Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
23.4.2013 21:40
Sama täällä
ja ihan vakiona on kaikissa
23.4.2013 21:47
Jep, kaverin ex mopobetassakin oli kahdet tapit, myyntikuviin ne on saatettu ottaa pois.
29.4.2013 19:42
Kuinkas virtaava tuo vakiopuki on eli meinaan ero scalvinin tuon välillä ei nyt niin suuri ole? Eli riittääkö vakioputki suuremmille virityksille?
29.4.2013 20:17
Voisin veikata,että riittää,sillä ymmärtääkseni tässä ei ole kammiovaimenninta kuten esim. yamaha weerassa on
lupaavat kyllä (pienen googlettamisen jälkeen,esim. sanoilla beta 125 scalvini) jossakin artikkelissa huimia tehonlisäyksiä scalvinilla ja 180 kitillä,ja onhan se näyttävämpi/kevyempi vaimennin scalvinissa ja 390 euroa käsintehdystä putkesta+postit (ei hajua kuinka paljon) ei todellakaan ole paha hinta
29.4.2013 21:05
Eikö näissä ole irrotettavaa db-killeriä? Luulis sen irrottamisen riittävän.
1.5.2013 10:44
onko näisä kaikissa malleissa 2011-2013 sama istuinkorkeus? betan sivuilla lukee että 900mm mut esim kaikissa liikkeiden nettimoto ilmoituksissa 925mm.
2.5.2013 9:00
Jamiihh kirjoitti:Voisin veikata,että riittää,sillä ymmärtääkseni tässä ei ole kammiovaimenninta kuten esim. yamaha weerassa on
lupaavat kyllä (pienen googlettamisen jälkeen,esim. sanoilla beta 125 scalvini) jossakin artikkelissa huimia tehonlisäyksiä scalvinilla ja 180 kitillä,ja onhan se näyttävämpi/kevyempi vaimennin scalvinissa ja 390 euroa käsintehdystä putkesta+postit (ei hajua kuinka paljon) ei todellakaan ole paha hinta
Mun betassa ainakin on kammiovaimennin, mutta sekin voi vaihdella vuosimallien mukaan...
3.5.2013 16:03
lusikka6000 kirjoitti:onko näisä kaikissa malleissa 2011-2013 sama istuinkorkeus? betan sivuilla lukee että 900mm mut esim kaikissa liikkeiden nettimoto ilmoituksissa 925mm.
Itse olen tämän ymmärtänyt sillei, et siinä on se istuin korkeus 900mm. Siinä nettimoton ilmoituksessa on myytävänä se enduro ja smoto mallai, niin veikkaan että se istuinkorkeus 925mm on sen enduron?
6.5.2013 0:49
mit kaikkia kuristuksia on betoissa?
12.5.2013 21:54
yllättävän tyhmältä näyttää kun pitkään katsoo tuota betaa, on niin suora tankinkorkista takalippaan. olisiko tuota takalippaa jotenkin mahdollista muokata jyrkempään kulmaan?
14.5.2013 13:55
ihan tavalliselta tai jopa tavallista siistimmältä se näyttää. ja joku täällä foorumilla muistaakseni on esitelly takahäkkiin väsäämiään koropaloja, että sellanen taitaa olla toteutettavissa suht helposti jos nyt aivan välttämättä pitää saada perää ylös.
14.5.2013 20:34
Kukaan aikeissa myydä tällästä tässä keväällä
, ei nettimotossakaa näitä liikaa ainakaa oo
18.5.2013 11:51
mulla on 2 vaihtoehtoa, joko yamaha wr tai tämä beta. betassa mua vähän ärsyttää kun siinä on se kaasari ja yamahassa ruisku ja ainakin itse olen kuullut että ruisku vääntää paremmin ja kuluttaa vähemmän? jos betassa olisi ruisku, ostaisin sen samantien.
18.5.2013 12:26
Itse laittaisin betan, koska wr ruisku on jo valmiiksi säädetty hieman laihalle ja ois suositeltavaa koneen keston kannalta laittaa potikka/pc, mutta meneehän se ilmankin. Ja wr taas huonompi alusta kuin betassa, ainakin veikkaisin. Ja kuitenkin kaasari on halvempi säätää mitä ruisku.
18.5.2013 12:49
mulla on 2 vaihtoehtoa, joko yamaha wr tai tämä beta. betassa mua vähän ärsyttää kun siinä on se kaasari ja yamahassa ruisku ja ainakin itse olen kuullut että ruisku vääntää paremmin ja kuluttaa vähemmän? jos betassa olisi ruisku, ostaisin sen samantien.
ja olen myös kuullut jotain että kaasari ei toimi kunnolla isoillakierroksilla tai jotain, en ole ihan ekspertti näissä jutuissa.