Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
24.9.2012 21:45
Sulla ei sitten ole ollut tarpeeksi tyhjä akku, ei se paljoa virtaa vaadi et pelaa jos työntää käymään.
24.9.2012 21:56
Akku on sen verran tyhjänä ollu, ettei mikään sähkölaite toimi, eikä edes yrittäny. Mittarissa ei välähtänyt edes valot ja niin tyhjäksi ei ehjää pyörää pitäis saada, pyörä seiso talvella pihalla about viikon ja yhdestä johdosta purkas akkua samalla, heti lähti työntämällä käyntiin mutta akkuhan oli aivan pilalla, ei saanut enään elvyytettyä vaan tuppas tyhjenemään nopeasti. Akkujahan ei saa liian tyhjäksi päästää.
24.9.2012 22:21
Okei sitten, autot ei ainakaan pelaa paskaks menneellä akulla, mutta ehkä nää pyörät on sitten enempi neekerimallia ja toimii paremmin tuossa suhteessa.
Silti kyllä olen hussen kannalla talvipeliksi.
24.9.2012 22:28
kyllä, samaa mieltä itsekkin mutta sitä tarkoitin ettei talvella wr:rän käyntiin saaminen ole ongelma
24.9.2012 23:46
riemuu|| kirjoitti:välejä keventämällä vähän varmaa saa keulan ilmaa 3 vaihteella, kytkintä toivottavasti ei tarvis raiskata kauheesti jos tämmösen ostan
On se kyllä jo kakkosella sellast kytkimen raastamist, että oksat pois.. Osta suosiolla 2t pyörä jos meinaat paljonki stunttailla...
25.9.2012 18:02
Joo ei oo tämä stunttailuun tehty, kyllähän tälläkin silti onnistuu keuliminen. Jollakin tavalla helpompaa kun on niin luonteeton tehoalue. Mutta on kyllä paljon mukavempi keulia 2-tahilla. Huomaa oikeasti sen painoeron, nousee ilman kytkintäkin keula tarvittaessa ja tuntuu vaan helpommalta keulia sillä.
Itellä ainakin stefat alkoivat vuotaa kun alkoin keulia, osasyynä saatoi olla myös rossiradalla ajokin. Mutta melko pettymys tähän keulaan verrattuna 2-tahin.
eemeli696 kirjoitti:On se kyllä jo kakkosella sellast kytkimen raastamist, että oksat pois.
Jalka penkillä nousee kakkosellakin melko mukavasti jo.
25.9.2012 18:29
eemeli696 kirjoitti:riemuu|| kirjoitti:välejä keventämällä vähän varmaa saa keulan ilmaa 3 vaihteella, kytkintä toivottavasti ei tarvis raiskata kauheesti jos tämmösen ostan
On se kyllä jo kakkosella sellast kytkimen raastamist, että oksat pois.. Osta suosiolla 2t pyörä jos meinaat paljonki stunttailla...
Ei ole, jos harjoittelee oikean tekniikan. Itse en osaa, mutta varmasti oppii jos vaan ottaa sen asenteen, että nyt opetellaan. Enkä allekirjoita tuota mielummin 2-tahtisen ostamista stunttailuun välttämättä. Nelkulla ehkä lepposampi keulia, kun tehoalue on niin tasainen.
Viimeksi muokannut AKWM päivämäärä 25.9.2012 18:43, muokattu yhteensä 1 kerran
25.9.2012 18:30
Minarelli ei mottina vaan tykkää mistään ylimääräisestä rasituksesta kun muutenkin alkaa herkästi öljyä syömään ja sitten pitää mäntä vaihtaa.
25.9.2012 20:04
AKWM kirjoitti: Nelkulla ehkä lepposampi keulia, kun tehoalue on niin tasainen.
Ohan se lepposta mutta tehoa sais olla se 10hp lisää. Kolmosellakin jo matkaa keuliessa vähäkään keula meinaa tippua niin ei sitä kaasulla enää nosteta. Nelosella jo alkaa oikeasti olemaa hankalaa.
25.9.2012 20:28
Mistä puheen ollen, onko kukaan piristellyt omaa husseaan? Vaihtaisin ihan milloin tahansa TE:n oman WRE:n tilalle, jos olisi vähän enempi potkua alla.
25.9.2012 21:16
Kaasarikone jotenka viritys suht edullista eikä luetettavuuskaan, eli vapaastivirtaava änkkä ja twinair + automotivespartsshopin bigbore kiinni (150cc virinokan kera tai ilman, 180cc virinokan kera tai ilman, 200cc virinokan kera tai ilman) ja kaasari säätöihin ni potkii jo ihan kivasti nelariksi, eikä maksanut miljoonia (500€ riittää hyvin).
Rahalla sitten saa vielä portattua kanttakin kaveriksi jolla potkii vielä pikkusen lisää tehoa ulos, 200cc tosin käytännössä jo vaatii tämän ja on muutenkin jo aikamoista highend viritystä, että kevyempänä tyytyisin 150cc + nokka ja vähän rajumpana 180cc + nokka, nokka ei ole pakollinen mut ei se bigbore paketissa paljoa lisähintaa maksa.
25.9.2012 21:30
Mototissahan oli myynnissä justiinsa 180cc bigbore nelarihusse! Ihan hyvin kuulemma liikahti
Tuli tuossa laitettua siriuksen lisäpitkä husun takoon kiinni, ei tuolla kuude aikaan aamulla nää eteensäkkään tuolla mmx umpiolla, nyt huomattavisti mukavempi ajella
25.9.2012 21:33
Hyvä homma ettet pirkkaxenoneja laittanut, lisävalot on oikea ratkaisu pyöräänkin vaikka eivät kyllä ulkonäköä paranna, mutta näkyvyys pimeässä tärkeämpää ja kesällähän näitä miiteissäkin esitellään.
25.9.2012 21:44
Sitten kun valoteho menee ulkonäön ohi niin Trailtechin 8" lyhty keulalle ja kyllä näkee
http://trailtech.net/8in_race_light_kits.htmlTai sitten vähän tyylikkäämpi mutta hillitymmällä valoteholla oleva X2 valomaski.
http://trailtech.net/x2.html
25.9.2012 23:06
AKWM kirjoitti:Mistä puheen ollen, onko kukaan piristellyt omaa husseaan?
Itse vaihtoin äänien, ja toivoin myös pientä tehonlisäystä, hatamoton äänenvaimentimen. Tuntuu paremminkin siltä että tehot olisivat puonneet.
Varmaan vähän turhan avara piikille. Kaasari säädetty.