14.3.2007 23:31
15.3.2007 13:24
JMstyles kirjoitti:pari hyvee linkkiä ja vinkkiä RW:tä koskien:
ilmanputsari modaus
kaveriksi modaukselle suositellaan 110 kokoista pääsuutinta. vaihtoehtoisesti 115.
Myös voi kokeilla K&N filtteriä RC-2290.
Hinta noin 60¤
pakokaasunkierron modaus
liittyy euro* normeihin tai vastaavaa. Itse olen tuon tehnyt.
turbo kitin putki ihan nätin näkönen
varaosia PALJON pyörään
Itse modasin omaa ilmanputsari hieman.
Ilmanotto "tötterössä" joka menee koteloon. Siinä on kolme reikää joista se ottaa ilmaa.
Otin siitä puukolla ne "välirimat" pois ja hion leikkauskohdat tasaisiksi. havainnollistus
Eli tämän hyöty siinä että enemmän virtaus pinta-alaa.
Myös tänään hain 102 ja 110 kokoiset pääsuuttimet.
Huomenna niiden kokeilu edessä.
Kaasaria olen sen verran säätänyt että seosruuvia olen puolenkierrosta löysännyt sekä neulan olen laittanut kolmanteen loveen.
Auttoi kiihtyvyyteen.
Jos ei toimi neula kolmannessa lovessa niin takasin tokaan loveen.
Myös Kaasarin ja kannen välisessä liitoksessa saattaa olla mahdollinen kuristus
15.3.2007 18:11
15.3.2007 18:37
15.3.2007 20:40
15.3.2007 22:14
15.3.2007 22:34
15.3.2007 22:38
Nesaja kirjoitti:Mutta tosiaan. Loistava pyörä ollut tähän asti, alussa vaan tärinä häiritsi 8000+ kierroksilla.
16.3.2007 12:30
16.3.2007 18:59
16.3.2007 21:48
17.3.2007 19:03
17.3.2007 21:30
17.3.2007 22:58
17.3.2007 23:59
wertty kirjoitti:ootko mistä noi ajoitukset saanu?