Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
29.11.2012 12:11
Voiko sähköstarttiin ollu päässy. Vettä? Kun ongelma on että. Ei detsi starttaa pakkasel olenkaan. Sähköt menee normisti päälle mut sähköstarttia ku painaa niin sielt kuuluu vain kilahus tai selast ininää. Ihan ku ois jäätynyt kiinni. Joutuu aina pakkasella. Kuumailmapuhaltimella/hiustenkuivaimella sulattaa moottoria kunnolla niin. Sitten lähtee ykkösellä käyntiin.
Eli missä ongelma? Pyörä on yamAha dt 125RE 2004.
2.12.2012 21:53
Voisiko joku linkkaa kaupan, mistä saisi detsiin gianelli teharin -07 malliin. Itse en löytänyt raivokkaasta googlettamisesta huolimatta.
3.12.2012 8:34
http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/p/Ya ... t-580.aspx depinki sais suurinpiirtein samaanhintaan
ite maksoin kyllä vähemmän eri sivulta
3.12.2012 14:28
Ei tuo hinta ole kyllä lähelläkään tuon kianellin hintaa (250 vs. 310e). Athenaa sais
tuohon hintaan ja itse kyllä mieluummin hommaisin athenan.
E. sen lisäksi gianellin hinta oli 30e halvempi kun linkkasin sen tänne tuossa aiemmassa viestissä
3.12.2012 22:22
245 euroa saa depin ebaystä kun googletti
3.12.2012 22:32
Noniin, kiistelkää muualla. Ei jaksa kattoa noita puolensivun kokoisia kuvia ja paskapuhetta aivan turhasta asiasta. Sitapaitsi Davy kysyi giannellin putkea, eikös se nimenomaan sitten tarkoita sitä giannellia eikä mitään deppiä tai athenaa
4.12.2012 21:56
Moro!
Tietääkö joku noitten tzr:n ja dt:n pyttyjen eroja ?
Mulla on siis projektissa tzr:n tekniikka, ja siitä sit loppuun porattu pytty korkkas viimisen kerran..
Niin nyt mulla ois dt:n pytty, mallimerkinnältään 3MB00 ja siinä nuo huuhtelut on aika erinäköset kuin tuossa tzr:n 2RH00 pytyssä. Myös kansi on erilainen.
Jostain nopeesti lukasin, että esim dt:n pyttyyn ei vois tzr:n kantta laittaa, kun ei muuten nesteet kierrä hyvin.
Mut sen dt:n pytyn kuitenki pitäs mennä siihe tzr:n alakertaan, vai onko niissäki jotaki eroja??
JA mistä halvimmalla 58.0 mäntä tohon vehkeesee?
5.12.2012 0:57
Tuo veden kierto taitaa olla mun mutinoita, mutta ei niitä kansia kannata keskenään mennä sekoittelemaan. Pytty sopii suoraan ja ainoa kiinnitysongelma on kansi, eli kannen kiinnityspiste on hitusen eri kohdassa, joten joutuu tekemään uudet kiinnitysraudat siihen. Tiivistettynä: Koko yläkerta dt:stä niin ei tule muita ongelmia kuin tuo edellämainittu ja siis ypvs hilut ei käy keskenään tzr ja dt välillä. Halvin mäntä moposportilta.
5.12.2012 17:51
mullakin on TZR:n kone jossa DT: pytty ja kansi ,,hyvin pelaa
, sopii paikoilleen heittämällä ..toki mutterit on hyvä siihen laittaa ja kiriä kun ei se ilmankaan pysy paikoillaan
9.12.2012 14:57
onkohan tosta mun vakioputkesta otettu kuri ja katti pois, kun heitin sen tossa kii opetuslupa katsastuksen takia ja kävin vähän koeajolla, ja totesin että samat kaasarin säädöt toimivat tolla vakiolla ja VM gianellilla. yläkierroksilla vapaalla kierrättäessä tosin pätkii ihan vähän niinku kävis aavistuksen rikkaalla. ja tyhjäkäynti samoin aavistuksen rikkaalla. ja säädöthän on 280ps ja 25tk. ja muut virit johtokikka ja tötsä irti
9.12.2012 16:36
Joo, eiköhän tuo TT ollut jo valmiiksi kun kerran noin isot suuttimet. Oisko mahdollista että säädöt on ollut aivan liian rikkaalla aiemmin niin pyörä on vaan tuntunut A1 tehoiselta?
9.12.2012 21:55
ei se ole TT alunperin ollut, ostettaessa oli 250ps tk:ta en muista, saatto olla 17.5. itse tein johtokikan ja otin tötsän irti.
E: niin ja vakioputki oli ostettaessa kiinni ja tuntu kiihtyvän yhtä lussusti kun yamaha WR.
9.12.2012 22:20
No se selittää jos ei oo pa-säädin ollu käytössä
Se hidastaa menoa jo aika radikaalisti.