28.5.2005 15:04
29.5.2005 0:59
29.5.2005 11:44
hyvä että selvisit pienillä vaurioilla. Tänä keväänä on kyllä ollu tosi kovia tuulia. Itelle ei oo tommosia onneks sattunu että parkkiksella nurin, mutta kahen tutun räsät oli tossa muuan viikko sitten tuolla lukiomme pihalla kaatunu tuulessa, ku siinä on hiekkapiha, niin jalakset oli siihen uponnu. Sen jälkeen siellä on alkanu muillaki ku mulla näkymään semmosia puu ja metalli läpysköitä jalaksien alla.kaasukahva keveni
29.5.2005 11:51
29.5.2005 15:51
31.5.2005 19:56
31.5.2005 20:15
31.5.2005 20:25
31.5.2005 21:05
5.6.2005 22:09
11.6.2005 9:35
11.6.2005 10:44
13.6.2005 18:02
13.6.2005 18:18
13.6.2005 19:00
Juha S kirjoitti:mazza kirjoitti:Juhe S kirjoitti:hei BrunoB, tuo 160 kuullostaa enemmän kuin epärealistiselta. jos vakiona huiput on n.120 (muistaakseni) ja polleja löytyy 17hp@10500rpm, niin tuon 160km/h (todellista) voit jättää pois märistä unistaskin..... testien mukaan kulki tuon 120 vain hyvissä olosuhteissa.
kyllähän tuo 160km/h on jo aika kova sana, mut jos huomasit, moukari mainitsi et "jos nelari ei oo outo käsite". tällä tarkotettiin sitä että sitä myös OSATAAN virittää. kummaa kun porukka tulee aina riehuu et ei nelaria saa kulkemaan. kuinka moni oikeesti tietää nelarin virityksestä? vinkkinä semmonen et pikkufiiattien venttiileistä saa sorvattua oivia venttiilejä näihin laitteisiin
jummi, jos markketon RGF meni sigmaan joku 165(?) viritettynä (joku 35hv?), ja rgf.n aerodynamiikka on n.100x parempi kuin tuollasen cb:n. niin mietis paljo siihen tarvitaan potkua, että se kulkisi 160 oikeeta? unhoda suosiolla tuollaset nopeudet. ehkä jossain japanin vuorilla asuva vaahtosammuttimen kokoinen 85v vanha virittäjänero voi sen saada sen verran kulkemaan....