Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
31.8.2015 8:46
Tossa kuva
, ei kunnon kuvaa ollu vaan "yleiskuva" josta toi on radikaalisti zoomattu. Kuva kenties vähän hämää sillä tuossa merkki on todella lähellä mutta silti huti, omasta mielestö heitti enemmän kuin tuo kuvassa. Mutta vaikka heitto olisikin noin pieni, niin onhan se silti ohitse eikä osu viivat vastakkain eli väärin laitettu(ko?)
tuo valkoinen viiva akselissa ei sitten ole vedetty merkin päälle vaan merkki on jonkin verran sen alla jos kuvasta ei erota
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
31.8.2015 9:06
Jepulis. Tuo kohdistusmerkki on tuon maalitäpän alta pilkoittava pyöreä pieni kuoppa akselin päässä.
31.8.2015 9:18
enpä mitään tollasta kuoppaa huomannu edes kun eilen tutkin
... Eli ei kuulukaan kohdistaa noiden viivojen mukaan vaan ton täplän? No voi helvetti
eli se olikin sitte oikein kohdistettu...? Voi perkele sentään
, noh pitää vielä tänään tutkia tuota ja kattella miten ne osuu kohdilleen.
Ehdin jo toivoa että nyt se alkais toimimaan mutta jos toi olikin oikein niin alkaa mysteeriksi mennä
Joku kertoo nyt miten kiksi jännitetään
31.8.2015 9:46
Sitä koitin aiemmin sanoa mutta ilmeisesti en tarpeeksi selvästi sanonut että se rattaan merkki ei mene noiden viivojen kanssa edes kohdakkain.
31.8.2015 11:18
juu ymmärsin sen kohdan vähän väärin
, noh tulipahan tsekattua että on kaikki siellä kunnossa
. Taas yks vikapaikka vähemmän. Pitää kokoon ja kiinni laittaa
Pitää siiis kattoa se kaasutin ja sen säädöt. Voiskohan putki vaikuttaa kun kiinni on tyhjennetty vakioputki (=tt putki). Tuli ostettua se käytettynä. Tyhjä se on kun kokeilin tunkea tavaraa läpi niin tuli ongelmitta, mutta kun on se on kokoon hitsattu uudelleen niin oisko siinä joku moka käyny ja sotkenu virtauksia..? Pitää kokeilla kaverin putkella jossai vaiheessa.
Pikku hiljaa vikapaikat vähenee ja homma muuttuu mystisemmäks
31.8.2015 14:45
Kannattaa varmaan silti kokeilla polttaa karstat, vesi saattaa tulla ihan hyvin läpi vaikka siellä olisi kohtuullisen paksukin kerros tavaraa sisällä. Helppohan se on tietysti kokeilla että miten toimii jos kaverilla on sopiva putki olemassa
31.8.2015 15:39
Karstojen polttoa tehty viikko sitten. Suurin osa lähti mutta ei ihan kaikki kun ei tohossa riittäny täky. Isompi olisi viel pitäny olla, mutta ei se niin paljoa voi ahdistaa ettei toimisi.
Täytyy lainaa kaverin putkea kun ehtii. Kun pääsen illalla kotiin niin pitää koettaa se kone ihmetellä kasaan
31.8.2015 17:32
Onkos ajotukset kunnossa? Näyttäs olevan mut pakko varmistaa
E: laatu katos johonkin ja viimeseen kuvaan ilmesty "kehykset"
, noh toivottavasti saa jotain selvää
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
31.8.2015 20:37
Minusta ajoitusmerkit on kohdillaan, muista laittaa lukkorenkaat paikoilleen.
31.8.2015 22:01
Mitä rupesin nyt miettimään, voisiko olla mahdollista että jostain syystä raven laippa ei nousisi ylös vitosella ja kutosella? Se voisi ainakin aiheuttaa kuvailemaasi ongelmaa
31.8.2015 22:17
Juu lukkorenkaat on paikoillaan ja muutenki kaikki iha hyvässä kunnossa
. Meni kyllä aikaa tuon kiksin jännittämisen selvittelyyn ja paljon kokeilua ja erilaisia niksejä mutta viimein sen keksi ja sai jännitettyä sen
. Koppaa en enään viitsiny laittaa ku oli muitakin hommia ja kiirettä.
Sama käyny itelläki mielessä että jos se ei nousekaan, mutta selvä tehopiikki tuntuu 5 ja 6 vaihteilla kun kierrokset nousee sen 7800 ylitse ja rave aukeaa. Tuntuu selvänä nykäyksenä ja kierrosten nopeana nousuna (=piikkinä). Mutta sitä en tiedäkään että laskeeko solenoidi sen jostain syystä alas yhtäkkiä, sekin voisi olla että solenoidi huonossa hapessa. Voisi kaverilta lainaa go pro ja asentaa sen seuraamaan solenoidia että laskeeko se laipan. Ei sitä oikeen itse muuten näe kun ei viitti siinä 100 kmh vauhdissa alkaa kurkkia solenoidia
31.8.2015 22:57
Jos kokeilet paikallaan pukilla tai jalkaa vasten?
31.8.2015 23:09
Tai koitat kokonaan ilman ravea miten kulkee?
31.8.2015 23:20
Ei ihan pukilla viitti ku jos kaatuu tai rengas ottaaki maaha jostai syystä ni FIUUU ku pyörä lentää
. Sekä se että paikallaan isoilla kierroksilla ei jäähdytys pelaa kovinkaan tehokkaasti kun ilmavirta puuttuu. Lyhyen testin periaatteessa voi tehdä mutta ei pitkään ettei kone lämpene liiaksi
Nyt tunnen oloni erittäin tyhmäksi kun ei edes tullut mieleen kokeilla ilman laippaa....
. se pitääkin koettaa heti kun kone kasassa. Ottasinko ihan vaan laipan pois kolostaan ja jätän sen kannen siihen? Vai pitääkö sitä tukkia jotenkin ettei mitään nouse ylös siitä missä laipan kuuluisi olla?
1.9.2015 0:06
Itsellä oli joskus vaan umpinainen levy siinä mihin rave tulee kiinni, eli ei tarvitse laittaa mitään sinne koloon. Oli myös joskus nostettu kurilaippa, ja näillä kahdella en muista ainakaan että oli mitään eroa, niin kuin ei varmaan pitäisikään olla, molemmissahan se pakoaukko on kokoajan auki