17.8.2011 16:09
17.8.2011 18:02
17.8.2011 18:26
Pasikiainen kirjoitti:Näköjään se letku, mikä lähtee sieltä nestesäiliöstä suoraan eteenpäin, siitä oli mennyt se osa rikki mihin se letku tulee. Eli se vuosi ainakin siitä.
Ja muuten, kun nyt kävin ostaa uuden nestesäiliön, kun se vanha on tosiaan entinen, niin kun joudun tyhjentää tuorevoitelusäiliön, niin miten se onnistuu helposti, ilman että öljyä menee hukkaan paljoa? Ja joutuuko sitä jotenkin ilmaamaan?
17.8.2011 22:02
17.8.2011 22:13
18.8.2011 7:21
18.8.2011 13:18
18.8.2011 14:33
Pasikiainen kirjoitti:Jep, onnistui. Kiitti vinkistä!
Pitää vissiin ostaa se letku, mikä oli siinä kohassa, mikä lähtee siitä säiliöstä eteenpäin, joka menee sit sylinteriin ja jäähdyttimeen, se on kai katkennut tai jotain ja nyt jää kovin lyhyeksi Kunpa olis ees MP-Racingillä hyllyssä, menee ajokelit ihan hukkaan.
18.8.2011 16:56
18.8.2011 18:29
18.8.2011 19:03
Pasikiainen kirjoitti:Noniin, nyt ei vuoda ainakaan ulospäin mitään, eikä sisäänkään päin, näin ainakin luulen! Joten se on plussaa Miinus puolena taas on se, että mua pelottaa ihan vitusti että se jäähdytysneste on päässyt johonkin laakerille tms. ja se kohta leipoo... Onko se kuinka yleistä että sinne männän puolelle pääsee sitä jäähdytysnestettä, sit sillä ajetaan vähän, saadaan vuoto hoidetuksi mutta sitten jonkun ajan päästä leipoo? Kaveril oli käynyt joskus niin että muistaakseni kiertokangen alapään laakeriin ja se ei ollut päässyt sieltä pois niin oli sitten leiponut.
Tuntuu myös että tehot olis vähentyneet, se saattaa tosin olla luulosairautta Mutta mitä luulette, onko vaaraa?
19.8.2011 14:02
19.8.2011 18:02
Pasikiainen kirjoitti:Mitkä rattaat olis hyvät tt-mitolle? Mulla on vakiovälitykset, 14-41 vai 14-44, en nyt muista...
Osaatteko muuten veikata, paljonko maksaa koneremppa mitoon? Aattelin että otan koneen ite irti, että siitä säästää ettei niiltä mene työtunteja siihen. Saisivat katsoa männän, kampuran, kiertokangen, laakerit, stefat, kytkin ja vaihteisto, onko siellä jotain finaalissa... Jotain realistisia veikkauksia.
Ja voikohan olla että on toi pakoaukonsäädin säädetty jotenkin vituilleen? Kun kiihdyttäminen pienillä vaihteilla on ihan hemmetin nykivää. Yleensä kiihyttely on hauskaa mut nyt Mitolla siitä on tullut ihan perseestä. Eikä muutenkaan vastaa kovin hyvin kaasuun.
19.8.2011 18:18
19.8.2011 18:33
Pasikiainen kirjoitti:No siis kyllä se pa-säädin liikkuu ainakin paremmin kuin ennen, kun ne putsasin. Meinaatko että nyt kun vaan ajan niin se siitä alkaa kulkemaan?
Ja voinkohan viedä MP-Racingille sylinterin, männän ja kiertokangen, ja sit ne tutkis että onko siellä välyksiä jne? Vai suostuukohan ne siihen? Ja mistä saa pelkän eturattaan mitoon? Mun muistaakseni mp-racingillä on vaan rataspaketteja. Pitääpä laitta viestiä sinne.
Ja mikä on tp-akseli? Varmaan menee vaihtoon ainakin mäntä, kytkinsatsi, stefat ja laakerit. Veikkaan nyt kuitenkin että kampurakin on finaalissa. Paljon noilla kampuroilla yleensä ajetaan?