Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

7.9.2009 18:43

ku se luulee ku vaihtaa sen 40 millisen kaasarin ni se lentää kuuhu

22.9.2009 22:18

si viel powerfiltteri nii mennää jo kuutaki pidemmälle<3 tai ehkä ei.

joo.

2.10.2009 23:29

Tyttöystävällä tämmöne ni sen verran voin sanoo et joo ei tääl tampereel oo tullu ku yks vasta vastaan et jonkun verran kerää katseita ku on aika ''harvinainen''. hieno joo mutta muutama miinus kyllä. esim. ku täst o yritetty tehä mahd. kevyt nii tosiaanki kaikki on jtn alumiinia tai muovia. eli vaikkapa mikään kateruuvi ei mene enää jengoille takasi ku otat irti tai ei lähde ollenkaan irti (esim. tankissa, kierteet valmiiks vituillaa). ja kulkee 2 päällä vakiona saatiin menee n. 112km/h. saatto olla myötätuulta jnejne. katkastiin siitä kierrostenrajoitin ja teharin ostivat niin ei auta kyllä kulkemiseen mitenkään. saman n. 110km/h kulkee mut kiihtyy vähä paremmi. ja kutone oikeestaa selvästi ylivaihde eli kierrostenrajottimen katkaseminen ja tehari ei auta mitää jos ei vaihda välkkäreitä. teharilla kyl ihan mukavat äänet siinä. ja vitun kova penkki. :D

sit viel.

2.10.2009 23:33

nii mut sattusko joku sit tietää et onkohan HM:ssä ilmanputsarissa jtn ''kuria'' ku tos riejun marathonissa on ja ovat kumminki tekniikaltaan lähes samoja.

3.10.2009 11:17

Menee ehkä minuutti kun katot että onko siellä jotain.

3.10.2009 11:31

Ultraviolence kirjoitti:plaaplaa katkastiin siitä kierrostenrajoitin plaaplaa

Ei se rajoitin vaikuta niihin tehoihin mitenkään. Nelarissa kierrokset rajoitetaan siksi, että venttiilit pysyvät vauhdissa mukana, eivätkä osu mäntään. :roll:

3.10.2009 16:08

Mistä sää tiiät mihin ne kierroksen on rajoitettu, ehkä täs ei oo lähelläkää niitä "vaarallisia" kierroksia.

3.10.2009 17:39

Harvoin nelaria kierrosten rajottimella kuristetaan.

3.10.2009 23:36

nieminja kirjoitti:Mistä sää tiiät mihin ne kierroksen on rajoitettu, ehkä täs ei oo lähelläkää niitä "vaarallisia" kierroksia.

En tiedäkkään, mutta siitä voimme kenties olla samaa mieltä, että tehoa se ei ainakaan tuo? Käyttäjällä Kassude levisi 250 enska husse, joka oli muutettu smotoksi.
18.11.2008 14:21 Kassude:
"mekaanikkojarnon mukaan "kisaenskassa" ei kierrostenrajotinta, käyny liian korkeilla kierroksilla --> venttiilien jouset ei pysy vauhdissa mukana, mäntä < 3 venttiili = kab00m."
Linkki kuvaan: http://www.motot.net/galleria/showphoto ... #poststart

hmm...

4.10.2009 20:18

vittu kyl mitä väkee tääl... on se kyl totta et ei mihkää voi mtn kirjottaa/kysyy ku tääl pyörii tommosii tärkeilijöitä/ muuten vaa mulkkuja.

4.10.2009 20:22

ole hijlaa ku mitää et tiedä

17.10.2009 23:18

niinvarmaanjoo1 kirjoitti:Menee ehkä minuutti kun katot että onko siellä jotain.
Olikos siel mitää ylimäärästä? nii ja mitkäs välit täs on?

23.10.2009 14:51

hohoho kirjoitti:ole hijlaa ku mitää et tiedä


Oo sinä hiljaa kun ei sullakaan näytä olevan mitään varsinaista topiciin liittyvää asiaa.

Ultraviolence kirjoitti:plaaplaa katkastiin siitä kierrostenrajoitin plaaplaa


1. Yleensä minkään katkaiseminen ei oo mikään tarpeellinen toimenpide, ellei sitten tiijä mitä on tekemässä.
2. Harvemmin nelareita on millään tavalla kuristettu, voithan sä aina kattoa jos löytyis jotain. Ilmanputsarin/kaasarin/putken/välityksiä vaihtamalla voi vähän piristyä.
3. Piikkinelareiden vahvuudet on jossain ihan muussa kun tehossa. Ei nää mitään tehopelejä missään nimessä oo eikä tulekaan olemaan. Tietysti on olemassa astetta edistyneempää nelarin viritystä, mut jokanen voi vaan miettiä et onko siinä sitten mitään järkeä.

Honda CRM 125R

13.12.2009 17:08

http://www.nettimoto.com/hm/crm/873118
Hm:ltä tulee näköjään -10 malli takas 2 tahiksi. Finnmotohan nuita myy tällähetkellä.

13.12.2009 17:17

Tokmak kirjoitti:http://www.nettimoto.com/hm/crm/873118
Hm:ltä tulee näköjään -10 malli takas 2 tahiksi. Finnmotohan nuita myy tällähetkellä.


viewtopic.php?f=12&t=77543&st=0&sk=t&sd=a