Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
9.4.2012 16:38
Eli jos pakoputken koodi on HI KY4 L1 niin mitä meinaa kuristettu vai ei?
12.4.2012 14:21
Elikkä kun on pitäny käynnissä tossa pihalla ja sit tuo talliin, nii paripäivää tiputtaa tollasta pikimustaa nestettä. Tulee pakoaukosta. Voisko olla palamatonta seosta? Sisäänajossa niin lisäöljyä tankissa.
Voisko auttaa joku tiiviste tohon putkee? Mistä saa?
12.4.2012 15:26
Varmaan juu on palamatonta 2t öljyä. Sisäänajon jälkeen ilman lisäöljyjä pitäis taas olla ihan pitävä ettei tiputtele
En tiiä onko paisarissa mitään kureja, mut eikös sen pitäis olla ihan täystehonen jos alkukäyrässä ei näy mitään ylimäärästä?
12.4.2012 22:37
Sanokaapa jotain kotikonsteja noitten lohkojen takaisin kiinnitykseen. Aion tietenkin pakastaa ja lämmittää, mutta missä järjestyksessä kannattaa jäähdyttää/lämmittää/asentaa. Ja misä vaiheessa ne kampiakselin stefat kandee laittaa? Ja eikös ne laiteta "ulkopuolelta"? Muuta huomautettavaa lohkoja kiinni laitettaessa?
-Kiitos
13.4.2012 7:01
Lohkot menee paikoillee kumivasaralla hellästi naputtamalla.
13.4.2012 13:38
Entä laakereiden järjestys? Eli ensin kampiakseliin kiinni ja sitten vasta laittaa lohkoon kiinni vai toinen kampiakseliin ja toinen lohkoon vai kummatkin lohkoihin? :o
13.4.2012 13:42
Onnistuis vissiin helpoiten näin, lämmität laakeri pesää kunnolla, ja laitat sit pakastetun laakerin sinne, molemmat laakerit siis näin, sitten lämmität laakeria ja laitat pakastetun kampiakselin paikallleen ja laitat lohkot kiinni. tässä hommassa ei tartte väkivaltaa jos tekee oikein. sitten ennen stefojen laittoa öljyät laakerit kunnolla koska lämmittäessä niistä palaa öljyt pois. sitten vaa stefat ulkokautta paikalleen!
13.4.2012 15:56
satakaksfemma kirjoitti:Entä laakereiden järjestys? Eli ensin kampiakseliin kiinni ja sitten vasta laittaa lohkoon kiinni vai toinen kampiakseliin ja toinen lohkoon vai kummatkin lohkoihin? :o
Magneetonpuoleinen laakeri eka kiinni kampiakselii ja sit oikeaan lohkoon laakeri valmiiks. Kampiakseli laakereinee uppoo kumivasaralla naputtaen, pakasta vaikka niin uppoo viel helpommin. Sitten toinen lohko vain päälle, kytkimenpuoleisessa laakerissa ei ole niin tiukkaa sovitetta.
16.4.2012 8:28
Kiitos kaikille! Nyt ensimmäiset lohkot kasassa
16.4.2012 13:00
Onko kukaan säätäny ton vakiokaasarin bensapintaa. Miten tehdään ja miten mittaan että se on ohjearvossa?
17.4.2012 1:30
tämmönen kyssäri putkahti tässä yömyöhään päähän että onko ketään nähnyt nassessa koskaan minkäännäköistä iskarin korotuspalaa? jc-22 mallisia näsäreitä lähinnä tarkoitan
19.4.2012 20:41
Minkälaista tuorevoiteluöljyä on Nsr käytetty?
20.4.2012 10:10
detsoni06 kirjoitti:Minkälaista tuorevoiteluöljyä on Nsr käytetty?
Ite ainakin käytän iha basic huoltoasemil myytävii täys tai semi synteettisii. Ei se kai niin tarkkaa oo, mutta täys on parempaa. Kannattaa ostaa kuitenki jostai motonetist kotiin sellane isompi tonkka sitä, tulee halvemmaks
20.4.2012 17:24
Kestää kunno hc huudatusta iha teboilin 2t bikellä ja teboilin extrallaki
22.4.2012 10:32
Mitäs kannattaisi tehdä että sais näsärin talven jäljiltä käyntiin? Akku ladattu ja sylinteriin laitettu bensaa että käynnistyis, mutta ei auttanut.