Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

1.6.2009 15:19

Kauemmin kuin Mikilon ;)

1.6.2009 15:41

khyl se mikilon taitaa voiton viedä

1.6.2009 15:48

Ja krhöömm..rajaniemen pelko pösöllä. :lol:

2.6.2009 20:56

Eikö näitä 125 mikiloneita ole kukaan muu kuin minä ja dööbi ostanu? :D

2.6.2009 21:51

Kukaan muu ei ole uskaltanut, kun ovat lukeneet tätä :D No eiköhän niitä ole muitakin, mutta eivät vain ole eksyneet tänne näin kirjottelemaan.

2.6.2009 23:33

Joo eipä onnistunut se palautus. Saivat tänään vihdoin kuntoon sen mikilonin lähettävät huomenna että varmaan perjantaina takasin. Joo kannattaa pari kertaa miettiä mistä ostaa, ei nimittäin kaikein helpoin homma ollu tuolta kone glanssin kautta mikään asia hoitaa ainakaan minun tapauksessa.

3.6.2009 21:42

Miks kaikki on näitä ny myymäs? noihan ny o vasta nii pieniä vikoja ja kuka tässä muka vakiota konetta pitää? :D tuskin mistää muualta lahoo ku koneesta.

3.6.2009 22:08

Murgo kirjoitti:Miks kaikki on näitä ny myymäs? noihan ny o vasta nii pieniä vikoja ja kuka tässä muka vakiota konetta pitää? :D tuskin mistää muualta lahoo ku koneesta.

Luultavasti kone on yks kestävimmistä osista.. Kunnon kaasari, imukaula, putsari, tulppa/tulpanhattu/johto nii luulis koneen pelittävä.

4.6.2009 8:57

Mikilon 250 supermoton USD keula on lyhyen kokeilun perusteella erittäin jäykkä eikä jousta juuri mitään. Saako putkien päissä olevista pienistä ruuveista säädettyä vaimennuksen sopivaksi vai vaatiiko isompia keula purku toimenpiteitä?

4.6.2009 21:53

Murgo kirjoitti:Miks kaikki on näitä ny myymäs? noihan ny o vasta nii pieniä vikoja ja kuka tässä muka vakiota konetta pitää? :D tuskin mistää muualta lahoo ku koneesta.


Et tainnu tietää, että kone on kiinalaisissa kestävin. Kokemusta löytyy aika paljo ihan iteltäkin, mutta esimerkkinä mainittakoon pari fudeskootteria, joissa kone on rullannu yli kymppitonnin ilman huoltoja tai öljynvaihtoja.

8.6.2009 8:52

dööbi13 kirjoitti:
yzäri_92 kirjoitti:
dööbi13 kirjoitti:
yzäri_92 kirjoitti:
dööbi13 kirjoitti:kyl se +90 oikeeta menee.

meinasitkos dööbi tehdä tolle kululle jotain? :)
Riippuu täysin myynkö ton pois vai en. :lol:

ai meinaat ehkä johonkin 2-tahtii siirtyä? :seko:
mayby tai sitte 4-t rieju.



jos se rieju kiinnostaa dööbi niin mulla ois ainaki myynnis ja täysin läpikäyty ja viriäki löytyy

EDIT: voisin ottaa mikilonin vaihdossakin :D

9.6.2009 0:56

Joo nyt neljä iltaa ajettu (500km) nii ohan noita vikoja kertynyt: oikeanpuolen takavillku sulanut, vasemmanpuolen vilkut ei toimi, kilventeline katkesi ja kaasari meni tukkoon. Positiivista ei ainakaan bensaa kulu :D

9.6.2009 1:59

:D miten mulla on semmonen tunne että mikilon 125cc 2010 ei näe koskaan päivänvaloa :lol:

9.6.2009 11:03

onko kenelläkään tietoo et saako tähän minkään laista viripalikkaa?? putkee??cdi??tai virinokkaa??

9.6.2009 11:31

säxätin kirjoitti:onko kenelläkään tietoo et saako tähän minkään laista viripalikkaa?? putkee??cdi??tai virinokkaa??

Tuskin. No minicrossien viri-CDI:t saattaa käydä. Putken voi tehdä itse tai vakioputken tyhjentää ja änkän vaihtaa..