Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
1.9.2015 8:44
Olisiko helpoin tapa "lukita" laippa yläasentoon,
Ymmärtääkseni Ravella ei saa mitään signaalia kytkettynä olevasta vaihteesta, eli jos se toimii 3 vaihteella, uskoisin sen toimivan samalla lailla myös 6 vaihteella.
Jos muistan oireena oli myös tasakaasu röpötys jne. Kokeile 20 yksikköä pienemmällä pääsuuttimella ja ihastu.
1.9.2015 9:30
Oire oli loppuun asti kiertämättömyys
ja kokeilen kerran ilman laippaa kun se laippa katkes perjantaina ni helppo käydä ny nopeesti testaamaaassa ku ei oo uus vielä kiinni
. Sen jälkeen sitte uus laippa kiinni ja ihmettelemään. Mutta ensin pitää koota koppa loppuun asti illalla jos lukiokiireet antaa myöden..
2.9.2015 11:18
HOX HOX!
Ostetaan HALVALLA
voi tarjota tottakai kalliimpiakin joku paisari. ei arrow/ gianelli mieluusti. Eniten ois TT putki haussa mutta jos harvinaisia jollymotoa ja scalvinia löytyy niin voin maksaakin reilummin
. Voin myös vaihtaa tyhjennetyn vakioputkeni (=tt putki käytännössä) toiseen putkeen ja maksaa rahaa väliin
2.9.2015 16:49
Kokeilitko jo sillä kaverisi putkella?
2.9.2015 17:42
Eipä ole vielä tullu kokeiltua
lukio... Mutta siitä syystä lähinnä uusi haussa että nykyinen putki on hitsattu kokoon vähän räkien ja tökerösti ni ois vähän siistimpää putkea kaivannut kokonaisuuteen
Pyörä on kyllä kasassa taas mutta ei oo vielä ehtiny testiajolle
jälleen lukio.. nytkin pitäisi kemian raporttia vääntää . Ei ole myöskään tullut kokeiltua rave ylös lukittuna toimivuutta mutta pitää yrittää loppuviikosta ehtiä kokeilemaan jos aika sallii
5.9.2015 16:16
Onkohan solenoidi hajalla kun ei vedä kuin tyhjäkäynnillä eikä silloinkaan aina. Se solenoidin tappi on ikäänkuin jumissa välillä kun pyörä KÄY tyhjäkäyntiä. Sitä ei pysty edes sormin työntämään sisään. Mutta heti kun pyörän sammuttaa ja kokeilee niin tappi liikkuu normaalisti
Välillä vetää tavallisesti tyhjäkäynnillä ja tappi liikkuu herkästi, mutta kun lähtee ajamaan. Niin ei liiku mihinkään vaan tappi jumittuu eikä nouse ylös
Ehdotuksia..?
OSTETAAN Rave1 solenoidi jos joltain löytyy
5.9.2015 19:32
Millä olette tiivistäneet pakoputken ja sen "tötterön(minkä päälle putki tulee)" välisen raon? On kokeiltu kaikki motonetistä löytyvät silikoonit ja pakoputkenasennustahnat. Ihan oldschool Plastic Padding tasotiiviste kesti viikon ja sitten taas kaikki paikat ihan öljyssä.
5.9.2015 19:54
Tollasella Finnsco Pro Line moottoritiiviste silikonilla. Vaikka max lämpötilan kesto on suht pieni niin itsellä aika hyvin pelannu
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
5.9.2015 20:48
Pakoputken liitos "karstottuu" umpeen aika nopeasti kunhan seokset on kohillaan ja palaa puhtaasti. Jos öljyä kulkeutuu putkeen, sitä on liikaa tai kone käy rikkaalla.
5.9.2015 21:11
Juu toi silikoni kyllä häviää vähitellen kans mutta oon aina laittanu sitä ku putki ollu irti. Se tukkii sen aikaa kunnes rako karstottuu umpeen niiku notreal sano.
Aina ku putken oon irti ottanu ni silikonit hävinny osaks mutta eipä oo öljyä yhtään sen jälkee roiskinu ku vähän vetässy
tarjotkaa vaik yv--> solenoideja rave1
5.9.2015 21:12
Todennänköisesti sitten käy kone vähän rikkaalla. Öljynä on Castrol ja noin 2.5-3% seos. Motonetistä ostettu Ultra Copper silikoni toimi melko hyvin, mainostettiin hyvää öljynkestoa mutta ei bensaa sitten kestä ollenkaan. Pitää varmaan laskea neulaa vielä pykälä ja pienentää suutinta 5 kokoa ja kokeilla miten toimii. Tulppa oli kyllä melko musta kun tuossa katselin pari päivää sitten.
5.9.2015 21:50
Öljyseos vaikuttaa aika tujulta kanssa. 2-2.5% pitäs pärjätä ihan hyvin. Tulpasta ei oikein seoksia nää, ajamalla sen huomaa että onko seokset kohillaan
5.9.2015 22:15
Multa löytyy ylimääräisenä Rave 1 solenoidi.
5.9.2015 22:32
Heitin yv