Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

16.5.2008 23:09

soup kirjoitti:Vaihdoin etupyörän laakerit ja stefat keulaan. Kasatessa ilmeni ongelma : Laitoin tavallisesti mittarinpyörittäjä n toiselle puolelle ja sen holkin toiselle puolelle, jarrulevyn puolelle jäi kuitenkin parin millin rako. Jos siihen laittaa prikan niin sitten jarrulevy kanittaa jarrusatulaan. Miksi siis pyörä on siirtynyt? Yhtään osaa ei pitäisi olla hukassa. Tuleeko mittarinpyörittäjän alle sitten joku rikka vielä?


Jos se rako lähtee pois ku kiristät pultin kiinni

16.5.2008 23:12

Noniin sain vihdoin vaihdettua tulpan ja tulpanhatun, nyt löytyy jopa 4000 puuttuvaa kierrosta ylhäältä :D

Xenonitkin asensin, kyllä on mahtavat <3

20.5.2008 22:27

Myykääs joku mulle etujarrusylinteri ;)

20.5.2008 22:35

jöllikkä kirjoitti:missähän vika kun pyörä ei saa ollenkaan virtaa ja akku on täydessä latingissa? ja vaikka ei anna virtaa yhtään niin voiko työntämällä saada kipinän aikaan?

Kannattaa vaihtaa sulakkeet :P

21.5.2008 20:11

Elikkä semmosta asiaa kyselisin että mitä öljyä vaihdelaatikossa käytetään?

21.5.2008 22:36

No niin,uutena täällä af-foorumilla :-)
Perheeseen siis tuli af1:nen,ja normaali pikku remppa alkoi,mikä oli odotettuakin.
Tarpeena tällä haavaa mm. "perinteiset"(kun näitä juttuja lukee..)Mittarinpyörittäjä,etupumppujen stefat ja syyläri,ainakin näin aluksi.
Mikäli jollain sattuu olemaan ehyitä tuollaisia,niin tarjouksia otetaan vastaan :-)

Muuten peli tuntuu ihan mukavalta.Rave:n vaijeri hirtti kiinni,mutta sain mokoman laitettua kuntoon,ja kulkupuoli parani hiukan.Kaasarina on 28mm,epäilen että putkelle on tehty jotain(jos ei muuta,niin ainakin alakiinnike on poistettu)
Mitähän lienee arvioitu teho noilla systeemeillä?

22.5.2008 14:14

Niissä on vakiona tt putki, joka on jopa parempi kuin "teharit" Semmoinen 35-38hp

22.5.2008 16:33

RSXX kirjoitti:Niissä on vakiona tt putki, joka on jopa parempi kuin "teharit" Semmoinen 35-38hp


Ei taida tuolla 28mm kaasuttimella kyllä tuota 35-38hp irrota ;)
Varmaan joku 28-30hp on lähempänä totuutta. Sitten kun isket sen TT kaasuttimen eli 34mm VHSB Dellorton niin saat mallista riippuen 32-35hp (tehtaan ilmoituksen mukaan).

22.5.2008 17:10

puukaasari kirjoitti:
RSXX kirjoitti:Niissä on vakiona tt putki, joka on jopa parempi kuin "teharit" Semmoinen 35-38hp


Ei taida tuolla 28mm kaasuttimella kyllä tuota 35-38hp irrota ;)
Varmaan joku 28-30hp on lähempänä totuutta. Sitten kun isket sen TT kaasuttimen eli 34mm VHSB Dellorton niin saat mallista riippuen 32-35hp (tehtaan ilmoituksen mukaan).


ja tämäkin on koneen teho, että ei sinne takapyörälle tule edes 30hp...

22.5.2008 17:14

Hmm, mikähän vois olla kun pyörä toimii muuten hyvin mutta kun kaasun kääntää ihan loppuun asti niin pyörä alkaa nykiä ihan jumalattomasti, ja kun löysää kaasua ehkä sen 2mm niin toimii taas hyvin?

22.5.2008 17:20

seoksissa häiriötä, pääsuutin väärän kokonen.

22.5.2008 17:41

Elikkä semmosta asiaa kyselisin että mitä öljyä vaihdelaatikossa käytetään?

22.5.2008 17:54

Täytyypä viikonloppuna kattoa suutin ja muut säädöt. Mitkä säädöt ois hyvät TT:hen?

22.5.2008 19:19

Ville_____ kirjoitti:Elikkä semmosta asiaa kyselisin että mitä öljyä vaihdelaatikossa käytetään?


Castrol MTX on hyvää ainetta.

22.5.2008 19:22

Sport pro:n huiput jäävät tuohon 150 kmh:n tienoille 5 vaihteella. Kone toimii kuin ajatus mutta ei vaan millään jaksa mennä kovempaa. Kutonen jää täysin turhaksi. Onko mahollista että jossain vikaa?

Pyörässä siis rave1 ja 34mm kaasutin.