Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
6.11.2014 23:08
Emäputken oikealta puolelta löytyy runkonumero.
7.11.2014 8:57
Samassa kohtaa se on kotareissakin.
9.11.2014 13:14
Kellään myydä hyväkuntosta kuristamatonta putkea tai änkkää halvalla?
9.11.2014 13:28
kellään tietoa minkä paksusta putkee pitäs olla et mahtus takahäkin sisälle, jotta sais keularaudan tehtyyn? En oo kotona nimittäin tänään ja ei oo mahollisuutta mennä mittailaan ja voisin hallilta ottaa siihen sopivaa putkee
13.11.2014 23:00
Mistä halvin staattori 125cc exc vm. 2009?
E: mieluiten suomesta.
16.11.2014 20:43
tere. kellää myynnissä lommoton tt putkula tai fmf.
2011 exc 125
20.11.2014 22:33
Moro, onkos tollaseen kotariin tiellä parhaat renkaat noi Michelinin PilotPowerit vai jotku muut
20.11.2014 23:19
Hinta sen aika pitkälti kertoo. Kyllä tuo pilotpower on yksi tosi hyvä vaihtoehto supermotonakiksi.
20.11.2014 23:56
Itse suosittelisin Continentalin SMAttackia, todella hyvä rengas asvaltille ja hiekkateilläkin pitoa riittää ainakin itselle riittämiin. Hintakin Saksasta tilattuna samaa luokkaa kuin Michelin. Noita renkaitahan kotari laittaa vakiona ainakin 690 SMC:hen.
21.11.2014 0:56
itellä edessä kyseinen michelin ja tosi hyvin on pitoja märälläkin muihin renkaisiin verrattuna. Takana oli ennen Continental ja nyt on Bridgestone Ballax joka pitää mielestäni paljon paremmin vaikka vähän onkin polteltu
21.11.2014 17:09
Pilot Power 2, perkeleen hyvät renkaat!
21.11.2014 20:08
Olis tarkotus laittaa kotariin smotot jotka ostin eli uudet, nii tällä hetkellä vanteet on mustat ja tarkotus tehdä oranssit, niin mitä mieltä ootte eloksoinnist, hyviä ja huonoja puolia?
21.11.2014 22:41
Hyvää: Hienommat, kestävät, halvat. Huonoa: Pitää purkaa vanne ja ei välttämättä tule samanlaista kun oranssina myytävät, tosin jos mustat ovat käyttämättömät niin eiköhän niistä hyvät kuitenkin tule.
23.11.2014 12:33
Mitenkä ootte säätäny näitä vehkeitä? Ku itte ostin pyörän n 1kk sitte ja eilen ajattelin säätää kun alkoi tyhjälkäynnillä olemaan melekoset kierrokset. Ps oli 175 ja tk52 noh ajattelin että kun en omista tällähetkellä isompaa ps niin vaihdan tk:n 48 kun niin luki taulukossa. Sitten kun rupesin säätelemään ilmaa ja tyhjäkäyntiä niin ei millään tullut hyvää vaan aina lähti kierrokset nousemaan pikkuhiljaa tai sitten kohta laski sammuksiin. Miten paljon niitten suunilleen pitäisi olla auki?? Sitten vielä huomasin että en saa neulaa pois koska edellinen omistaja oli nylpännyt sen pultin vai mikä onkaan mihn menee vaijerin pää.... oisko neuvoja sen suhteen? Tiedän joo että näiille keleille pitäisi olla isompi ps mutta ois alkuviikosta inssi eikä mistään saa täältäpäin maanantaina suuttimia. Ja siten vielä vakuutuksista kun luin että joillakin on alle 500 mutta itsellä vm07 fenniassa liikenne ja täyskasko 1200
ois mielenkiintoista mitä muilla o.
23.11.2014 13:10
pohjolassa 460e täyskasko itellä