Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
14.6.2013 0:54
RIP Cebarin akku, s. 2010 k. 2013. Vakio-Yuasa alkoi olla kuolon kielissä joten vaihtoon meni eilen. Piti jo kuumotella aamustarttia joten aikakin oli.
Paikallisesta akkufirmasta irtosi Vartan geeliakku 40e kun motonetistä sais jotain ihme eurogloobbea geelinä 50e. Että loppu se tavarataloista akkujen ostaminen. Ajokauden lupasivat takkuutakin ja kahvit ja pullat sai akun varastosta noutoa ootellessa.
14.6.2013 13:32
Juu, ei oo akut enää entisensä veroisia, nykyään ei tahdo kestää mikään merkki kunnolla montaa vuotta ja nuo tsintsongit vieläkin huonommin, mutta eiköhän tuo varta menettele sen pari vuotta.
16.6.2013 0:30
Paljos teil sepot imee polttoainetta sataselle? Ilmottaa vois tietenki vuosimallin ja mahdolliset virit, niin selkeyttäis.
Mulla tainnu korkeimmillaan olla ~3,4l / 100km, matalimmillaan 2,6 vai 2,7l / 100km, tosin oli pelkkää kaupunki ajoa.
16.6.2013 23:09
# Foorumilla mainostaminen on kielletty. Siitä syystä varoitus. -jkoljo
17.6.2013 0:07
huuko07 kirjoitti:Paljos teil sepot imee polttoainetta sataselle? Ilmottaa vois tietenki vuosimallin ja mahdolliset virit, niin selkeyttäis.
Mulla tainnu korkeimmillaan olla ~3,4l / 100km, matalimmillaan 2,6 vai 2,7l / 100km, tosin oli pelkkää kaupunki ajoa.
-05 kaasari 14-44-välityksillä on keskimäärin syönyt 98E5:ttä 2,8l/100km.
Alimmillaan on mennyt 2,3l/100km, ajoin koko ajan alle kahdeksaakymppiä ja muutenkin pihtaamalla.
Ylimmillään on mennyt 3,5l/100km. Tämä siis kaasu pohjassa karmeassa vesisateessa lämpötilan ollessa mukavat +4 astetta.
17.6.2013 0:10
Vm. 2010 sepolla sai uppoamaan aika tarkasti 5 litraa sataselle kun ajoi täyzii maantietä. Vireinä Yoshimuran kokoputkisto.
17.6.2013 3:41
Prätkä jätkä kirjoitti:Juu, ei oo akut enää entisensä veroisia, nykyään ei tahdo kestää mikään merkki kunnolla montaa vuotta ja nuo tsintsongit vieläkin huonommin, mutta eiköhän tuo varta menettele sen pari vuotta.
Heh heh omassa -05 sebarissa alkuperäinen akku ja lähtee käyntiin talviseisonnankin jälkeen ilman mitään latausta
21.6.2013 22:05
Nii-i, tuuripeliä nykyään et joku voi kestää hyvinkin monta vuotta ja joku taas ei kestä ollenkaan, hyvin vaihtelevaa mut siltikin laatu on huonontunut.
25.6.2013 20:15
Laskeskelin tässä keskikulutusta n. 1200 km matkalta kerättyjen kuittien perusteella ja lukemaan 3,259 litraa satasella sekalaisessa ajossa oli lopputulos.
Viimeksi muokannut Jupesetä päivämäärä 1.7.2013 5:32, muokattu yhteensä 1 kerran
25.6.2013 22:35
Hei! Olisko kellään takalaukkua ja sen kiinnikettä myydä? Jos on niin privatee
1.7.2013 15:54
Moi!
Onko jollain kokemusta angel eye valojen asentamisesta cepariin?
Itsellä olisi vm. 2006 cepari ja angel eye valot kiinnostaisivat, mutta asentamisen helppoudesta/vaikeudesta ei ole tietoa.
1.7.2013 17:48
Löytyykö mistään yksittäisiä suuttimia 7mm kierteellä jotka sopisi cebariinkun ei viitsisi alkuperäistä suutinta porauttaa?
1.7.2013 18:56
Dynojetin suutinsarjaa saa, hinta on suolainen 70-80e.
1.7.2013 22:11
Joo elikkäs ostin honda cbr. Siinä on 166cc athena kitti. Noh, kannen ja pytyn tiivisteet menny ja entinen omistaja ehti jo pyörää purata jonkin verran. Noh ite en osaa 4t kasata. Ja huoltomies sano että eti räjäytys kuvat netistä, enkä mä niitä löydä. Että jos jollaki ois tallessa semmosia niin kiitosta?
Niin siis en osaa jakoa laittaa kohalleen, eikä merkkejä tunnu löytyvän. Ja toinen niistä muovi vaimentajista on irti.
2.7.2013 13:06
Räjäytyskuvat löytyy esimerkiksi tuolta, linkki vuosimalliin 2010 mutta sivulta löytyy muutkin.
http://www.bike-parts-honda.com/honda-m ... -2010.htmlTuolta englanninkieliseltä CBR-foorumilta löytyy korjaamokäsikirja, sisältää kaiken mahdollisen ja mahdottoman tiedon.