Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
11.7.2012 6:57
Jebex kirjoitti:Meniskö rotax maxin pytty suoraa rotax 122:een?
Ei se ihan suoraan mene ainakaan. Ja ei mitään järkeä laittaa ajoitukset on niin hirvittävät RS:ään ettei mitään mahdollisuuksia että jaksaisi isot vaihteet vetää loppuun asti.
11.7.2012 14:00
Nyt on Räsästä myynti-ilmoitus:
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ap ... 5/id26383/ !
Katsokaa ja tykätkää
!
11.7.2012 16:04
Kyselisin yhelle kaverille että käykö ton uuden rs:sän keula vanhaan ku kaveri on vaihtamassa
11.7.2012 17:55
Dumppi95 kirjoitti:En kyllä tuota emulsiosuutinta katellu että oliko vai ei :o Ja kierrokset laskee kyllä ryypyllä ja sammuu vehje myös.
Tuolla tötteröllä ei ollut persdynolla mitään vaikutusta noihin säätöihin, ihan sama ongelma,oli kiinni tai ei. Mutta pitää tosiaan katella tuota kaasaria vielä tässä piakkoin, ei nuo kierrokset tosiaankaan paljoa jää leijumaan vaan laskevat kyllä mutta 3000rpm jälkeen.tippuvat samantien tyhjäkäynnille.
Johtuu ehdottomasti tuosta emulsiosuuttimesta. Eipä auta mitään se tk suutin, kun se emulsio rajoittaa. Nyppäse emulsiosuutin vaikka ensihätään irti ja kokeile auttoiko asiaan.
11.7.2012 20:13
kuuluuko tuan akselin liikku vähä edestakasin mihin tuloo kytkinkiinni?
ja kertokaa ny vähä jotaki hyviä kytkimen säätö niksejä kun oon aivan tuskas yrittäny säätää sitä kunnoliseksi.....
11.7.2012 21:12
no sieltä alhaalta säädetää sillöö että avaat siitä keskeltä sen korkin, sitte sieltä sen 11mm mutterin ja ruuvaat sitte sitä kuusiokolo suurria nii kauan et vastus tuntuu ja sit puol kiekkaa auki
12.7.2012 0:01
tonyyqi kirjoitti:Dumppi95 kirjoitti:En kyllä tuota emulsiosuutinta katellu että oliko vai ei :o Ja kierrokset laskee kyllä ryypyllä ja sammuu vehje myös.
Tuolla tötteröllä ei ollut persdynolla mitään vaikutusta noihin säätöihin, ihan sama ongelma,oli kiinni tai ei. Mutta pitää tosiaan katella tuota kaasaria vielä tässä piakkoin, ei nuo kierrokset tosiaankaan paljoa jää leijumaan vaan laskevat kyllä mutta 3000rpm jälkeen.tippuvat samantien tyhjäkäynnille.
Johtuu ehdottomasti tuosta emulsiosuuttimesta. Eipä auta mitään se tk suutin, kun se emulsio rajoittaa. Nyppäse emulsiosuutin vaikka ensihätään irti ja kokeile auttoiko asiaan.
Totta tämä kyllä, siitä luultavasti johtuu ja johtuukin.
Mutta täytyy vielä sanoa että ylimääräsiä suuttimia siellä kaasarissa EI ole
12.7.2012 16:39
Mikä tossa apikassa voi ny olla kun meni sillo se jäähäriletku nii nyt kun uus ja nesteet laitettu ja ilmattu mut kun yrittää työntää käynii nii se vaa suhauttaa aina nesteet ulos tehny jo 3 kertaa alkaa menee jo usko toho romuu...
12.7.2012 16:44
nii mistä se suhauttaa?
12.7.2012 17:33
no paha sanoo kun ikinä nää kun aina joka paikka iha jäähdytys nesteessä....
12.7.2012 17:47
oisko kannen ja vesikannen välinen o-rangas paskana`? ookko värkänny mitää muuta ko sen letkun vaihtanu?
12.7.2012 18:55
Alitalia kirjoitti:Mikä tossa apikassa voi ny olla kun meni sillo se jäähäriletku nii nyt kun uus ja nesteet laitettu ja ilmattu mut kun yrittää työntää käynii nii se vaa suhauttaa aina nesteet ulos tehny jo 3 kertaa alkaa menee jo usko toho romuu...
Siellä on nyt joku pahemmanlaatuinen asennusvirhe tapahtunut. Pyörästä tuskin mitään sellasta voi paskaksi mennä joka aiheuttaisi mokomaa
13.7.2012 8:36
Hyvin se toimi nii kauan kun letku meni.. voisko olla kannetiiviste menny ?
13.7.2012 10:48
missä vika kun startti ¨lyö yli¨ mutta välillä starttaa, lämpimänä starttaa ehkä paremmin?
13.7.2012 13:07
Alitalia kirjoitti:Hyvin se toimi nii kauan kun letku meni.. voisko olla kannetiiviste menny ?
Ootko mitannu puristukset siitä?
Muista vetää se sylinterinkansi momenttiin. 30nm. Vesikansi 10nm