Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
25.9.2014 19:25
Nonii toiha o sit vaa parempi
kiitos neuvoista
26.9.2014 19:59
exc;ssä kaksoiskammiokeula? Tohon pakko sanoa, että ei ole. Tai sit on menny jotain pahasti multa ohi?
JL-
Ite ostin aikoinaan piikkisiin tarvike levyt (proxy), ku toi paketti oli nii kallis. Kyl ne tuntu kestävän sitä luistattamista jne. Ainoa vaan et proxin kytkin jousiin en ole kajonnu enää sen jälkeen. Menee nii perseellee kytkin tuntuma. Ja proxyn massalevyt tais olla hiuka ohkasemmat ehkä.
nykyseen 300 ei ole tarvinu vielä vaihella, niin en osaa sanoa.
26.9.2014 20:22
Juu, aattelin ny ton valmiina kotarin setin tilailla, eipä tarvi tähän pyörään uudestaan tehä kuitenkaan enää. Piikkiseen itekkin aikoinaan laitoin proxin levyt ja hyvin pelitti, en vaan muista siitä remontista enää mitään. Tarviiko toi muuta ku levyt ja jouset? Tarviiko jotain uria hioo pois tosta kytkinkruunusta tms?
27.9.2014 12:49
Joku voisi vastatessaan ylempään viestiin samalla kertoa, että tarviiko vaihtaa joka kerta jouset ku vaihtaa kytkinlevyt?
27.9.2014 12:56
Vastaan itse nyt kun tuli vedettyä auki toi kytkinpuoli. Sieltä kannattaa kytkinkruunun kesteltä vaihtaa neulalaakeri, mikäli tuntuu klappia. Kolmesatkuun laakeri maksaa 13e ja vaihto niin helppo kun ei ole mitenkään kiinni, että kannattaa varmuuden vuoks vaihtaa sekin. Tosta kytkinkruunusta voi hioo niitä levyjen tekemiä uria pois jos tuntuu pientä pykälää, mutta jos urat on isot niin periaatteessa pitäs ostaa kokonaan uus kruunu. Ei ne kyllä kovin helposti kulu niin syviksi. Jouset kannattaa vaihtaa aina kun levytkin, ne väsyy ja kytkintuntumasta tulee huonompi. Yks kaveri pitää piikkisessään 200exc kytkinjousia koska tulee hänen mielestään vielä parempi. Onhan ne jouset muutenkin halvat verrattuna levyihin eli kannattaa vaihtaa. Ja kun kerta kopan avaa niin kerralla tekee kunnolla. Lisäks vielä sen kopan kumitiiviste kannattaa uusia, semmonen o-rengas tyyppinen joka uppoo kopan reunaan. Maksaa joku 7e
27.9.2014 16:04
Miten teillä, jos kotarilla on kaatunut, ja katteet paskana ja tanko ja putki lommolla. Ja vakuutuksista pitäs saada rahat. Niin miten sen kanssa, että TT-putken kanssa, kun ne tarkistaa sen? Niin eikös se luokitella vakuutuspetokses, vai miten se menee?
Vai tarviiko olla A1 putki kiinni? Vai riittääkö esim. että ilmanputsarin vaan paikoilleen, vai mitä? Koska ois siistiä uusia myös se putki, kun sekin meni siinä samalla.
27.9.2014 18:09
Mistä se vakuutusmies tietää onko paikallaan oleva putki A1 vai TT-putki? Varsinkin jos se kunnolla lytyssä on niin eihän sen kanssa sais sillon ajaa, eikä vakuutustarkastaja voi lähtee testaamaan sun pyörän tehoja.
27.9.2014 18:28
Millä saa magneeton puolen runkolaakerin "sisäkehän" irti kampurasta?? KIIRE!!
28.9.2014 9:21
etsiskelin toisista foorumeista ja ei löytynyt aattelin tulla tänne et monenko tkm sisällä mäntä pitää vaihtaa mieluiten kilometreinä kerrotte kiitos etukäteen
28.9.2014 9:27
Jos männänvaihtovälinä pidetään 100h ja kylärallin keskinopeutena 50 km/h, niin silloin 100h x 50km/h = 5000km.
29.9.2014 18:42
http://m.nettimoto.com/ktm/125/1759256? ... vifNav=Y#2 Onko 3800€ tuosta liikaa? Vikoja myyjän mukaan on seuraavanlaisia: oikea etuvilkku ei toimi, jarruvalo ei toimi takavalosta, takalippa poikki ja enskojen kesärenkaat aika loppuunajetut.
29.9.2014 19:06
Jos se tulee kaksilla vanteilla ja on tekniikalta sekä kulutusoasilta kunnossa niin mikä ettei.
29.9.2014 21:57
Tuli hankittua tuollainen kotari ensi kesän ajoihin
Olisko kenelläkään myydä etukatteisiin joitakin tyyliin sopivia tarroja tai hyväkuntoiset valkoiset etukatteet tarroineen?
29.9.2014 22:09
Tilaappa joku uniikki tarrasarja esim. motostyle mx:stä eipä oo pahan hintasiakaan.
30.9.2014 6:26
Tuolta mä olen tarrani tilannut, halpoja ja hyviä. Samoja tarroja saa täältä kaupasta 2-4x kalliimmalla.
http://www.aliexpress.com/wholesale?Sea ... 0929192448