Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
12.4.2014 10:46
Onpa söpön pieni vaimennin, ihan kun jostain minicrossista otettu. Pieni vaimennin, iso ääni
12.4.2014 11:06
Tosiaankin paukkuu nelarissa tuommonen pikkuputki.
12.4.2014 12:10
mistä tietää että jousen säätö on löysällä ja mistä että se on tiukalla
12.4.2014 12:29
Siinä iskarissa on jousen yläpuolella 2 semmosta levyä kierteillä, ja mitä alempana levyt on, sitä kireemmällä esijännitys on. Toisella siis kiristetään/löystetään ja toisella lukitaan se toinen levy kohilleen.
12.4.2014 12:54
ihan 125 nelarin änkkä on ja on powercore 4, omasta mielestä aika mukavat äänet.
ei niin isot kun luulis noin pienellä änkällä.
Ja ei tuo ainakaa tehoja pudottanut, ainakin tuntuu että menis paremmin, mut johtuu varmaan äänistä
12.4.2014 15:36
konzu kirjoitti:mistä tietää että jousen säätö on löysällä ja mistä että se on tiukalla
Jousen säätö on silloin aika kohdallaan kun kuskin kanssa takapää painuu noin 1/3 joustomatkasta. Jos joustoa on 300mm niin takapään painuma (race sag) kuskin kanssa pitää olla siinä 90-100mm luokkaa. Jos on paivava kuski ja jousen säädön jälkeen ilman kuskia takapäässä jousessa ei ole ulosjoustoa (free sag) ollenkaan niin jousi pitäisi vaihtaa jäykempään.
12.4.2014 17:05
Onko kenelläkään kokemuksia G.P.R putkista hussessa ?
Ajattelin tilata pelkän äänenvaimentimen joten käykö tämmöinen suoraan vakioalkukäyrään:
http://ecx.images-amazon.com/images/I/51rL1T7fNPL._SL1500_.jpg Italiasta löytyy hintaan 272,29€ sis postit
. Toki jos jollain on myydä kokoputkisto tai änkkä niin voin ostaa!
Edit: Onko näissä sama johtokuri kuin betassa tai riejussa ? tietopankissa oli vaan joku ohje kierrostenrajottimen poistosta mutta sitä tuskin kannata poistaa
14.4.2014 0:11
niin mitkä kaikki pitää tukkia jos sen egrn ottaa pois käytöstä? se alkukäyrän pieneen putkeen menevä letku ja se putki.. ja mikä muu vielä? laittakaa kuvia tai jotain
15.4.2014 14:26
Putkesta lähtevän letkun tukkiminen pitäis riittää.
Aika hauska toi mun husse kun se käy rikkaalla jo vakio suuttimillakin, onkohan toi sitten vain "rikas" yksilö
15.4.2014 18:42
sellasta mietin että kun joku puhu joskus että husqvarna wr 125 enskavanteet ei sopisi tähän? niin sopiiko sitten wre 125 vanteet koska olisi sellaset tiedossa.
lisäksi vielä meneekö wre 125 iskari suoraan kiinni smr ja onko mitään hyötyä esim korkeampi ja jne....
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
15.4.2014 21:02
Wr vanteet menee laakerien vaihdolla ja jarrulevyt taitaa olla erikokoset, ja wre pitäis mennä ihan suoraan. Takaiskarista sen verran että onhan tossa kaasusäiliö joten pitäis sen hieman parempi ainakin olla kun vakion.
15.4.2014 22:43
Kansipahvi tais kärähtää kun öölit harmaat ja nesteet hukkuu.. noo eipähän oo keritty käymään kun kerran kylällä (8km) joten vissiin selviää ihan pahvin vaihdolla vai mitä muuta on voinut mennä?
17.4.2014 15:04
mitkä suuttimet ostan? honda crf 150 vapaastivirtaava änkkä ja twin air ilmanputsari. . ostanko 135 ja tk42 vai 132 ja tk40?
17.4.2014 15:35
Pikainen kysymys = mistä kannattais kattoa, kun kokoajan palaa pitkät? Joskus teki tätä kostealla ilmalla, mutta nyt löi kokonaan pitkät päälle.