avartaisi mutta huoltomies usko ettei vaikuta takuuseen... ja tehopuolan hinnaksi arvioi 70-90 euroa...


Näin siis rieju rs2 elikkä jos tuo pitää paikkansa niin tässäkin on.
sit jos tommonen vitunnäkönen tehopuola jostain löytyy niin ilmotelkaa tässä topicissa :) xt:hen kans.

Riepu ja sen vauhdit.

26.10.2006 15:09

En ole saanut vielä asennettua loppuun tota CDI poxia kun tuli noita töitä. Onhan tuo ajokausi jo lopuillaan ainakin minä pukkasin harrikan talliin. Kun saan tapettua hirvet alkaa aika kulumaan tallissa. Mie pistän koko roskan palasiksi. Revin vtun johot pöydälle ja etsin sen systeemin. Puolan johdoissa on yks piuha mitä pitää tutkia mihin se matkaa.... Suurteho puola lisää hiukka juttua mutta rajoitin kaataa sytkän liian myöhäiseksi.
Lumitöitä odotellessa pitäkää händyt kuumana.... Jammun kone on luja ja hyvä motti. Saatais vaan liikahtamaan se 120km/h

28.10.2006 16:11

Dodiih poijjaat ostakaas hyvä rieju:

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... =405981&PN[0]=owner_vehicle&PL[0]=listOwnerVehicle.php
Viimeksi muokannut b0rab0ra päivämäärä 3.11.2006 1:48, muokattu yhteensä 1 kerran

28.10.2006 16:16

b0rab0ra kirjoitti:Dodiih poijjaat ostakaas hyvä rieju:

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... rch=Hae&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?status=F@id_bike_type=@id_make=106@id_model=1851@id_sub_type=@pfrom=@pto=@yfrom=@yto=@efrom=@eto=@eng_type=@search=Hae
Ettet vaan oo ajellu tapanilassa päin, näin tapanilassa viime viikolla just samanlaisen riejun :)

29.10.2006 13:43

-Alpinestars- kirjoitti:
b0rab0ra kirjoitti:Dodiih poijjaat ostakaas hyvä rieju:

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... =405981&PN[0]=owner_vehicle&PL[0]=listOwnerVehicle.php Ettet vaan oo ajellu tapanilassa päin, näin tapanilassa viime viikolla just samanlaisen riejun :)


Hyvinki mahollisesti.. :) asun meinaan täs tapaninkylässä.

11.12.2006 16:56

160cc BORE KIT

61mm Piston, 13:1 Compression.

Awesome throttle response and lots of top end power. Best kit for riders who like to rev.

INCLUDES: Sleeve, forged piston, pin, rings, circlips, headgasket, basegasket.

REQUIRES: Resleeving and boring of your stock cylinder. Case Machining. Rejetting. Race gas 110 octane or greater.

http://www.powroll.com/P_YAMAHA_TTR125.htm

jos ton osan tuolta tilaa, niin mitä kaikkea joutuu ite ostaa, ja onko varmna että sopii riejuun 06 ? kiitos etukäteen

11.12.2006 18:36

supermopo_ kirjoitti:160cc BORE KIT

61mm Piston, 13:1 Compression.

Awesome throttle response and lots of top end power. Best kit for riders who like to rev.

INCLUDES: Sleeve, forged piston, pin, rings, circlips, headgasket, basegasket.

REQUIRES: Resleeving and boring of your stock cylinder. Case Machining. Rejetting. Race gas 110 octane or greater.

http://www.powroll.com/P_YAMAHA_TTR125.htm

jos ton osan tuolta tilaa, niin mitä kaikkea joutuu ite ostaa, ja onko varmna että sopii riejuun 06 ? kiitos etukäteen

ainaskin krossibensaa... tai sit alat käyttään octane boostereit. pytyn poraus ja putkittaminen. kannen muokkaus 160cc:lle sopivaks jne jne.