Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
12.5.2012 2:01
Osaisko kukaan kertoo mistä vois johtua että tulee kuplia syyläriin? voisko vesipumppu antaa painetta sinne? ja voiko johtua jostain tukokseta letkuissa/syylärissä?
kun laittaa syylärin ihan täyteen ja lähtee ajamaan niin sitten työntää paisuntasäiliön ylivuotoletkusta osan pois ja syyläristä häviää veden pinta mut sitten kun korkki auki ja antaa kaasua tulee vettä näkyviin? voisko johtua siitä että termostaatti otettu pois? uusi kannentiiviste on juuri laitettu ja kansi hiottu lasia vasten....
12.5.2012 15:37
Siis mitenkä tulee? Jos järjestelmässä on ilmaa niin se kuplii siinä syylärin nestepinnassa ja käytät konetta sen verran kauan et lähtee neste kiertämään ( termostaatti aukeaa lämmöstä ) ja sitä mukaa hiljakseen ilmaki poistuu järjestelmästä. Helpoin tapa tosin on vaan vaihtaa uudet nesteet
13.5.2012 11:36
Miten raottavat läpät oireilee ajossa? Käynnistämistä ne ainaki taitaa vaikeuttaa?
14.5.2012 8:52
miikkaili kirjoitti:Osaisko kukaan kertoo mistä vois johtua että tulee kuplia syyläriin? voisko vesipumppu antaa painetta sinne? ja voiko johtua jostain tukokseta letkuissa/syylärissä?
kun laittaa syylärin ihan täyteen ja lähtee ajamaan niin sitten työntää paisuntasäiliön ylivuotoletkusta osan pois ja syyläristä häviää veden pinta mut sitten kun korkki auki ja antaa kaasua tulee vettä näkyviin? voisko johtua siitä että termostaatti otettu pois? uusi kannentiiviste on juuri laitettu ja kansi hiottu lasia vasten....
Kannattaa ottaa syylärin yläosaan menevä letku irti ja alkaa kaataa sieltä vettä niin kauan että syyläristä tulee vedet pihalle. Kuvauksen mukaan järjestelmässä on ilmaa ja se voi estää jäähtymisen ja aiheuttaa kannentiivisteen hajoamisen ja remontin uusimisen, kokemuksesta voin sanoa että mahdollisimman nopeasti uudet nesteet sisään ja ilmat pois.
14.5.2012 10:50
miikkaili kirjoitti:Osaisko kukaan kertoo mistä vois johtua että tulee kuplia syyläriin? voisko vesipumppu antaa painetta sinne? ja voiko johtua jostain tukokseta letkuissa/syylärissä?
kun laittaa syylärin ihan täyteen ja lähtee ajamaan niin sitten työntää paisuntasäiliön ylivuotoletkusta osan pois ja syyläristä häviää veden pinta mut sitten kun korkki auki ja antaa kaasua tulee vettä näkyviin? voisko johtua siitä että termostaatti otettu pois? uusi kannentiiviste on juuri laitettu ja kansi hiottu lasia vasten....
ihan normaalia toi kupliminen kun ei ole termaria. Vesi kiertää jatkuvasti kehää.
14.5.2012 17:04
Paljo Detsin vakio keula säilöö sisäänsä öljyy, ja mitä öljyy kantsis laittaa?
14.5.2012 20:50
Minkä levysiä takarenkaita poijjilla ja tytöillä oin täällä mototissa? Onko 100/100 liian kapea, että näyttääkö tyhmältä:
https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... ts_id/2425
14.5.2012 21:41
120/90-18
14.5.2012 22:29
Mikä on ku röpöttää (tai pätkii) kakkosvaihteelle (joskus kolmosellekki) ja isommilla vaihteilla alkaa vasta kiertään kunnolla? Kone tietenkin lämmin.
15.5.2012 21:46
Mistä yleensä tilaatte osia?
Tarviisin uuden jalan tai no käytettykin käy tietysti kun vanha meni poikki eikä löydy hitsi kamoja..
15.5.2012 21:57
Käytä jollakin ammattilaisella hitsattavana, se ei maksa kuin muutaman euron maalauksineen ja tulee hyvä.
15.5.2012 22:38
Se on jo kerran hitsattu mutta ei taida haitata?
16.5.2012 21:51
Ei haittaa.
17.5.2012 1:26
äähh mitä pitää tehdä ku _ainakin_ kytkinlevyt kärähtäny, eli siis yhtäkkiä ajossa kytkin petti (niinku ois kokoaja kytkin pohjas..) ja sit vaihoin kytkinlevyt ja mokasin jotain eli nyt kytkin on ihan tunnoton (ei ees palauta niiku vaijeri, ei mitää tuntoo eikä levyt liiku) missä vika? nopeaaaa apua kiitos!!! =)
17.5.2012 15:55
Ootko muistanu pitää uudet massalevyt yön öljyssä hautumassa?
Ton viimesen voi aiheuttaa sen kytkimen säätömutterin irtoaminen siinä keskellä painelevyä.