Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
26.1.2015 1:29
Jos kenelläkään on tarvetta supermoto vanteille (3.5" ja 4.5"), kumeilla ja levyillä. Yv:llä lisätietoa ja kuvia.
Edit: *Myyty
Viimeksi muokannut JareS päivämäärä 26.1.2015 12:20, muokattu yhteensä 1 kerran
26.1.2015 1:41
ei varmaan tänne kuuluu osto/myynti-ilmotukset mutta mullekkin saa kaupata HYVÄKUNTOISIA oransseja etukatteita 08-11 kotariin
26.1.2015 10:34
masuuuu kirjoitti:yhtäkkiäkö rupes tuolleen tekemään vai vaihoitko takavaloa? itellä oli kotarii ostaessa tuolleen mutta vaihtelin vähän johtojen järkestyksiä niin alko pelaamaan
Tuo ongelma ollu siitä asti kun pyörä minulle tuli. Kokeiltu kahdella eri valolla ktm vakio ja sitten joku kiinan led valo ja johtojen järjestyksiäki oon kokeillu mutta ei tunnu sillä ratkeevan.
26.1.2015 19:04
Katoppas ihan ekana se etujarrukahvassa oleva jarruvalokytkin. Jos se ei oo kunnolla paikoillaan niin ei välttämättä osu kahvaan ja siitä johtuen myöskin jarruvaloa polttaa kokoaika. Tai vaihtoehtoisesti takajarrun paineanturi on jumissa/rikki
Pystyt tietenki myös kokeilemaan kytkimet kun otat liittimet irti ja vaikka yleismittarilla tsekkaat toimiiko ne.
26.1.2015 19:54
Semmosta vaan kyselisin että onko enää järkeä sortua tuommoseen vanhempaa (06-07) kottaraiseen? Vai onko ihan susia kaikki?
26.1.2015 20:11
No jos edullisesti saat niin mikäs siinä, mutta osa reikäkatteisistakin rupee saman hintasia olemaan kun ne vanhemmat
ei ne juurikaan huonompia ole
26.1.2015 20:42
No jos vaikka samaan hintaan olis -06vm 200h ajettu ja sit -08vm 400h ajettu nii onko tossa uuemmassa jotain niin paljon parempaa että kannattais se ostaa?
Toki reikäkatteet omasta mielestä nätimmät
26.1.2015 20:49
uudemman ottasin jos on rempattu, koska vahvasti epäilen että oikeesti vanha kotari ois 200h ajettu ku itellä menee heittämällä 100h kesässä
26.1.2015 20:53
j
Viimeksi muokannut vhille päivämäärä 24.2.2015 14:40, muokattu yhteensä 2 kertaa
26.1.2015 21:22
Eipä noilla ajotunneilla kakstahtisessa ole oikeestaan mitään väliä kun kone on melko edullisesti rempattavissa kokonaan.
26.1.2015 21:54
Mutta kun se kone ei ole ainoa huollon ja remonttien kohde. Alusta ja sen huolto on se mitä yleensä laiminlyödään, sitten kun iskarit avataan niin voi löytyä varsin mielenkiintoisia (kalliita) yllätyksiä, samoin alustan laakereista.
26.1.2015 23:01
Paljos tommosen perus kotarin iskareilla katuajossa kelpaa ajella? Vai onko se vaa et ko rupee jotai huolestuttavaa näkyy ni huolto?
27.1.2015 0:38
Ite puran kerran vuoteen tämmösen kisaenskan ihan palasiksi. Rasvaan kaikki laakerit ja tarkastan koko pyörän mukaan lukien iskarit. Jonkun mielestä hifistelyy, ite jo tottunut eikä siinä mene kuin viikko, jos kaikki menee kohdilleen ja itse teen vaan iltahommina mitä töiden ohella kerkiää ja jaksaa.
27.1.2015 8:22
Katu käytössä keulan ja takaiskarin öljyt on syytä vaihtaa kerran vuodessa. Öljyt likaantuu ja menettää ominaisuutensa, samoin öljyyn ilmaantuu hienoa metallipölyä ja mahdollisesti kosteutta.
Siinä vaiheessa kun huolletaan iskarit oireiden ilmestyessä, ollaan menty liian pitkälle eikä välttämättä selviä pelkällä öljy huollolla.
28.1.2015 17:54
Ihan mielenkiinnosta, onko kukaan ikinä laittanut kotkottimeensa nelarimottia jostain esim. Yamaha WR'stä?