Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
22.3.2011 22:13
Marmori kirjoitti:Ah, kylläpäs oli kiva ajaa cermi kaverin tallista ulkoilmaan ja vähän päästellä
Hyvin pyörii ja pelittää, säätöä vain vailla olisi enään.
Ei kellään muuten kokemuksia isompien imukaulojen asentamisesta? Oletteko mitä imukauloja hommanneet ja mistä?
Vakio imukaulaan saa 34mm mikunin kiinni ainaki et tuskin kannattaa isompaa kaasaria hommatakkaa
23.3.2011 11:10
Jyke kirjoitti:Marmori kirjoitti:Ah, kylläpäs oli kiva ajaa cermi kaverin tallista ulkoilmaan ja vähän päästellä
Hyvin pyörii ja pelittää, säätöä vain vailla olisi enään.
Ei kellään muuten kokemuksia isompien imukaulojen asentamisesta? Oletteko mitä imukauloja hommanneet ja mistä?
Vakio imukaulaan saa 34mm mikunin kiinni ainaki et tuskin kannattaa isompaa kaasaria hommatakkaa
No itselläni on 180cc pannu ja 35mm dellorto nyt kiinni... laitettuna vanhaan imukaulaan kiinni.
Mutta kyllä varmaan vähän tuo pienempi imukaula jonkun verran kuristaa, että ei saa kaasarista kaikkia irti. Jouduin kuumailmapuhaltimen kanssa imukaulaa venyttelemään että meni kaasari kiinni imukaulaan. Mutta hyvin pysyy kiinni
26.3.2011 0:12
Joo nyt on Cermistä saatu savut pitkän odotuksen jälkeen. Kytkin toimi ainakin summasäätämisellä hyvin, mutta pakoputki vuotaa. Kuuluuko olla 2 pakoputkentiivistettä?? Putkessa näytti olevan tiivisteen näköinen juttu, mutta vuotaa nii perkeleesti.. yks tiiviste on tos irrallaan mutta en ollu varma enkä pistäny sitä... Luulin et olis noista nsr rojuista... Ryyppy päällä toimi ainakin pikaisesti ihan hyvin mutta korkee tyhjäkäynti eikä tyhjisruuvi vaikuttanu vaikka kuinka ruuvas. ja kun ryypyn otti pois toimi hetken paremmin ja sitten alko booamaan, ja ryypyllä kun lähti kiihdyttää kovemmin niin booas. Johtuisko putken kovasta vuodosta?? Ennen toimi hyvin noilla kamoilla, nyt on uus mäntä ja koneremppa tehty, vaikuttaako??
26.3.2011 0:16
nyt on koko kone uusittu cermistä , uuet takavalovilkku yhistelmät , katetta yms smotoo
kuvia laitella ku kerkee
26.3.2011 9:05
Mr_Simppa. kirjoitti:Joo nyt on Cermistä saatu savut pitkän odotuksen jälkeen. Kytkin toimi ainakin summasäätämisellä hyvin, mutta pakoputki vuotaa. Kuuluuko olla 2 pakoputkentiivistettä?? Putkessa näytti olevan tiivisteen näköinen juttu, mutta vuotaa nii perkeleesti.. yks tiiviste on tos irrallaan mutta en ollu varma enkä pistäny sitä... Luulin et olis noista nsr rojuista... Ryyppy päällä toimi ainakin pikaisesti ihan hyvin mutta korkee tyhjäkäynti eikä tyhjisruuvi vaikuttanu vaikka kuinka ruuvas. ja kun ryypyn otti pois toimi hetken paremmin ja sitten alko booamaan, ja ryypyllä kun lähti kiihdyttää kovemmin niin booas. Johtuisko putken kovasta vuodosta?? Ennen toimi hyvin noilla kamoilla, nyt on uus mäntä ja koneremppa tehty, vaikuttaako??
1 kokoonpainuva kuparitiiviste tulee.
28.3.2011 16:12
Nonii, just ku sain cermin nippuun ni yllätys yllätys, kampiakselin stefa menny kytkimen puolelta.
0.7l mtx hävis koneesta ja kevyt käry tuli putkesta, nyt vaan purkaan kytkinkoppaa ja sielt kaikki veks ja uutta stefaa kehää.
28.3.2011 16:50
mistä ootte hankkinu niitä vaihteiston laakereita? ku tuntuu tuo 42 mm ulkokoolin koko olevan aika harvassa
ku ei oikein himottas 31 e yhestä laakerista...
28.3.2011 22:08
Onko joku saanu Boyesen läpät toimiin CRM?
28.3.2011 22:21
Osta hiilikuitu läpät stormilta. Tais vähä äkäsemmi reagoida kaasuun niiden kaa.
28.3.2011 22:39
nieminja kirjoitti:Osta hiilikuitu läpät stormilta. Tais vähä äkäsemmi reagoida kaasuun niiden kaa.
En mene yhtään mitään osteleen tällä raha tilanteella. Ja en vieläkään saannu kysymykseen vastausta.
130 suutin on varmaan liian pieni TT?
29.3.2011 22:06
Nyt olis pian cermu projekti valmis, mutta yks ongelma ois..
Honda booaa kun painaa tyhjäkäynniltä vähänki kaasuu kun kone on lämmin, Korkeimmilla kierroksilla toimii normaalisti. Ryypyllä toimii paremmin, ei booaa lainkaan, mutta korkeimmilla kierroksilla röpöttää luonnollisesti. Säädöt on:pääsuutin 142,ryyppysuutin 70 , tehosuutin 50 ja tyhjäkäyntisuutin 45.
Pitäskö tota tyhjäkäyntisuutinta muuttaa kun eikse vaikuta pienellä kaasulla? Imuvuotoja ei pitäs olla.
Pyörä on A1 tehoissa muuten mutta imukaulan kuristusta ei ole.(jos näissä sellanen on ollu, näsärissä ainaki on.
3.4.2011 19:49
Sturbi kirjoitti:Nyt olis pian cermu projekti valmis, mutta yks ongelma ois..
Honda booaa kun painaa tyhjäkäynniltä vähänki kaasuu kun kone on lämmin, Korkeimmilla kierroksilla toimii normaalisti. Ryypyllä toimii paremmin, ei booaa lainkaan, mutta korkeimmilla kierroksilla röpöttää luonnollisesti. Säädöt on:pääsuutin 142,ryyppysuutin 70 , tehosuutin 50 ja tyhjäkäyntisuutin 45.
Pitäskö tota tyhjäkäyntisuutinta muuttaa kun eikse vaikuta pienellä kaasulla? Imuvuotoja ei pitäs olla.
Pyörä on A1 tehoissa muuten mutta imukaulan kuristusta ei ole.(jos näissä sellanen on ollu, näsärissä ainaki on.
Itellä 170 pääsuutin, muita en muista. Mullakin booaa kun kääntää kaasua vähän, mutta vain vaihde päällä. Neula vaikuttaa tähän? Ensimmäinen sylinteri täys p***a, nyt toinen kiinni ja näyttäs toimivan paremmin
4.4.2011 15:16
Mites Hondan takaiskari, alkaa olemaan löysä niin auttaako siihen muu kuin uusi alle, onko mahd säätää jotenkin?
4.4.2011 16:11
Esijännityksen säätö on ja ei kannata korjauttaa.
4.4.2011 21:52
nieminja kirjoitti:Esijännityksen säätö on ja ei kannata korjauttaa.
Miksei kannata korjauttaa?