Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
23.9.2012 16:25
miiggz kirjoitti:Kuoleeko kierrokset nopeasti kaasun suljettua vai leijuuko? epäröikö lähteä kiekat ylös alakierroksilla?
Muuten toimii normaalisti mutta aina vaan välillä pätkäsee.
23.9.2012 18:47
riemuu|| kirjoitti:onko kukaa keulinu tällä hussen nelarilla että mite nousee keula ja millä vaihteella saa nostettua, ois iha mielenkiintosta tietää
Keulii ykkösel ja kakkosel 20-30kmh vauheista suhteellisen helposti nykäsemällä.
23.9.2012 21:03
välejä keventämällä vähän varmaa saa keulan ilmaa 3 vaihteella, kytkintä toivottavasti ei tarvis raiskata kauheesti jos tämmösen ostan
23.9.2012 23:11
moro
aattelin tommosta nelari hussea ostaa mutta mietityttää vähäse että pystyykö ajamaan talvella ?
23.9.2012 23:13
Kunnon renkailla pystyy, eli edelleen niillä välikelinpiikeillä.
23.9.2012 23:19
okei kiitti mutta kumpikohan on parempi talvella yamaha wr vai husse ?
24.9.2012 0:23
Sanoisin, että husse koska kaatuminen tulee halvemmaksi kun esim. uudet katteet saa tarvikkena satasella vs. yamaha monta sataa ja paljon muutakin löytyy tarvikkeena husseen, muttta yamahaan taas ei löydy oikeestaan mitään.
Ja kaasarin takia hussessa ei tartte pelätä akun tyhjenemistä kun aina lähtee työntämällä käymään, jopa ilman akkua, ruisku taas ei lähde täysin tyhjentyneellä/rikkinäisellä akulla tai kokonaan ilman.
24.9.2012 0:39
Husse on myös vähän kevyempi ja mun mielestä paremman näköinen. Kokeile molempia, siitä se selviää.
24.9.2012 15:27
Ja husse on matalampi niin talvella parempi.
24.9.2012 17:20
ja hussessa on matalempi painopiste
24.9.2012 17:25
ja Yamahassa varmaan paremmat valot, talvella kuitenkin aika pimeetä. Noh, Xenonit saa kaupasta.
24.9.2012 17:28
Parastahan hussessa on, että muotoilu on suoraan kisapyörästä, joten painosiirto ja esim. sladikikkailut sujuu erinomaisen hyvin kun tämä on suunnittelussa otettu huomioon.
Ja kyllä kunnollinen lisävalo xenoneilla tai ilman on paras ratkaisu orkkisvalon kaveriksi, kun liikkuva xenonpolttimo on aika hanurista pitkillä, lyhkäsillä kyllä voittaa halogeenin.
24.9.2012 18:15
No hussen vakiovaloja huonompia valoja ei ole
Xenonien pitkät näyttää kuitenkin varmasti pidemmälle ku vakioiden, oli ne suunnattu mihin vaan.
24.9.2012 18:31
No jos tuntuu kivalta sokaista muut ni senkus laittaa sitten, mutta valokuvio on ainakin vituillaan noilla liikkuvilla polttimoilla.
24.9.2012 21:10
Prätkä jätkä kirjoitti:Ja kaasarin takia hussessa ei tartte pelätä akun tyhjenemistä kun aina lähtee työntämällä käymään, jopa ilman akkua, ruisku taas ei lähde täysin tyhjentyneellä/rikkinäisellä akulla tai kokonaan ilman.
Yamaha wr 125 lähtee kyllä käyntiin heti vaikka akku olisi aivan tyhjä. Tyhjäkäyntiä se vaa ei tahdokäydä jos akkutyhjä, eli joutuu antaa hieman kierroksia koko ajan.