16.5.2008 23:09
soup kirjoitti:Vaihdoin etupyörän laakerit ja stefat keulaan. Kasatessa ilmeni ongelma : Laitoin tavallisesti mittarinpyörittäjä n toiselle puolelle ja sen holkin toiselle puolelle, jarrulevyn puolelle jäi kuitenkin parin millin rako. Jos siihen laittaa prikan niin sitten jarrulevy kanittaa jarrusatulaan. Miksi siis pyörä on siirtynyt? Yhtään osaa ei pitäisi olla hukassa. Tuleeko mittarinpyörittäjän alle sitten joku rikka vielä?
16.5.2008 23:12
20.5.2008 22:27
20.5.2008 22:35
jöllikkä kirjoitti:missähän vika kun pyörä ei saa ollenkaan virtaa ja akku on täydessä latingissa? ja vaikka ei anna virtaa yhtään niin voiko työntämällä saada kipinän aikaan?
21.5.2008 20:11
21.5.2008 22:36
22.5.2008 14:14
22.5.2008 16:33
RSXX kirjoitti:Niissä on vakiona tt putki, joka on jopa parempi kuin "teharit" Semmoinen 35-38hp
22.5.2008 17:10
puukaasari kirjoitti:RSXX kirjoitti:Niissä on vakiona tt putki, joka on jopa parempi kuin "teharit" Semmoinen 35-38hp
Ei taida tuolla 28mm kaasuttimella kyllä tuota 35-38hp irrota
Varmaan joku 28-30hp on lähempänä totuutta. Sitten kun isket sen TT kaasuttimen eli 34mm VHSB Dellorton niin saat mallista riippuen 32-35hp (tehtaan ilmoituksen mukaan).
22.5.2008 17:14
22.5.2008 17:20
22.5.2008 17:41
22.5.2008 17:54
22.5.2008 19:19
Ville_____ kirjoitti:Elikkä semmosta asiaa kyselisin että mitä öljyä vaihdelaatikossa käytetään?
22.5.2008 19:22